بازدید 14455

جشنواره فروش کولرگازی اقساطی

کد خبر: ۱۱۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 08 July 2023

جشنواره فروش کولرگازی اقساطی

با آغاز فصل تابستان و گرم شدن هوا  و نیاز مبرم بازار به محصولات سرمایشی، فروشگاه ایرانیان فروش اقساطی کولرگازی میتسوبیشی و داکت اسپیلت را در شهر کرج آغاز نموده است.

با افزایش تقاضا برای خرید کولرگازی، با تبلیغات در شهرهای کرج و تهران  به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر برای آشنایی مصرف کنندگان با کیفیت محصولات برند میتسوبیشی، تصمیم دارد در سراسر ایران تبلیغاتی گسترده داشته باشد.

با شروع هر فصل سال نیاز به استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب شدت پیدا می کند. این امر موجب می شود که بسیاری از افراد از کولرگازی های متنوع یا پکیج های گرمایشی جهت تأمین دمای مورد نیاز منزل شان استفاده کنند. کولر گازی به‌عنوان یک خنک‌ کننده هوا، نقش مؤثری در بهبود هوای داخل مکان های مسکونی و اداری دارد و کمک می‌کند تا دمای داخلی ساختمان به دمای مطلوب برای بدن انسان برسد. با هر چه گرم تر شدن و افزایش دما باید به فکر این باشیم تا از دستگاهی استفاده نماییم که موجب صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی شود.

انتخاب یک کولر گازی کم مصرف با گرید انرژی A2 Plus مناسب و انتخاب یک شرکت معتبری که بتواند به تعهدات خود پایبند باشد بسیار حائز اهمیت است مخصوصا در تحویل به موقع کالا، نصب رایگان و ارائه گارانتی باید نهایت تلاش را انجام دهد. ما می توانیم ازطریق مشاورین و تکنسین های مجرب با حمایت و خدمات ۱۲ ساله برای مصرف کننده این اطمینان را ایجاد کنیم که بتواند خریدی آسوده داشته باشد.

ما در جهت ارائه بهترین خدمات و کیفیت در صنعت تهویه مطبوع و تولید سیستم های هوشمند  و روش های نوینی گام بر می داریم که در ایجاد هوای مطبوع درخانه شما سهمی داشته باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، رشد و توسعه فناوری های نوین در صنعت تهویه مطبوع، اصلی که موجب این پیشرفت سریع گردیده است، بحث انرژی و صرفه جویی در مصرف آن می باشد.

همچنین با درک از شرایط هموطنان عزیزمان، قابلیت خرید کولرگازی اقساطی را برای شما عزیزان در بازه زمانی محدودی فراهم آوردهایم. می توانید با شماره های ۰۹۱۲۶۷۱۷۵۴۳ و ۰۲۶۳۴۴۲۶۸۶۸ جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

تعداد بازدید : 944

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی