بازدید 5032

باخت پرگل نوجوانان به ژاپن با کپی از تیم کی‌روش

کد خبر: ۱۱۸۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 29 June 2023

شاگردان نوجوان حسین عبدی فینالیست آسیا نشدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی زیر هفده سال ایران که با حذف یمن در ضربات پنالتی جواز صعود به جام جهانی نوجوانان را کسب کرده بود، امروز با نتیجه سنگین سه بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شد.

ژاپن قبل از این مرحله، با پیروزی 3 بر 1 مقابل استرالیا به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا رسیده بود و مشخصا قدرت بسیار بیشتری از تیم ایران داشت.

پس از مشخص شدن قرعه مرحله نیمه نهایی قابل پیش بینی بود که نوجوانان ایران مقابل ژاپن آماده و با برنامه کار بسیار سختی دارند. فاصله فوتبال دیمی ایران با امکانات پیشرفته و زیرساخت‌های کم نظیر و علمی ژاپنی‌ها از همینجا شروع می‌شود.

ایران تا دقیقه ۲۵ ، دو گل خورد و بازی را خیلی زود به حریف شرقی وا داد.

در نیمه دوم، حسین عبدی و دستیارانش، تمام تلاش خود را برای تغییر نتیجه به کار گرفتند، ولی این ژاپنی‌ها بودند که امان ندادند و ضربه ایستگاهی ساتو که در دقیقه 74 هوشمندانه و زمینی از زیر پای خط دفاعی ایران وارد دروازه آرشا شکوری شد، تیر خلاص به نوجوانان ایران برای پایان یافتن رؤیای قهرمانی در آسیا بود.

این نتیجه مشابه شکست سه بر صفر تیم ملی بزرگسالان ایران در جام ملت‌های قبلی آنهم در نیمه نهایی با هدایت کارلوس کی‌روش است.

 شاگردان عبدی در نیمه اول تنها یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند و در دقایق پایانی روی دروازه ژاپنی‌ها فشار احساسی ایجاد کردند، اما حملاتی که ترتیب داده شد، برای باز کردن دروازه حریف کافی نبود.

این تیم باید با تدارکات به مراتب بهتر راهی جام جهانی شود وگرنه قطعا در اندونزی ۲۰۲۳ زنگ تفریح رقبا خواهد بود.

 از نکات قابل توجه دیدار نیمه نهایی ایران و ژاپن قطع بازی در اواسط نیمه دوم به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار