بازدید 6239

ردپای جریان انحرافی در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان؟

مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد گفت: طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها در جریان مسمومیت دانش‌آموزان دست داشتند؛ گروهک جریان انحراف در همه جا نفوذ کردند. خیلی‌هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 27 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد، درباره آخرین وضعیت پرونده مسمومیت دانش‌آموزان که از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود، گفت: صد‌ها نفر از جنایتکارانی که به مدارس دختران مظلوم، معصوم، عفیف و نجیب این سرزمین حمله کردند، به لطف خدا با دستور مستقیم رهبری این‌ها خیلی‌هایشان بازداشت شدند، خیلی‌هایشان تحت نظر و بازجویی هستند و مشاهده کردیم بعد از این فرمان و پیگیری مجلس آب‌ها از آسیاب افتاد این را هم بگویم ما تعارف نداریم باز هم اگر این‌طور غلطی کنند با این جنایتکاران، دروغگویان و فرصت‌طلبان مخصوصا جریان کثیف انحرافی تعارف نداریم و برخورد می‌کنیم.
 
این نماینده مجلس درباره اینکه افراد بازداشتی از چه جریانی بودند آن هم زمانی گفته شد خود دانش‌آموزان شیطنت کردند و یا والدین در این اتفاقات دست داشتند، گفت: هرکسی انداخت گردن دانش‌آموزان و به یک صورتی این مسئله را لوث کرد، مثال می‌زنم مثلاً آمدند یک واژه بمبک به کار بردند، من تذکر دادم این موضوعات واقعا امنیت پایدار کشور ما را هدف قرار داده بود هر کسی هم در برخورد با این‌ها کوتاهی کرد، قطعاً هم این دنیا و آن دنیا گرفتار می‌شود.
 
وی تاکید کرد: کسانی که این قضایا را به وجود آوردند طیف گسترده‌ای از معاندین و فرصت‌طلب‌ها بودند؛ از گروهک جریان انحراف بودند که همه جا نفوذ کردند و با صراحت می‌گویم گروهک جریان انحراف با هیچ‌کس هم تعارف ندارم. خیلی‌هایشان دستگیر شدند و در این قضایا رهبر انقلاب فرمود با هیچ کس تعارف نداریم و باید به اشد مجازات برسند و به لطف خدا این کار انجام شد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این‌که این اتفاقات از چه شهری آغاز شد و چرا ابتدا خبر‌ها از شهر قم آمد، بیان کرد: تنها قم نبود، اقصی نقاط کشور بود و من تا جایی که می‌دانم از تهران شروع شد بعد به قم کشیده شد و آنجا شدت پیدا کرد، فرقی نمی‌کند همه جای ایران سرزمین ما است توجه داشته باشید ما می‌گوییم جریان نفوذ و جریان انحراف این جریانات کجا را هدف قرار می‌دهند؟ می‌روند جایی که آن خط مقدم قدرت است، می‌روند آنجا را تخریب می‌کند.
 
وی یادآور شد: حالا اگر خاطرتان باشد من پشت تریبون تذکر دادم، لطف خدا بود همان شب مراجع قم آمدند کمک ما و فردایش حضرت آقا در سخنرانی خودشان همان واژه‌هایی که این سرباز کمترین پشت تریبون خطاب به این فرصت‌طلب‌ها و معاندین گفت، تحکمی و با شدت بیشتری به این‌ها اعلام کردند و ما مشاهده کردیم از آن روز به بعد به لطف خدا مجموعه بچه‌های نظارت و امنیت شروع کردند به دستگیری این افراد و این لطف خدا بود و این نشان از قدرت ملت عزیز که می‌شود، قدرت ملت همین پارلمان، تریبون و همین نماینده‌ها هستند، اگر نماینده‌ای ترسو و بزدل بود، نمی‌تواند نماد این ملت شجاع باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۱
کی به اشد مجازات رسید؟کی شناسایی شد؟ مطمپن باشید جریان مسمومیت های الکلی در این چند روزه در ایران هم دنباله ی همان است!
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
انتخابات مجلس نزدیک هست و از این نوع حرف های کذب زیاد خواهیم شنید . اگر یکی از این دستگیر شده بود که صدا و سیما قیامت بپا می کرد . اگر واقعیت باشد هم حتما شیطنت خودی ها بوده که پنهان کاری میکنند .
والا تا ما تو اخبار دیدیم ، کسی رو به این دلایل دستگیر و معرفی و محاکمه نکرده اند. اگه خبر بیشتری هست بفرمایید هم بدونند. یه روز گفتن یه کامیون بوده ده تا شهر رفته ، یه بار شد بمبک یه بار شد ترس جمعی یه بار ... ولی خبری از دستگیری سراسری نیومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
این هم مثل اونها دروغ هست . مدتی با اون کار و خبرهاش هواس مردم را پرت کردند تا از بعضی گردنه های خطرناک عبور کنند و تمام شد . این آقا تازه از خواب پاشده و قصد سهم خواهی دارد .
عجب پس کار خودشونه درسته
خیلی خوبه شجاعت شما ولی ایکاش این جریان های انحرافی را نام ببرید مردم چه میدانند شاید به همین ادمها فردا رای دادند
فقط باید خندید....!!!
خدا را شکر که این مشکل را هم حل کردید ولی قضیه چی بود والله اعلم
ماکه نفهمیدیم چی شد؟!
کی مسموم کرد،کی دستگیرشد،کی مجازات شد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
طبق معمول جریان انحراف اما معلوم نیست این جریان از ؟آتش باختیارهاست یا جریانئ دیگری.
مگه نگفتین مسمومیت ها شایعه هست و بوس فاضلاب و ماشین پارک شده کتار خیابون و ... ایناس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
اینم مانند مشروبات تقلبی ماست مالی میشه.
خدا را شکر که مسئولینی به مانند شما داریم ، لطف کنید چند نفر از اینها را که محاکمه اشان تمام شده و به اشد مجازات رسیده اند معرفی کنید تا ما کمی دلمان خنک شود !
شهامت این نماینده قابل تقدیر است. چون بقیه که از ترس شان کلا موضوع را تکذیب کردند و گفتند هیچ اتفاقی نیفتاده! ولی کاش این مرد شجاع، جریان انحرافی را هم معرفی می کرد تا مردم مطلع باشند. تنها درسی که تاکنون گرفته شده این است که صحبت های تمام مسئولین در این رابطه و تکذیب موضوع مسمومیت مدارس دخترانه، از اساس دروغ بوده و آنها عامدا به ملت خلاف واقعیت را گفتند.
هر چی میخونم واقعا مسخره است
خجالت داره بیان موضوعی به این مهمی
صحبت نکنی دور از جون میگن چییییییی

یا داری مردم رو چیییی اخرش .......
ما رو چی فرض کردی
منظور از جریان انحرافی چیه؟ یک زمانی به دار و دسته احمدی نژادیها می گفتند جریان انحرافی، ایا منظور همون هاست؟
کار روسهای حرام لقمه است
کار کاره آمریکای جنایتکاره!!!!!!!!!!
پس چرا دروغ گفتید که اصلا این موارد وجود ندارد و ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار واگنرهای وطنی آتش به اختیار بود.
باید یک دیکشنری چاپ بشه بفهمیم منظور از عبارات جریان معاند و جریان انحرافی جریان بی بصیرت جریان فتنه گر جریان خواص جریان بر انداز و .... کدام گروه سیاسی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست