بازدید 7204

ثبات دلار پیش از شهادت امروز رئیس فدرال

پیش از حضور جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره دلار در روز چهارشنبه مستحکم ماند ، جایی که انتظار می‌رود او لحن جنگ طلبانه داشته باشد، در حالی که پس از انتشار آمارهای داغتر از حد انتظار تورم بریتانیا، استرلینگ اندکی تقویت شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 21 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، نرخ سالانه افزایش قیمت مصرف کننده بریتانیا در ماه مهبه 8.7 درصد رسید. استرلینگ برای مدت کوتاهی تا 0.3 درصد در برابر دلار افزایش یافت و به 1.2803 دلار رسید و به 1.2765 دلار بازگشت.


همچنین پوند در مقابل یورو و ین اندکی افزایش یافت، زیرا معامله گران پیش بینی می کنند که بانک انگلستان باید نرخ های بالاتری را در نظر بگیرد. بازارها اکنون 150 واحد افزایش دیگر  را برای اوج 6 درصد در یک سال قیمت گذاری می کنند.


یورو در معاملات آسیایی تا 1.0914 دلار حفظ شد، در حالی که با توجه به صورت جلسه  بانک مرکزی ژاپن و مقامات موضع خود را حفظ کردند و معامله گران تمرکز خود را به فدرال رزرو معطوف کردند، ین اندکی کاهش یافت و به 141.80 در هر دلار رسید.

پاول قرار است شهادت خود را در مقابل کنگره در ساعت 1400 GMT آغاز کند.


تحلیلگران ارز در Maybank می‌گویند: «علیرغم توقف در هفته گذشته، مقامات فدرال رزرو… همچنان به طرز شگفت‌انگیزی 50 واحد پایه دیگر افزایش را تا پایان سال 2023 پیش‌بینی کردند.


آنها گفتند: «ببینیم که آیا (پاول) با قدرت بیشتری به این نکته توجه می کند که فدرال رزرو در مورد افزایش 50 واحدی   دیگر جدی است یا این تصور را ایجاد می کند که آنها «وابسته به داده» هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست