بازدید 3352

رابرت مالی به شایعات پایان داد؛ «در مرخصی» هستم!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به شایعات جایگزینی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت وی در «مرخصی» است و آبرام پالی به عنوان جانشین موقت او خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 30 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به یک رسانه صهیونیستی گفته که «استعلام امنیتی» او تحت بررسی است، اما اطلاعات بیشتری به او داده نشده است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اخبار منتشرشده در رسانه‌ها درباره وی اعلام کرد که انتظار دارم تحقیقات درباره پرونده‌ام به زودی به پایان برسد و اینک در مرخصی هستم.

رابرت مالی در ادامه تاکید کرد: «به من اطلاع داده شده که استعلام امنیتی من تحت بررسی است. اطلاعات بیشتری در اختیار من گذاشته نشده اما انتظار دارم که تحقیقات به زودی و به نحو مطلوب فیصله پیدا کنند. در ضمن، من در مرخصی هستم.»

ساعاتی پیش، مت میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که رابرت مالی، نمایندۀ ویژه ایالات متحده در امور ایران «در مرخصی» است. او افزود که در حال حاضر آبرام پیلی بطور موقت وظایف آقای مالی را برعهده دارد.

گفتنی است جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، با هدف ادامه روند مذاکرات هسته‌ای با ایران، رابرت مالی را پیشتر (۲۰۲۰) به عنوان فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران نصب کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست