بازدید 3167

حسابداران برتر

مجموعه حسابداران برتر، با مدیریت آرمین علیزاده فعالیت خود را از سال 1384 و با استفاده از نرم‌افزارهای فضای مجازی در راستای پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به رشته حسابداری و تبادل اطلاعات در این حرفه، آغاز نموده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 25 June 2023

سپس با برگزاری سمینارها در کل کشور و تألیف کتب راهنمای جامع دادرسی مالیاتی، راهنمای جامع حسابداری پیمانکاری، قانون مالیات‌های مستقیم، ارزش‌افزوده و قانون پایانه‌های فروشگاهی، راهنمای جامع معاملات فصلی قدم چشمگیری در جهت ارتقا دانش حرفه حسابداری برداشته است.

حسابداران برتر

این مجموعه در زمینه مالی و مالیاتی اعم از مشاوره مالیاتی و مالی به شرکت‌های کوچک و بزرگ، تدریس مالیاتی، پروژه‌های حسابداری و ... فعالیت خود را گسترش داده و نیازهای مرتبط با مبحث مالی و مالیاتی شرکت‌ها و اشخاص را مرتفع نموده است.

حسابداران برتر امیدوار است با ادامه این مسیر، بتواند گام بزرگی در جهت رشد و شکوفایی اشخاص حقیقی و حقوقی که به این مجموعه اعتماد می‌کنند بردارد.

نرم افزار واسط سامانه مودیان

با تهیه نرم افزار واسط مودیان حسابداران برتر می‌توانید از امکانات زیر بهره مند شوید.

۱. فعالسازی نرم افزار و ارسال صورتحساب در همان لحظه خرید.

۲‌. امکان صدور صورت‌حساب  ابطالی

۳. امکان صدور صورت‌حساب اصلاحی

۴. امکان صدور صورت‌حساب  صادرات

۵. وجود کانال تلگرامی به روز و حرفه‌ای جهت جلوگیری از خطا

۶. مطالب آموزشی در سایت

۷. وجود کنترل‌های مالیاتی در نرم افزارجهت جلوگیری از خطای کاربران

۸‌. عدم وجود نیاز به نرم افزار حسابداری

۹. امکان ایمپورت اکسل در نرم افزار

۱۰. پشتیبانی قوی جهت نصب، آموزش، راه‌اندازی و پاسخ گویی به سوالات کاربران

۱۱. امکان پرینت صورتحساب

۱۲. سرعت بالا در درج کارپوشه حداکثر ظرف یک دقیقه

۱۳. قابلیت ارسال صورتحساب با تلفن همراه

  حسابداران برتر                                    

نحوه اتصال به سامانه مودیان در نرم افزار واسط حسابداران برتر

اولین گام جهت ارسال صورتحساب به کارپوشه سامانه مودیان و دریافت کد 22 رقمی منحصر به فرد مالیاتی دریافت سه کلید عمومی ( public key)، کلید خصوصی (private key) و کلید csr می­باشد.

برای دریافت این سه کلید باید به سایت hesabdaranbartar.com مراجعه نموده و وارد منو سامانه مودیان شویم در این منو همه راهنمایی­های لازم وجود داشته و شما برای هر سوال خود میتوانید پاسخ لازمه را دریافت نمایید.

در قسمت سامانه مودیان سایت حسابداران برتر گزینه کلید عمومی، خصوصی و csr را انتخاب نمایید و برای دریافت سه کلید اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.

  • نام شرکت به انگلیسی
  • نام شرکت به فارسی
  • شناسه ملی –نکته ای که باید توجه نمود با توجه به موجب دستورالعمل به شماره 230/33899/د تاریخ 29/07/1399 دیگر کد اقتصادی قدیمی 411 حذف شده و کد اقتصادی اشخاص حقوقی همان شناسه ملی میباشد.
  • آدرس پست الکترونیکی

پس از ورود اطلاعات دکمه صدور را زده و خروجی هر سه کلید را از طریق زدن دکمه دریافت csr و دریافت کلید خصوصی و دریافت فایل کلید عمومی دانلود نموده و در یک فولدر قرار میدهیم.

در این قسمت کار به اتمام رسیده و سه کلید را دریافت نموده­ایم.

نکات مهم در هنگام دریافت سه کلید عمومی، خصوصی و Csr

  • این سه کلید با هم باید دریافت شود و هر سه کلید عمومی، خصوصی و csr  هم زمان با هم کار میکنند. اگر کاربر این سه کلید را به طور مجزا دریافت نماید نمیتواند در هنگام صدور صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان که به موجب قانون پایانه فروشگاهی الزامی است ارسال نماید. در صورت عدم رعایت این مورد درگاه الکترونیکی سامانه مودیان فرد را نشناخته و اجاره ورود اطلاعات را نخواهد داد.
  • دوستانی که توکن سخت افزاری دریافت نموده اند به دلیل اینکه نمیتوانند خروجی کلید خصوصی را از توکن خود دریافت نمایند عملا قادر به ارسال صورتحساب نخواهند بود.
  • دوستانی که گواهی مهر سازمانی را از سایت gica.irکه (اصطلاحا به این شرکت شرکتهای میانی نیز گفته میشود)دریافت نموده اند به دلیل اینکه نمیتوانند خروجی کلید خصوصی را از گواهی مهر سازمانی خود دریافت نمایند عملا قادر به ارسال صورتحساب نخواهند بود.
  • در حال حاضر به توجه به اینکه سازمان امور مالیاتی بدون گواهی مهر سازمانی و یا توکن هم صورتحساب­ها رو مورد پذیرش قرار میدهد شما میتوانید فقط با روش گفته شده بدون دریافت توکن و گواهی مهر سازمانی با نرم افزار حسابداری خود یا نرم افزار واسط حسابداران برتر اقدام به ارسال صورت حساب نموده و کد 22 رقمی منحصر به فرد مالیاتی خود را دریافت نموده و آن را در کارپوشه خود مشاهده نمایید.

آشنایی باکارکرد هر یک از این سه کلید

  • کلید عمومی (public key)

جهت دریافت شناسه یکتا حافظه مالیاتی می­باشد

  • کلید csr

در صورتی که نیاز باشد و یا در آینده سازمان امور مالیاتی ارسال صورتحساب به کارپوشه را منوط به دریافت گواهی مهر سازمانی نماید میتوانیم از کلید csr در سایت شرکتهای میانی به آدرس gica.ir اقدام به دریافت گواهی مهر سازمانی csr نمایید.

  • کلید خصوصی

جهت ارسال صورتحساب از طریق نرم افزار واسط حسابداران برتر در قسمت تعریف شرکت باید این فایل بارگزاری شود. در غیر اینصورت هیچ نرم افزاری قابلیت ارسال صورتحساب را نخواهد داشت.

حسابداران برتر

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار