بازدید 2885
۸

سردار رادان: «مسمومیت‌های الکلی» سریالی نیست

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 02 July 2023


به گزارش تابناک از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسمومیت‌های الکلی که در روزهای اخیر در شهرهای مختلف گزارش شده‌اند، سریالی است، اظهار کرد: خیر، مسمومیت‌های الکلی در ایران به هیچ عنوان سریالی نیست و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند.

وی افزود: موضوع مسمومیت با الکل دو وجه دارد، یکی افرادی که اقدام به مصرف الکل می‌کنند و دیگر تولیدکنندگانی که این الکل‌ها را تولید می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: افرادی که مشروبات الکلی مصرف می‌کنند باید بدانند که خطراتی متوجه آنهاست.

سردار رادان تصریح کرد: در هر شهری که این مسمومیت های الکلی اعلام شده است، پلیس بلافاصله تولیدکنندگان مشروبات فاسد را شناسایی و دستگیر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
عجب
سریالی نیست ! کشف رازی اشکال داشته !
چه پلیسی
مثل مسمومیت در مدارس اینهم سریالی نیست .
از ترس اینکه به دلواپسان ربط داده شوند دیگه
تابی جون چرا نظرات مردم را نشر نمیدی ؟از چی می ترسی؟ مگه نمی گید مملکت صاحب الزمان است؟من تا حالا دهها نظر دادم انتقاد کردم ولی هیچوقت پخش نکردید.
بله سینمایی هست با کارگردان و تهیه کننده مشخص
اقای رادان هوش مردم ایران رو با خودتون و دوستان دور برتون مقایسه نکن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری