بازدید 7630
۳

شرایط دانشگاه تهران برای اسکان دانشجویان در خوابگاه

اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران شرایط و جزئیات «اسکانِ تابستانی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران سال ۱۴۰۲» را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 26 June 2023

به گزارش «تانناک» به نقل از ایسنا، بر این اساس، دانشجویان واجد شرایط اسکانِ تابستان که در حال حاضر در ساختمان‌های خوابگاهی ۱۴ و ۱۵ مجتمع خوابگاهی کوی و فاطمیه ۲ مجتمع خوابگاهی فاطمیه ساکن هستند، برای ثبت‌نام خوابگاه تابستانی می‌توانند براساس برنامه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب ساختمان و اتاق جدید اقدام کنند.

ثبت نام دانشجویان دکتری تخصصی ورودی‌های ۱۴۰۰ و ماقبل، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های ۱۴۰۰ به قبل و کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱ مشروط به تصویب پروپوزال، دانشجویان دکتری حرفه‌ای ورودی‌های ۱۳۹۸ و ماقبل و دانشجویان کشناسی دارای واحد عملی از ۱۰ تیر ماه شروع می شود و تا ۱۱ این ماه ادامه دارد.

بر این اساس دانشجویان ساکن مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران برای تحویل وسایل به انبارها باید به نکات زیر توجه کنند:

ساکنان خوابگاه‌های سطح شهر، مجتمع خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه ۲ در مجتمع خوابگاهی فاطمیه و ساختمان‌های ۱۴ و ۱۵، عمید و رمضان در مجتمع خوابگاهی کوی ملزم به تخلیه کامل اتاق و تحویل وسایل به انبارها حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه هستند.

در صورت عدم تخلیه در زمان مقرر، وسایل توسط تیم تخلیه جمع‌آوری و با تشخیص اداره کل امور خوابگاه‌ها صرف امور خیریه و منافع عمومی شده یا امحاء خواهد شد.

 علاوه بر دانشجویان ساکن در مجتمع‌های خوابگاهی، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱ ساکن در بقیه ساختمان‌های خوابگاهی نیز موظف هستند، تخلیه کامل اتاق را در زمان مقرر انجام داده و در صورت عدم تخلیه در زمان مقرر، وسایل توسط تیم تخلیه جمع‌آوری و با تشخیص اداره کل امور خوابگاه‌ها صرف امور خیریه و منافع عمومی شده یا امحاء خواهد شد.

تنها دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه در تابستان و دانشجویان دکتری ۱۴۰۱ به غیر از ساکنان ساختمان‌های خوابگاهی می‌توانند وسایل خود را در اتاق‌ها نگهداری کنند.

 فقط دانشجویان واجد شرایط سکونت در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مجاز به تحویل وسایل اتاق خوابگاهی به انبار هستند.

 لوازم و وسایل قابل تحویل به انبارها شامل: رختخواب، ظروف و کتاب می‌باشد و ضروری است وسایل در گونی‌های مناسب دربسته قرار گرفته و در روی آن نام دانشجو، شماره دانشجویی، شماره اتاق، ساختمان خوابگاهی و شماره همراه درج شود. گونی‌های مناسب برای بسته‌بندی وسایل را می‌توانند از صنوف مستقر در خوابگاه‌ها تهیه کنند.

امکان نگهداری وسایل ارزشمند و قیمتی، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، وسایل قابل اشتعال و اسناد و مدارک شخصی در انبارها وجود ندارد.

حداکثر زمان نگهداری وسایل در انبارها تا ۱۵ مهر می‌باشد و در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر مطابق تعهدنامه تحویل وسایل به انبار، لوازم و اثاثیه با تشخیص اداره کل امور خوابگاه‌ها صرف امور خیریه و منافع عمومی شده، یا امحاء خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چه خشن!!!
شما که خوابگاه و امکانات رفاهی ندارید چرا دانشجو می گیرید.
چرا تهران باید این همه دانشگاه دولتی داشته باشد؟ وزیر محترم اگر قصد ادغام دانشگاه ها را دارند بهتر است از دانشگاه های شهر تهران شروع کنند.
دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف، علم و صنعت، تربیت مدرس، خواجه نصیر، علامه طباطبایی، شاهد، الزهرا، شهید بهشتی، مالک اشتر، شهید رجایی.
مگر یک شهر چقدر دانشگاه می خواهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دانشگاه زیاد ساختن تا جوانان سرشان به درس الکی خوش باشه و تقاضای کار و تفریح نداشته باشه و از کشف استعدادهاش در امور مختلف آگاهی نداشته باشه و دلش خوش باشه چند سال بعد بهش بگن مهندس !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی