بازدید 4180
۱

استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست

معاون سازمان محیط زیست از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 09 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا انجم شعاع؛ معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه دیدار مدیران این معاونت با معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که بعدازظهر دیروز برگزار شد، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت و با اشاره به راه اندازی شورای حقوقی این سازمان، گفت: مقرر شده است که در همه قراردادهای سازمان، نظر دفتر حقوقی اخذ شود.

وی، راه اندازی کانون ارزیابی شایستگی مدیران را از دیگر اقدامات مهم این معاونت برشمرد و افزود: در حال حاضر، ارزیابی مدیران پایه و عملیاتی در این کانون در حال انجام است و به زودی مجوز ارزیابی مدیران میانی هم اخذ خواهد شد.

به گفته انجم شعاع، ۳۴۵ مدیر آینده سازمان در طول ۲ سال آینده پرورش داده خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، راه اندازی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را از دیگر دستاوردهای این معاونت برشمرد.

وی از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.

انجم شعاع در ادامه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در سامانه ملی فضای کسب و کار در بین دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کرده است و در تلاش هستیم که جایگاه خود را حفظ کنیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل ستاد برنامه و بودجه این سازمان، نقش این ستاد را در اعتبارات تخصیص یافته به سازمان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که سازمان در لایحه بودجه و برنامه هفتم توسعه به جایگاه مناسبی دست یابد.

وی با اشاره به تمرکز این معاونت بر بحث انضباط مالی، خاطرنشان کرد: در حوزه تخلفات اداری با نگاه پیشگیری از تخلفات پیش می‌رویم.

انجم شعاع از استقرار نظام بهره وری در سطح ستاد و استان‌ها خبر داد و گفت: توجه به معیشت همکاران به عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمان در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس قرار دارد.

در ادامه این جلسه و پس از ارائه گزارش از سوی مدیران معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه؛ معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، استقامت، صداقت و صلابت را از ویژگی‌های همکاران این معاونت برشمرد و گفت: تاکنون گام‌های خوبی در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست برداشته شده و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره گرفته شده است.

وی، انسجام درون سازمانی را یک اصل در سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد و خطاب به مدیران معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس گفت: شما باید افق‌های بلند را ببینید و بر این اساس، طرح‌های کلان تحول آفرین برای ارتقای جایگاه سازمان حفاظت محیط زیست تعریف کنید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه بر لزوم مناسب سازی ساختمان‌های اداری این سازمان و ایجاد فضاهای ورزشی مطلوب برای همکاران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور، افزود: در استان‌هایی که همکاران ما فاقد مسکن هستند با بهره گیری از اراضی سازمان و استفاده از تسهیلات مسکن، برای خانه دار شدن همکاران اقدام کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
12500 نفر کارمند و 600 قاضی در قوه قضاییه استخدام کرده اند اما محیط زیست ۵۷۰ نفر !!!!!!!

کل نظام دادگستری کشور نیوزیلند با جمعیت بیش از ده میلیون نفر فقط چهارده نفر حقو دان هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی