بازدید 3256

دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع هنوز ابلاغ نشده

به گفته رئیس ستاد مرکزی ثبت نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان اتباع هنوز ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 30 June 2023

به گزارش «تابناک»، سید مجتبی هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حوزه ثبت نام دانش آموزان اتباع باید با وزارت کشور و وزارت امور خارجه هماهنگ شویم، اظهار کرد: سیاست‌های عمومی جمهوری اسلامی ایران میزبانی از این عزیزان است، یعنی همان امکاناتی که دانش آموزان هم میهن ما در مدارس و برای تحصیل می گیرند، دانش آموزان اتباع نیز می گیرند.

وی در عین حال با بیان اینکه مقررات ثبت نام دانش آموزان اتباع هر سال متفاوت است، تصریح کرد: مرکز بین الملل وزارت آموزش و پرورش که تصدی این امر را بر عهده دارد، جلساتی با دوستان خارج از مجموعه آموزش و پرورش داشته است اما هنوز به دستورالعملی واحد نرسیده‌اند و به محض اینکه این دستورالعمل احصاء شود، حتما ابلاغ می شود.

رئیس ستاد مرکزی ثبت نام دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به اینکه نهایتا تا چه زمانی دستورالعمل ثبت نام  دانش اموزان اتباع ابلاغ می شود؟، توضیح داد: سال گذشته مرداد ماه ابلاغ شد و بعد از آن دانش آموزان اتباع توانستند ثبت نام را انجام دهند.

هاشمی همچنین در پاسخ به این  سوال که آیا ابتدا دانش آموزان ایرانی ثبت نام  و سپس در صورت وجود ظرفیت خالی، ثبت نام دانش آموزان اتباع انجام شود؟، گفت: خیر، ثبت نام بر مبنای احراز محل سکونت این دانش آموزان انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست