بازدید 2912

هشدار هواشناسی البرز درباره تندباد و کاهش کیفیت هوا

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش تندباد همراه با گرد و خاک وکاهش کیفیت هوا از امروز شنبه تا شامگاه فردا یکشنبه برای مناطق مختلف استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 24 June 2023

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبر آنلاین ، آرش بهاروند احمدی ضمن اعلام هشدار سطح زرد گفت : تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از چینش قابل توجه فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن تا فردا یکشنبه وزش باد شدید و لحظه ای، خیزش گردوخاک، غبار محلی و کاهش موقت کیفیت هوا در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: احتمال شکسته شدن درختان، خطر سقوط اجسام از ارتفاع، آسیب به سازه های موقت و سست، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و کاهش موقت کیفیت هوا از خطرات این وضعیت جوی است .

مدیرکل هواشناسی البرز، اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیتهای عمرانی ، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و احتیاط در فعالیت های کوهنوردی از مهمترین توصیه ها برشمرد.

بهاروند احمدی همچنین به سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد از فعالیت و حضور بلند مدت در فضای باز خودداری کنند.

وی گفت: دمای هوای استان البرز طی امروز شنبه تا دوشنبه هفته جاری بین ۱۳ تا ۳۳ درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود و از روز سه شنبه میزان دما افزایش می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست