بازدید 8728
۵

گاج: تعطیل نشده ایم!

در پی اعلام خبر صدور حکم تعطیلی موسسه کمک آموزشی گاج توسط  معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، این موسسه با صدور اطلاعیه ای تعطیلی اش را تکذیب کرد
کد خبر: ۱۱۸۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 18 July 2023

به گزارش «تابناک»، در پی اعلام خبر صدور حکم تعطیلی موسسه کمک آموزشی گاج توسط  معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، این موسسه با صدور اطلاعیه ای تعطیلی اش را تکذیب کرد و نوشت:
خبری که در خصوص تعطیلی گاج در برخی از رسانه ها منتشر شده است، صحت ندارد و پرقدرت به مسیر ۲۲ ساله خود ادامه می‌دهیم.

گفتنی است معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق با اعلام تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته گفته است: در این خصوص به رییس سازمان صدا و سیما نیز نامه نوشتم و گفتیم نباید «گاج» را تبلیغ کنید چرا که به دلیل تخلفی که داشته، آن را تعطیل کرده‌ایم. 
 
وی در خصوص اتهام این موسسه آموزشی گفت: در زمان اغتشاشات و جمعه‌روزی، در سوالات امتحانی درس ادبیات، جهت‌گیری‌اش به سمت اغتشاشات بود لذا وقتی این موسسه را تعطیل کردیم دیگر صدا و سیما نباید آن را تبلیغ کند و در این خصوص به رییس سازمان نامه زدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
هان؟؟؟؟؟
حیف شد.
زورشون به مافیا نمیرسه. بعید میدونم، مافیا پرقدرت، پیش برو با قدرت
اولا اصل وجود این موسسات اینچنینی مسخرس. کتاب درسی خودش باید کفای کنه. ابین نون دونی رو هیچ جای دنیا با این قدرت 22 ساله! نداره.
دوما همین کارا رو می کنین اینارو پر رو می کنین. اگه کفتین تعطیلن که با قاطعیت باید تعطیل باشن اگر نه اصلا نگین چرا خودتونو بی کلاس می کنین. چرا قاطع نیستین
یعنی گاج زیر نظر آموزش و پرورش بوده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار