بازدید 4245

سازمان تجارت: خودروهای لوکس تیم‌ملی آماده ترخیص

کد خبر: ۱۱۸۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 03 July 2023

واردات خودروهای لوکس ملی‌پوشان فوتبال ایران که با دستور ویژه و لغو همه محدودیت‌هاست، درقالب مسافری ترخیص می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: هم اکنون تعدادی از خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی در انبارهای بندر بوشهر قرار دارند و طبق مصوبه ای که هیات دولت در این خصوص ابلاغ کرده است مشکلی برای ترخیص خودروهای مذکور وجود ندارد.

از آنجا که واردات خودروهای مذکور در قالب رویه مسافری صورت خواهد گرفت از جانب ثبت سفارش و همچنین تعیین منشا ارز مشکلی برای این خودروها ایجاد نشده و در آینده نزدیک خودروهای مذکور از طریق گمرک ترخیص و وارد کشور خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
حقشونه نوش جونشون ولی این حق نیست که به بقیه قهرمانان سماور هدیه بدهند و حق بقیه مردم ایران نیست که پول نداشته باشند حتی آشغالهای سایپا و ایرانخودرو را بخرند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
حقشونه؟
چه گُلی به سر تیم ملی زدند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ناشناس آلمانی به سر تیم ملی گل زدند یانه ربطی به موضوع نداره. با پول شخصی خودشون خریدند. جایزه مایزه هم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اشتباه رای مثبت دادم به ابن کامنت
بازیکنان تیم ملی تخم دو زرده گذاشتن که حق دارن ماشین به قول خودتون سوپر لاکچری وارد کنن ؟؟؟؟ بعد مردم عادی باید ماشین دست دوم بخرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
پروفسور بجای گیر دادن به بازکنان تیم ملی که از یک حق طبیعی استفاده وبا پول خودشون از خارج ماشین خریدند بگو چرا این حق بدیهی از عامه مردم سلب شده ومردم ایران حداکثر میتوانند یک خودروی چینی بزک شده به قیمت پرادو را بخرند.
چقدر راحت ترخیص میشه
اگر دارو بود می ماند تا فاسد و تاریخ گذشته بشه
تا دست مزدم نرسه
در روزهای اخیر شاهد اعتراضاتی در فضای رسانه ای نسبت به این موضوع بودیم. ولی سئوال اساسی این است که اصلا چرا باید واردات خودرو ممنوع باشد که دادن مجوز به برخی افراد رانت محسوب شود؟ چرا یک حق بدیهی مردم که حق انتخاب خودرویشان است از آنها سلب شده ومجبورند حلبی های متحرک خودروسازان داخلی را با شرایطی تحمیلی بخرند تا اینگونه اعتراض کنند که چرا به فوتبالیستها اجازه واردات دادند؟ منتقدان اصل قضیه رو ول کرده به حاشیه چسبیده اند.
شش تا از انگلیس خوردن و آبرویمان رفت ، دوچرخه هم حقشان نیست
رشیدی کوچی نماینده مجلس گفته مردم ایران یک خودروی دست دوم خارجی را 10 برابرقیمت صفر آن میخرند. این تقصیر بازیکن فوتباله یا مافیایی که با تعرفه 200 درصدی هم اجازه واردات خودرو نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری