بازدید 2944
۳

وزیر ورزش از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 19 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی سوال روح الله نجابت نماینده مردم شیراز مبنی بر علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درباره ساخت تأسیسات ورزشی از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

نماینده سوال کننده توضیحات سجادی را قانع کننده ندانست و توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره سوال مذکور به رأی نمایندگان گذاشته شد که وکلای ملت با ۶۳ رأی موافق، ۱۴۶ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر در جلسه علنی توضیحات سجادی را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کارت زرد چیه! مردم رو مسخره کردید!! مگه فوتباله!
ببینید کارمون به کجا رسید. رییس جمهور مملکت برای گرفتن رای وعده یک ملیون مسکن سالانه میدهد بعد در مجلس نه تنها پاسخگو نیست بلکه از همه طلبکار است و با ادبیاتی طلبکارانه صحبت میکند و جالبتر ابنکه این سخنان که در حضور نمایندگان مجلس ایراد شد بی پاسخ و بی واکنش میماند. کسی نیست از رییسی که میکوید چرا دیگران نساختند بپرسد مگر تو نمیدانستی که ساخته نشده و این چنین وعده های پوپولی دادی
وزیر ورزش مشکلات دو تیم استقلال و پرسپولیس را نمی تونه حل کنه چه برسه به کل ورزش ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی