بازدید 16154

ورود مجلس به ماجرای لات‌ها در تمرین استقلال

کد خبر: ۱۱۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳ 01 July 2023

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون در اولین جلسه موضوع درگیری در جریان تمرین تیم استقلال را پیگیری خواهد کرد.

علی رضایی در گفت‌وگویی با اشاره به برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین روز گذشته این تیم، گفت: باید به هوادار احترام گذاشت چون اگر هوادار نباشد ورزش و فوتبال هم نیست.

وی افزود: همه چیز مربوط به هوادار و تماشاچی است چون اگر هوادار نباشد روح ورزش هم بی معناست پس نباید هوادار را ناراحت کرد. البته هوادار هم گاهی به دلیل شکست تیمش ناراحت می‌شود که نمونه آن را می‌توان درباره باشگاه استقلال دید.

سخنگوی فراکسیون ورزش توضیح داد: هوادار استقلال به دلیل شکست‌های تیمش از باشگاه و مدیریت آن ناراحت است که بعضا این ناراحتی ممکن است باعث بیان شعارهایی علیه مدیریت باشگاه شود، اما آن آقا (هانی کرده) چه کاره است که هوادار را مورد ضرب و شتم قرار دهد؛ باید این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

ورود مجلس به ماجرای لات‌ها در تمرین استقلال

رضایی گفت: بر این اساس ما در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات حتما این موضوع را در فراکسیون ورزش پیگیری می‌کنیم. معتقدیم باید احترام هوادار و تماشاچی حفظ شود و البته هوادار هم شئونات را رعایت کرده و بی احترامی نکند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند باید وزارت ورزش به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۶
مجلس به شاسی بلند بگبرها هم یه ورودی بکنه. ملت منتظرند
پیگیری کنید ، مثل بقیه ی چیزا که پیگیری می کنید .
واقعا چقدر مجلس بیکاره
یک لات شناخته شده برای مردم خط و نشان می کشد و قوه قضاییه هم که کلا خوابه
باید دید این شعبون بی مخ و دارو دسته اش از طرف چه کسانی داره حمایت می شه؟
تا امروز در خیلی مسایل دقیقا این تیتر را دیده ایم نمونه اش

ورود مجلس به ماجراس یسلس خوردن سرباز
ورود مجلس به ماجرای سقوط بورس
ورود مجلس به افزایش قیمت خودرو
ورود مجلس به .....

خروجی این ورود ها چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
گرفتن شاسی بلند؟
هزینه دفتر 100 میلیونی؟
عضویت در هیات مدیره شرکت های صمت
عضویت در هیات مدیره تیم های فوتبال به خصوص تیم های صنعتی پولدار
و....
کسی معترض استفاده از لات های با سابقه به عنوان محافظ امنیت تیم ها نشده!°
وقتی این لاتها همینطور آزادانه در کشور جولان میدهند و کسی را هم یارای مبارزه با آنها نیست چگونه میتوان در کشور احساس آرامش کرد؟؟!! آنوقت وقتیکه یک ننه مرده ای اظهار نظر سیاسی میکند سریعا" در هزار سوراخ هم مخفی شده باشد گیر میافتد و به عدالت سپرده میشوئد؟؟!! چگونه میتوان در کشور اسلامی این دو گانگی را توجیه کرد؟؟!! آخه کی با اینگونه آشغالها برخورد جدی می شود؟ اگر یکی از اینها به دار آویزان شود دیگه بقیه حساب کار خود را میکنند .
توصیه بنده به مجلس اینست که :
به کارهای مهم به پردازید اینها مسائل پیش پا افتاده است و در حد مجلس نیست.
واقعا برای تیم استقلال متاسفم ی مشت کوتوله هواخاشون هست
پاسخ ها
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
حالا شما نمی خواد عقده هاتو اینجا خالی کنی
جای اینکه از هموطنت که مورد ظلم قرار گرفته حمایت کنی
احسنت ودرود هانی یه لات بی سروپا وباسابقه های متعدد که با هماهنگی کریمی اونده بودنند برای خاموش کردنند صدا هواداران وهانی یه لات چطور وازچه طریق واردزمین شده وبا کریمی همکلام شده کریمی با این کارش دیگه باید برکناربشه
این ها گیر یک آدم روانی نخوردند آدمی که یهو متوجه نشه و مغز یاری نکنه و دچار جنون آنی بشه یک چاقو نیم متری در بیار بزنه از وسط نصفشون کنه بعد بشینه روی سینه با خونسردی سرش را جدا کنه اصلا هم متوجه نباشه به عینه دیدم که می گم بعضی ها فکر می کنند داره شوخی می کنم
بعد این موقع در آن دنیا می فهمند که لاتی هم نبودند بیشتر کیک خامه ای بودند فقط مردم حوصله دردسر و دادگاه رفتند را نداشتن و خیلی وقته سکوت اختیار می کردند.
الله اکبر ای کاش مجلس توی هر چیزی اینقدر سریع ورود بکنه
این دوستان که تو مجلس میدونن که باید به هوادار احترام گذاشت نمیدونن باید به مردم هم احترام گذاشت اینقدر سرشون کنن تو زندگی مردم ؟
چرا این شعبان بی مخ رو از زندان ازاد کردید .مگر این مردک 3 سال پیش نبود که بجرم چاقو کشی ونیز تسویه حساب سایر ارازل مجروح ودربیمارستان سینای تهران بستری شده بود.با حضور این تبهکار کل پرسنل بیمارستان دچار ترس ودلهره شده بودند.اینگونه افراد بایستی به بیمارستانهای ارتش ویا نیروی انتظامی برای مداوا اعزام بشن نه دربیمارستانهای علوم پزشکی ایران وتهران که جان صدها نفر با حضور این تبهکاران به خطر می افتد
چوب تو آستین امثال این افراد اگر شده بود کار به اینجا ها نمی رسید
زود تند سریع دولت محرومان و مجلس انقلابی وارد عمل شدند!؟
چرااونموقع که استقلال داشت حذف میشد ازآسیاورودنکردید.
چراوقتی تودربی داورچهارم به داور وسط چیزمشکوکی میگه والکی بدون معلوم شدن علت اخراج ساپینتو حتی به اعتراف خسروی ؛ ورودنکردیدبه فسادداوری واضح؛ چراورودنکردید؟
چراضرر هنگفت تاج به بیت المال در ماجرای ویلموس را ورود واعلام نتیجه نکردید؟
این پلشت 150 کیلیویی چیش به لات میخوره ؟؟
پیگیری کنید ای چلقوزارو بگیرید تبعید کنید تو یه استان لر نشین تا ادمشون کنن تحویلتان بدن نه تو تهران دوتا بچه هی برا مردم جولان بدن یا بفرستید یاسوج یا خرم آباد یا شهرکرد
اخراج از ایران و یا حبس ابد ، تنها راه مبارزه با اوباشگری است!
اینا اگر پشتشان گرم‌نبود اینطور به راحتی با ملت برخورد نمی کردند مطمئنا در دولت عده ای هواشون را دارند که اینطور بی پروا به مردم حمله میکنندشک نکنید‌ خب رادان‌که‌همه‌جا دوربین گذاشته این ها هم دستگیر گنه
این وزیر استعفا بده نیست هرچه زودتر باید استیضاح بشه
اگر کمیته انضباطی با وحشیگریهای ساپینتو قاطعانه برخورد میکرد امروز شاهد این صحنه ها نبودیم
ورود مجلس به اجارهای سرسام اور بهتره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست