بازدید 10527
۶

طرح ویژه پلیس برای برخورد با ماموران قلابی

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان مامورنما خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 15 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این طرح گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های تحت پوشش مأمور، طرحی با موضوع مقابله با سارقان مامورنما در تیرماه سال با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان رده‌های پلیس آگاهی در سطح استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه اجرای آن ۳۱ سارق که تحت پوشش مامور اقدام به زورگیری، سرقت و اخاذی از مردم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. ۵۱ درصد این افراد سابقه‌دار و ۴۹ درصد آنان نیز فاقد سابقه بودند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فراجا، افراد دستگیر شده در جریان بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه انجام شده به ۲۲ فقره سرقت تحت پوشش مامور اعتراف کردند.

قنبری درباره استان‌های دارای بیشترین آمار دستگیری و کشفیات نیز گفت:‌ به ترتیب فرماندهی انتظامی استان البرز، تهران بزرگ، استان آذربایجان‌غربی و فرماندهی ویژه شرق استان تهران دارای بیشترین موارد دستگیری بودند.

وی در همین راستا به مردم هشدار داد که در مواجهه با افرادی که خود را مأمور دستگاه‌های مختلف معرفی می‌کنند، حتما کارت شناسایی را درخواست کرده و از ورود افراد فاقد کارت شناسایی به داخل منازل پرهیز کنند. شهروندان باید توجه داشته باشند چنانچه فرد یا افرادی حتی با پوشیدن لباس پلیس به آنان مراجعه کردند، حتما از این افراد نیز کارت شناسایی دریافت و رویت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
نیروی انتظامی باید افراد شجاع تر و متعهدتری رو استخدام میکرد.
متاسفانه عملکرد نیروی انتظامی ضعیف بوده است.
اخه مگه مردم عادی می توانند کارت جعلی و اصلی را تشخیص بدهند؟ !!! یه چیز بگید شدنی باشه
اخه با عقلا کسی ک لباس پلیس میپوشه و درجه الکی میزاره دیگه یه کارت شناسایی قلابی براش کاری نداره . از زمانی ک لباسای نظامی رو اجازه دادن خیاطیا درست کنن با درجه و کلاه و پوتین همین میشه ک هر فرد عادی ب خودش اجازه میده ک اینکارو انجام بده
از کجا معلوم که کارت شناسایی جعل نشده باشه
هممم ! شما اول بیا یه نمونه کارت رسمی پلیس رو نشون بده ، بعد بگو مردم بیان کارت بخوتن و اصل وفرع و تقلبیش رو تشخسص بدن !
لطفا پلیس را توجیه کنید خودکار کارت شناسایی ارائه بده نه اینکه مردم مطالبه کنن و احیانا با روی ترش یا خدای نکرده تلافی مواجه بشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست