بازدید 6738
۷

خودکشی نافرجام قهرمان معروف شطرنج

قهرمان سابق شطرنج بانوان که قصد پایان دادن به زندگی‌اش را داشت، با اقدام به موقع بازپرس ویژه قتل نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 21 June 2023

 

به گزارش تابناک، همشهری آنلاین نوشت: ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.

پس از این تماس، به دستور بازپرس جنایی تهران، تیمی از مأموران پلیس راهی محل زندگی زن جوان شدند اما هرچه زنگ زدند کسی در را به رویشان باز نکرد. یکی از افسران پلیس به دستور بازپرس جنایی با همسر این زن تماس گرفت اما او گفت که همسرش در خانه تنهاست و احتمالا خواب است.

با این حال بازپرس جنایی دستور ورود پلیس به خانه را داد و وقتی مأموران وارد خانه شدند با پیکر نیمه‌جان قهرمان سابق روبه‌رو شدند. او تعداد زیادی قرص مصرف کرده بود تا به زندگی‌اش پایان بدهد اما تیم پزشکی، پس از چند ساعت تلاش و شست‌وشوی معده ورزشکار معروف، موفق شدند وی را از خطر مرگ نجات دهند.

پزشکان می‌گفتند اگر دقایقی دیرتر به بیمارستان می‌رسید قطعا جانش را از دست می‌داد که خوشبختانه با اقدام بازپرس ویژه قتل و تلاش تیم پزشکی، زن جوان از یک‌قدمی مرگ به زندگی بازگشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
پزشکان و دوست طرف کاره ای نبوده اند؟ فقط بازپرس اقدام به موقع کرده؟
با سپاس از اقدام به موقع
چرا؟،؟
پناه بر خدا ! نتیجه اخلاقی: قهرمان مبارزه با ناملایمات زندگی قوی تر از قهرمان ورزشی است.
دلیل زنده ماندن این شخص، اول دوستش هست که بموقع به پلیس خبر داده، دوم پلیس با وجدان هست که این تماس را جدی گرفته و به بازپرس جنایی اطلاع داده و سوم هم هوشمندی بازپرس جنایی است که با اینکه همسر این خانم گفته که جای نگرانی نیست ایشون خواب هست ولی بر اساس حس وظیفه شناسی حکم ورود به خانه را صادر کرده.
درمان همه دردها ارتباط معنوی باخدای مهربان از طریق معصومین است!!!
درود به اين افسران پليس وظيفه شناس و مسئول ( نه مامور) و همچنين به تصميم سريع ، هوشمندانه و شجاعانه بازپرس محترم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار