بازدید 11452

جزئیات جدید از کشف جسد مثله شده زن جوان در خزانه

تیم جنایی با کشف جسد مثله شده زن جوان در محله خزانه در برابر یک سناریوی پیچیده قتل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 26 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ساعت ۸:۴۵ صبح امروز یکشنبه چهارم تیر ماه، ماموران کلانتری ۱۵۰ خزانه کشف جسد مثله شده یک انسان را کنار یک سطل زباله در محله خزانه با تماس تلفنی به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مثله شده یک زن در یک بسته یونولیتی در کنار سطل زباله مواجه شدند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت، این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است؛ همچنین  ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل موردنظر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا عامل این جنایت هولناک را شناسایی و بقایای جسد را کشف کنند؛ از سوی دیگر مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل مورد نظر و روی جسد کردند تا ردپایی از عامل این جنایت هولناک به دست آورند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶
متاسفانه جنایت و جنایت خانوادگی زیاد شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
مسئولین از پرداخت هزینه امنیت توسط مردم صحبت می کنند و اینهمه امنیت را مسئولین ازکجا برایمان آوردند!!!!!!!!!!
یکی دو ماه قبل هم که جسد یک زن در میدان آزادی پیدا شد
این مشکلات باید از لحاظ جامعه شناسی و روان شناسی بررسی بشه. اقتصاد فشل کشور همه را روانی کرده
بجاش امنیت داریم
با این وضعیت براحتی قاتلش رو میتونن شناسایی کنن اما حیف شد
خدا را شکر هیچی نداریم ، اقلا امنیت داریم
مردم شاد و امیدوار و پرانرژی ایران به چه روزی افتاده‌اند!
هر روز به فکر خلاصی خودم هستم
داستایوفسکی در رمان مشهور برادران کارامازوف از زبان ایوان کارامازوف می گوید: هیچ حیوان وحشی مانند انسان هنرمندانه بر روی همنوع خود جنایت نمی کند.
داستایوفسکی در رمان مشهور برادران کارامازوف از زبان ایوان کارامازوف می گوید: هیچ حیوان وحشی مانند انسان هنرمندانه بر روی همنوع خود جنایت نمی کند.
همیشه پای افغانی در میان است ، من مطمئنم مستقیم و یا غیر مستقیم یک یا چند افغانی با این قتل ها و هر قتلی ارتباط دارد، و...
نمودارجنایت بانمودارتورم برابراست
دوربین های کشف حجاب ،افرادی که جسدرا به محل کشف منتقل کرده اند نتوانستند شناسایی کنند؟
بنده بعنوان یک ایرانی مثل ۸۰ میلیون نفر دیگه که توی این کشور زندگی میکنم و مشکلات رو تحمل میکنم نظر خودم رو میگم فارغ از هرگونه تاثیر سیاسی و قومی و زبانی و مذهبی دردرجه اول علت این همه خشونت چه مستقیم وچه غیر مستقیم مشکلات مالی و اقتصادی و دردرجه دوم بی بندوباری مردان و زنان و روابط خارج از عرف میباشد همه تقصیرها هم به گردن مسئولین مملکت میباشد که باعث و بانی مشکلات مالی و روحی و روانی جامعه میباشند هم این دنیا رو برامون جهنم کردن هم اون دنیارو
مثله تکه تکه کردن نیست تعریف خاص خود را دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی