بازدید 2823

تصادف تریلی با اتوبوس در محور میامی با ۵۱ مصدوم

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه تصادف تریلی با اتوبوس در محور سبزوار به میامی ۵۱ مصدوم داشت، گفت: حال چهار مصدوم این حادثه ترافیکی وخیم است.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 07 July 2023

به گزارش «تابناک»، زهره صالح نساج روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ترافیکی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز در ۱۲ کیلومتر مانده به شهرستان میامی از سمت سبزوار، سه راهی بیارجمند رخ داد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های نخستین پزشکی پیش‌بیمارستانی لازم حاضر شدند، ادامه داد: چهار آمبولانس پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر میامی و میاندشت و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مصدومان حادثه را به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ابراز کرد: حال چهار مصدوم این حادثه وخیم است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

محور میامی استان سمنان به سمت سبزوار در استان خراسان رضوی به طول ۱۹۱ کیلومتر از حادثه‌خیزترین مناطق استان سمنان محسوب می‌شود.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه بیش از ۱۵ میلیون زائر حرم رضوی در این مسیر تردد می‌کنند و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست