بازدید 3572

یافتن جسد جوان ۲۰ ساله از یک آبگیر در دُرح سربیشه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: جسد جوان ۲۰ ساله با تلاش غواصان آتش نشانی در یک آبگیر منطقه دُرح شهرستان سربیشه پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 20 June 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی بیرجند، علی حیاتی روز سه‌شنبه اظهار کرد: عصر روز گذشته حادثه غرق شدگی در یک آبگیر حوالی معدن سنگ روستای خواجه دوچاهی شهر درح به سازمان آتش‌نشانی شهرداری بیرجند اعلام شد که گروه نجات ویژه و غواصان آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: آبگیر وسیع در حوالی معدن سنگ در منطقه درح وجود دارد که طی بررسی‌های اولیه جوان حدود ۲۰ ساله برای آب‌تنی وارد این آبگیر شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند گفت: غواصان سازمان آتش‌ نشانی با همراهی عوامل هلال احمر به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات غواصی وارد آب شدند که پس از حدود ۴۰ دقیقه جست و جو، جسد بی جان این جوان را پیدا و به بیرون آب منتقل کردند.

وی با بیان اینکه با شروع تابستان و افزایش دما شاهد حضور بیشتر مردم در کنار استخرها و آبگیرها هستیم از شهروندان خواست بدون آگاهی از وضعیت رودخانه و آبگیرها هرگز وارد آب نشوند و برای شنا اقدام نکنند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۵ کیلومتری بیرجند است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار