بازدید 2553
۱
مومنی در مراسم بزرگداشت روز مواد مخدر مطرح کرد

کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط ایران

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علیرغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران گشف.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 26 June 2023

 


به گزارش تابناک؛ سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مقامات لشکری و کشوری اظهار داشت: گزارش جهانی نشان می‌دهد قاچاق مواد مخدر در حال گسترش است و استفاده از اینترنت در قاچاق مواد بیشتر شده است.

وی افزود: در افغانستان در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل ۳۰ درصد قاچاق مواد افزایش و همچنان بزرگترین تولید کننده تریاک و رتبه دوم کانابیس است.

سردار مؤمنی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر و روان گران بالاترین کشف مواد مخدر را داشته و جایگاه اول جهان را در این حوزه دارد. برنامه‌های راهبردی اولویت بندی شده و ضربه به بنیاد مالی قاچاقچیان از جمله اولویت‌ها است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر از موضوعات کلیدی کشور است و تشکیل ۴۸ هزار کانون یاریگران در مدارس و توانمندسازی گروه‌های هدف از این برنامه‌ها است

وی اظهارداشت: در ۱۵ استان توسط خیرین، مجمع یاریگران راه اندازی و ظرفیت نگهداری معتادین ۱۲۴ درصد افزایش داشته است و ایران راهبر مقابله‌ای و پیشگیری دارد.

مؤمنی گفت: تحریم‌های ظالمانه چالش‌های متعدد در مسیر مبارزه با مواد مخدر ایجاد کرده ولی جمهوری اسلامی ایران همچنان با قوت مسیر را ادامه داده است.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بیچاره جوانان وطنم که با بی درایتی و بی عرضگی مسئولین به چه سرنوشتی دچار شدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی