بازدید 5448
۶

پیشنهاد مدودف برای پایان یافتن جنگ اوکراین

رئیس‌جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، درگیری مداوم میان مسکو و کی‌یف به دلیل ارسال تسلیحات غربی به اوکراین طولانی شده است اما این جنگ می‌تواند طی "چند روز" پایان یابد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 06 July 2023

به گزارش تابناک؛ ایسنا نوشت: دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه به خبرگزاری تاس گفت: اگر ناتو به خصوص آمریکا و دست‌نشانده‌هایش ارسال تسلیحات و مهمات به اوکراین را متوقف می‌کردند، "عملیات ویژه نظامی روسیه" طی چند ماه تمام می‌شد. با این حال اکنون هم می‌تواند طی چند روز تمام شود اگر واشنگتن و متحدانش ارسال تسلیحات را قطع کنند.

وی در ادامه با اشاره به فاجعه هیروشیما و ناکازاکی بیان کرد: هر جنگی صرف نظر از مقیاسش می‌تواند خیلی زود به پایان برسد... البته اگر یک قرارداد صلح امضا شود و یا اگر آن اقدامی انجام شود که آمریکایی‌ها در سال ۱۹۴۵ توسط تسلیحات هسته‌ای علیه ژاپن انجام دادند. حملات آمریکایی‌ها به خصومت‌های آن زمان پایان داد اما بهایش جان ۳۰۰ هزار غیرنظامی بود.

مدودف همچنین هشدار داد: روسیه از عضویت اوکراین در ناتو جلوگیری خواهد کرد حتی اگر وارد یک "درگیری دائمی" شود. هنگامی که صحبت از گسترش ناتو می‌شود، مسکو خواستار این است و پیشتر هم مطرح کرده که نگرانی‌های امنیتی‌اش باید تضمین شوند.

وی در پایان با اشاره به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان گفت: این اقدام می‌تواند یک درگیری هسته‌ای را ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
"ه دلیل ارسال تسلیحات غربی به اوکراین طولانی شده است اما این جنگ می‌تواند طی "چند روز" پایان یابد. "
عسیسسسسسسسسسسسسسسم اولش که تسلیحات نبود. تا چند ماه خود مردم اکراین بودند و بس
چی می گی توو
جنگ جنگ تا پیروزی اوکراین
مدی یه کمی دیر نفهمیدی؟ حالا که مثل ...تو گل گیرکردین فهمیدی؟ البته مثل تویی که اجازه دادی ارباب پوتین اون نمایش مضحک رئیسجمهور بازی رو باهات انجام بده نباید فهمت بیش ازین باشه.
اوکراین عضو آتی ناتو است. اما ناتو آتی علیه چین خواهد بود. روسیه در سالهای آتی مهره چین می شود
بشین ببینیم مترسک پوتین
منتظر فروپاشی روسیه هستیم فروپاشی شوروی رو دیدیم
چرندیات روسها پشیزی ارزش ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم