بازدید 3996
۲

استعفای نماینده مجلس انگلیس درپی رسوایی اخلاقی

افزایش استعفای نمایندگان مجلس عوام انگلیس از حزب حاکم محافظه کار به دلایل سیاسی و رسوایی‌های اخلاقی موقعیت این حزب در مجلس انگلیس را تضعیف کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 18 June 2023

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما‏، از لندن، دیوید واربرتون نماینده مجلس انگلیس از حزب حاکم محافظه کار که پس از افشای رسوایی اخلاقی از نمایندگی مجلس تعلیق شده بود از نمایندگی مجلس استعفا کرد.

افزایش استعفای نمایندگان مجلس عوام انگلیس از حزب حاکم محافظه کار به دلایل سیاسی و رسوایی‌های اخلاقی موقعیت این حزب در مجلس انگلیس را تضعیف کرده است که باید با انتخابات میان دوره‌ای جایگزین انان تعیین شوند.

صاحب نظران با توجه به نتایج نظر سنجی‌ها که از کاهش میزان محبوبیت حزب حاکم محافظه کار حکایت دارد معتقدند دستکم در برخی از حوزه‌ها حزب حاکم محافظه کار جایگاه و کرسی خود را از دست خواهد داد.

در هشت روز گذشته چهار نماینده حزب حاکم محافظه کار در مجلس عوام انگلیس از سمت نمایندگی استعفا کردند که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق انگلیس و رهبر پیشین حزب محافظه کاراز جمله آنان است.

هنوز جزئیات بیشتری از رسوایی اخلاقی این نماینده مجلس منتشر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دمشون گرم استعفا میدن . اینجا با دهها رسوایی ، محکم چسبیدن و چون همه با هم در این مملکت بخور هستند ، هیچ نهادی هم ورود نمیکند .
تو کشور ما که افشا کننده را بازداشت و زندانی می کنند نه مسئول فاسد را
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست