بازدید 3617
۲
ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح از آغاز ارائه تسهیلات خوداشتغالی به سربازان مهارت‌دیده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 02 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی، با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان برای سربازان ماهر گفت:‌ سال گذشاته اعلام کردیم آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوران خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت آموزی نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام این افراد، اقدامات و بررسی‌ها برای اعطای وام آغاز شد، گفت: پرداخت تسهیلات مهارت آموزی سربازان وظیفه‌ای که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، در حال انجام است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح درباره رقم تسهیلات اعطایی به سربازان اظهارکرد:‌ تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از پنج سال باشد، اعطا می‌شود.

وی افزود: سربازانی که قصد دارند برای بعد از خدمت خود اشتغال مناسبی داشته باشند، می‌توانند دوره‌های مهارت آموزی را در حین خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغال زایی نیز در راستای حمایت از آن‌ها پرداخت می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افراد در صورت هرگونه سوال و مشکل، می‌توانند مراتب را از وظیفه عمومی استان محل سکونت خود پیگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
البته ذوق زده نشوید هنر دولت سیزدهم هست سربازی تمام میشود و جوان جویای کار و دولتی که در تکاپوی ایجاد اشتغال است و نمیتواند کار ایجاد کند نیرنگی میزند دو سر برد وام میدهد به جوان تازه کار و بانک با ضامن پول را میدهد( پول از بین میرود در بیشتر موارد ) و ضامن بیچاره میشود و دولت با افتخار شخص وام گیرنده را صاحب شغل اعلام میکند و به آمار دروغین خود می بالد
خوب ۱۵۰ میلیون تومانی را با چه بهره ای خواهید داد و اقساط آن چقدر خواهد بود
آیا از بانک‌ها باید بگیرند ( ب
حتما دو نفر کارمند دولت ضامنشود و سفته ه که باز توسط کارمند دولت امضا شده باشد
یا از بودجه سپاه خواهید داد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست