بازدید 5620
۴

امارات در جذب میلیونر‌ها در سال ۲۰۲۲ رتبه اول را دارد

کشور امارات پس از افزایش ۵۲۰۰ نفری جمعیت این کشور با دارایی خالص یک میلیون دلاری، در صدر فهرست جذب میلیونر‌های جهان برای سال ۲۰۲۲ قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 15 June 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از الخلیج الجدید، در گزارشی که شرکت مشاوره جهانی «هنلی» در مورد مهاجرت ثروت در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است، آمده است: «بسیاری از کشور‌های بزرگ شاهد کاهش تعداد میلیونر‌های خود بوده اند که در راس آن‌ها چین و پس از آن هند، انگلیس، آمریکا و روسیه می‌باشند.»

بر اساس این گزارش، امارات با جذب ۱۰۹ هزار و ۵۰۰ میلیونر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا جایگاه نخست را در تعداد میلیونر‌ها در سال ۲۰۲۲ دارد و پس از آن اسرائیل با ۸۰ هزارو هشتصد میلیونر و عربستان با ۵۱ هزار و ششصد میلیونر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.
ترکیه، قطر، مصر، مغرب و الجزایر نیز جایگاه‌های چهارم تا ششم را از آن خود کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
آفرین به این تدبیر شیوخ عرب ( امارات متحده عربی )، حالا ما هی انواع و اقسام مالیات‌ها و عوارض و ... وضع کنیم تا همه سرمایه داران و کارآفرینان ما یا ورشکسته شوند و یا جمع کنند و بروند و ... .
ایران چندمه؟ میلیونرهای خودمونم دارن در میرن.
یک نمکزار را اینگونه آبادکردند.اینجا یک کشور غنی را فقیر کردند طبیعی است تنهاچیزی که می توانند ازش حرف بزنند ادعاست
ایران هم دردفع کارآفرینان ونخبگان علمی واقتصادی سالهاست مقام اول دنیارادارد میتوانید بسادگی مشاهده کنید
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری