بازدید 2256

شریعتمداری: خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمنان ما معتقد بودند باید خاورمیانه جدید ایجاد شود ولی خاورمیانه جدید به نفع ایران متولد شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 29 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از  کاشان، حسین شریعتمداری در مراسم گرامیداشت 17 هزار شهید ترور در کاشان با بیان اینکه ما قبل از هر موضوعی باید بدانیم در چه موقعیتی ایستاده‌ایم، اظهار داشت: داستان ما یک داستان پر فراز و نشیبی است و از نقطه‌ای شروع شد که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست.

وی با بیان اینکه قبلا اسلام نسخه شفابخش بود اما پیچیده نشده بود، افزود: امام راحل غبار را از روی اسلام ناب زدود؛ اسلام زمانی که می‌خواهد بر کرسی حاکمیت بنشیند به این معنی است که می‌خواهد عملیاتی شود و بر همین اساس به محض اجرای آن نظام سلطه در مقابل آن قد علم کرد‌.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های موثر اسلام ناب ظلم‌ستیزی است، ابراز داشت: اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد و به پر خوری در کنار مستضعفان تن بدهد اسلام نیست و این اسلام به قول امام راحل اسلام آمریکایی است در حالی که اسلام آمریکایی ظواهر اسلام ناب محمدی را دارد.

وی با بیان اینکه وقتی اسلام ناب قرار است عملیاتی و بر کرسی حاکمیت بنشیند، نظام سلطه در مقابل اسلام قد علم می‌کند، گفت: این اقدام به این دلیل است که اسلام نظام سلطه را به چالش می‌کشد چراکه ماهیت اسلام و نظام سلطه در این شرایط درگیر است.

شریعتمداری با بیان اینکه امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: دشمن می‌داند چه اتفاقی افتاده و بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد و از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب را بعثت دوم می‌نامند و از این رو درگیری ما با دشمن در دو حالت تمام می‌شود اول آنکه ما از اسلام در بخش حاکمیت دست برداریم و حالت دوم این است که آمریکا به قول امام راحل از خر شیطان پایین بیاید.

وی با بیان اینکه میدان درگیری به مرور زمان تغییر پیدا می‌کند، تاکید کرد: اصل درگیری ما پا بر جا است و بر همین اساس درگیری با دشمن دائمی است در حالی که دشمن از درگیری دست بر نمی‌کشد و همچنان به دشمنی خود تا امروز ادامه داده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است اما با نقطه مطلوب فاصله داریم، افزود: جمهوری اسلامی با اقدامات خود به یک قدرت تبدیل شده است در حالی که در یک مقطعی از زمان کسی ایران را نمی‌شناخت اما امروز این‌گونه نیست. از سوی دیگر در جریان جنگ تحمیلی هواپیماهای دشمن شهرهای ما را بمباران می‌کرد و ما هیچ نداشتیم اما امروز از موشک هایپرسونیک فتاح رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه در مقطعی از زمان اجازه فروش اسلحه به کشور ما را نمی‌دادند اما امروز به ما می‌گویند چرا اسلحه و تجهیزات به سایر کشورها می‌دهیم، ابراز داشت: امروز 32 کشور در صف خرید پهپاد از ما هستند و این موضوع نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است که با تلاش پس از انقلاب اسلامی تاکنون به دست آمده است.

شریعتمداری ابراز داشت: قدرت جمهوری اسلامی در شرایط فعلی به‌گونه‌ای است که وقتی نفتکش ما را توقیف کردند، نفتکش آنان را توقیف کردیم و در پاسخ به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه نظامی عین‌الاسد را مورد هدف قرار دادیم در حالی که تاکنون با آمریکا پس از جنگ جهانی دوم تاکنون چنین رفتاری نشده است.

وی گفت: بولتون در خاطراتش اشاره می‌کرد "وقتی ایران در پاسخ به شهادت شهید سلیمانی پایگاه عین‌الاسد را هدف قرار داد به ترامپ اعلام کردم واکنش نشان دهد" و ترامپ اذعان کرد که از واکنش ایران نگرانم و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که دوره بزن در رو تمام شده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: افرادی که اعلام می‌کنند انقلاب اسلامی به مرور کم‌رنگ شده، باید به این سوال جواب بدهند "چرا کینه‌توزی دشمنان اسلام روز به روز افزایش پیدا کرده است؟"؛ دشمن معتقد بود باید خاورمیانه جدید به وجود بیاید در حالی که خاورمیانه جدید امروز به نفع جمهوری اسلامی متولد شده است.

وی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی به اذعان دشمن قدرتی نیست که بتوان به راحتی با آن مقابله کرد، تاکید کرد: یک روزنامه آمریکایی ادعا دارد دشمنی ما با ایران وجود یک ابرقدرت مخالف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه ما را می‌داند و در میان ملتش از اقتدار و استقبال برخوردار است‌.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمنی دشمنان با ما از سر هویت است، افزود: دشمن با گذشت زمان ضعیف و ما با گذشت زمان قوی شدیم؛ رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که امیدوار باشیم و این فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس آیات قرآن کریم است و وظیفه آن است موارد را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه نباید نگرانی درگیری باشیم، ابراز داشت: دشمن راه‌های مختلفی برای ضربه زدن انتخاب می‌کند و از این رو رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود تاکید کرد که امروز با ابزارهای قدیمی نمی‌توان کار کرد در حالی که امروز ماشین جنگی در فرمول قدرت صدرنشین نیست چراکه امروز جنگ، جنگ افکار است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه رفتار افراد برخاسته از افکار آنان است، گفت: برخی افراد در شرایطی که دولت مدت زمان زیادی از فعالیتش نگذشته مدعی هستند دولت کار نکرده است در حالی که 450هزار میلیارد تومان کسری بودجه به دولت جدید تحویل دادند در حالی که پیش از این همه امور نظام را به برجام گره زدیم تا تحریم برداشته شود اما تحریم‌ها دو برابر شد.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان در دولت قبل واردات واکسن کرونا را به قبول FATF گره زده بودند، تصریح کرد: راه مقابله با شبهات بیان واقعیت است در حالی که دشمن به دنبال آن است که در ظاهر نیروهای انقلاب در اقلیت باشد و بر همین اساس اگر پرچم را پایین بیاوریم دشمن پرچم را بالا می‌آورد.

شریعتمداری با بیان اینکه ما باید دشمن را بشناسیم، تاکید کرد: برای این موضوع باید ترفندهای دشمن را بشناسیم و از این رو هر کس از این انقلاب فاصله بگیرد، امکان نفوذ دشمن به او وجود.

وی با بیان اینکه یکی از انواع نفوذ، نفوذ در ساختار است، افزود: نفوذ انواع مختلفی دارد و مقابله با نفوذ همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و منظور از نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب نفوذ در ساختار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست