بازدید 3601
۴

خالد البطش: به‌زودی نبرد با تل آویو را تجربه خواهیم کرد

یک عضو ارشد جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد که اگر تل آویو به ایران حمله کند، جان شهرک نشینان در خطر قرار خواهد گرفت و ما به زودی نبرد با رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 20 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با المیادین گفت: اسرائیل در تلاش برای نادیده گرفتن پیامدهای نبرد انتقام آزادگان است، اما قدرت آزادگان بار دیگر خود را نشان خواهد داد و مقاومت آماده است.

خالد البطش در ادامه با اشاره به سفر مقامات ارشد این گروه به ایران گفت: نشستی با رهبران حماس در تهران برگزار کردیم و ایران ممکن است شاهد دیدارهای دیگری از این دست باشد. سفر ما به ایران به وضوح ثابت می‌کند که ایران در مقابل یهودی سازی بیت المقدس و بلعیده شدن کرانه باختری ایستاده است. از سوی دیگر این را می‌دانیم که اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد و کاملاً آگاه است که اگر این کار را انجام دهد، جان شهرک نشینانش را به باد خواهد داد.

این عضو ارشد گروه فلسطینی جهاد اسلامی همچنین افزود: تشدید تنش‌های اسرائیل در کرانه باختری ادامه دارد و اگر دشمن بر اقدامات یهودی‌سازی پافشاری کند، ما وارد یک نبرد بزرگ خواهیم شد. همه جناح‌های مقاومت در صورت پیشبرد اقدامات یهودی سازی، دوش به دوش در مقابله با دشمن می‌ایستند و ما با نبرد بزرگی روبرو خواهیم بود.

خالد البطش به المیادین همچنین گفت: نبرد با رژیم صهیونیستی خیلی دور نخواهد بود و ما به زودی این نبرد را تجربه خواهیم کرد. این نبرد، نبرد یک جناح خاص یا میدان خاصی نخواهد بود و دشمن صحنه‌های دیگری را خواهد دید که در جنگ شریک هستند. از طرف دیگر، درگیری‌ها در کرانه باختری نشان دهنده افزایش آمادگی مقاومت است و ما در مرحله جدیدی با عنوان آمادگی و افزایش کارآمدی قرار داریم.

این سخنان البطش همزمان با سفر زیاد نخاله، دبیر کل جهاد اسلامی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایرانی صورت گرفته است. روز گذشته نیز «زیاد النخاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با شبکه خبری العالم با تاکید بر آنکه سفرش به ایران در زمانی مهم و پس از نبرد مقاومت فلسطین به نام انتقام آزادگان انجام شد، گفت: در حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جنبش حماس دیدار مهمی انجام دادیم.

ادامه داد: پیش بینی می‌شود که گروه‌های دیگر محور مقاومت در تهران حضور یابند.

وی افزود: ایران می‌خواهد از طریق این دیدارها این پیام را ارسال کند که هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد. النخاله تصریح کرد: اسرائیل با صراحت اعلام کرد که می‌خواهد جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهد و در همین چارچوب سه نفر از فرماندهان جنبش را ترور کرد. جنبش جهاد اسلامی با نبرد انتقام آزادگان به تجاوز اسرائیلی پاسخ داد.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران نیز با بیان اینکه ملت فلسطین قدردان حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم و تعیین‌کننده در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی است و سفر اخیر جنابعالی به منطقه آمریکای لاتین نشان داد که توانسته‌اید تحریم‌های آمریکا را به طور کامل به شکست بکشانید و ما نیز به این پیروزی‌ها افتخار می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
میدونیم عزیزم . پول تازه رسیده . باید یکم دم تکون بدی! بیچاره ملت ایران!
پس در حال مذاکره و توافق برجامی هستن و با این خط و نشون کشیدن های دو طرف میز، می خوان از طرف مقابل امتیاز بگیرن .
جنگ کجا بود ؟
هر دفعه چهارتا ترقه پرت میکنید توی اسراییل و از اون طرف اسراییل میاد با خاک یکسانتون میکنه !
این یارو برای پول ایران کیسه دوخته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی