بازدید 1962

نتانیاهو از بیمارستان مرخص شد

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر ۷۳ ساله اسرائیل که گفته شد بعد از سرگیجه برای بررسی پزشکی و نظارت پزشکی به بیمارستان مراجعه کرد، امروز یکشنبه مرخص شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 16 July 2023

 به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبری الجزیره، نخست‌وزیر اسرائیل که شب گذشته راهی بیمارستان شده بود، امروز یکشنبه مرخص شد.
 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر ۷۳ ساله اسرائیل که گفته شد بعد از سرگیجه برای بررسی پزشکی و نظارت پزشکی به بیمارستان مراجعه کرد، امروز یکشنبه مرخص شد.
 
براساس اعلام دفتر نتانیاهو، او اواسط امروز از «مرکز درمانی شیبا» در تل‌آویو مرخص شده و نتایج آزمایش‌های او «عادی» بوده است.  
 
 به گفته دکتر آمیت سِگِو، رئیس قلب و عروق مرکز شیبا، نتانیاهو «یک سری آزمایش‌ها را انجام داد.» او افزود: «تشخیص ما، در پایان تمام آزمایش‌های انجام شده، این است که دلیل بستری شدن او در بیمارستان، کم آبی بدن بود.»
 
این پزشک گفت، به عنوان بخشی از تست‌های قلبی، مرکز درمانی شیبا تصمیم گرفت از هولتر زیر جلدی برای نتانیاهو استفاده کند تا به «مانیتورینگ منظم» قلب او ادامه دهد.
 
روز شنبه جلسه هفتگی کابینه نتانیاهو به دلیل انتقال او به بیمارستان و ادامه مداوا به تعویق افتاد. این در حالی است که بنیامین نتانیاهو بعد از بستری شدن در بیمارستان، در پیامی ویدیویی گفته بود که اکنون پس از احساس ناخوشی، حالش بهتر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست