بازدید 1699

ماجرای تخلف در فروش لاماری

شرکت آرین موتور در اقدامی خودسرانه ۴۶۲ میلیون تومان از مشتریان لاماری هزینه اضافه دریافت کرده و همین امر باعث شکایت خریداران این خودرو روبه روی وزارت صمت شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 17 July 2023

به گزارش تسنیم، صبح امروز تعدادی از خریداران خودروی لاماری با تجمع روبروی وزارت صمت خواستار پیگیری شکایت و بازپرداخت هزینه اضافی پرداخت شده به شرکت شدند.

به گفته معترضین، این افراد در مرحله نخست سامانه یکپارچه اقدام به خرید خودروی لاماری کردند. در آن مقطع قیمت این محصول یک میلیارد و 94 میلیون تومان بود اما شورای رقابت به واسطه آن که از 11 بهمن ماه به موضوع قیمت گذاری خودروهای مونتاژی ورود پیدا کرده بود باید قیمت های جدید را اعلام می کرد تا مشتریان براساس قیمت های جدید شورای رقابت نسبت به واریز وجه اقدام کند.

اما متاسفانه در 17 اردیبهشت ماه شورای رقابت قیمت لاماری را به واسطه عدم دریافت اطلاعات کافی اعلام نکرد و همین امر باعث شد تا مشتریان این خودرو بلاتکلیف بوده و درگیر اقدام خودسرانه شرکت آرین موتور شوند. به نحوی که شرکت به صورت خودسرانه و بدون مجوز شورای رقابت قیمت این محصول را یک میلیارد و 550 میلیون تومان اعلام کرد و مشتری ملزم بود برای تکمیل پرونده خود تمام وجه را به شرکت واریز کند.

ماجرای تخلف در فروش لاماری با دریافت مبلغ بالا از مشتریان

 

در حال حاضر که شورای رقابت برای دومین بار اقدام به اعلام قیمت خودروهای مونتاژی کرده است برای محصول لاماری قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان را درنظر گرفته است و برهمین اساس خریداران این خودرو  امروز با تجمع روبروی وزارت صمت خواستار پیگیری شکایت خود شدند.

آنها معتقدند شرکت از آنها حدود 462 میلیون تومان هزینه اضافی دریافت کرده و باید این مبلغ را به آنها برگرداند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار