بازدید 3507

مهار آتش سوزی در شهر «کنارک»

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کنارک گفت: آتش سوزی در خیابان شهید بهشتی با تلاش ۱۰ نفر از آتش‌نشانان اعزامی از ۲ ایستگاه کنارک و یک ایستگاه نیروی دریایی مهار شد. 
کد خبر: ۱۱۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 17 June 2023

به گزارش «تابناک»، واحد بخش بلوچ روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: حادثه آتش سوزی یک مغازه در خیابان شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی کنارک و یک خودرو آتش نشانی نیروی دریایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از اقدامات نیروهای آتش‌نشانی حریق مهار و از سرایت آن به منازل و مغازه های مجاور جلوگیری شد که همکاران ما پس از اطفای حریق نسبت به لکه گیری جهت اطمینان از عدم بروز حوادث اقدام کردند که متاسفانه یک آتش‌نشان در حین انجام وظیفه مصدوم و پس از آن به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی خوب است‌.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کنارک با بیان اینکه دلیل آتش سوزی در این مغازه دپوی بنزین و اتصال برق بوده است افزود: متاسفانه بسیاری از مراکز مسکونی و تجاری در شهر کنارک مقابل زلزله و آتش سوزی ایمن نیستند که هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در این خصوص صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست