بازدید 5337
۹

استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 14 June 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: عباس شعبانی با اعلام این خبر گفت: پیرو مشکل پیش آمده در خصوص محدودیت آبرسانی در برخی از محلات شهر تهران با هماهنگی شهرداران شب نواحی تانکر های ویژه آبرسانی در میادین و معابر سطح منطقه مستقر گردیده است تا نیازهای ضروری شهروندان در این خصوص تامین گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: تا رفع کامل مشکل کمبود آب در برخی مناطق، آب مورد نیاز شهروندان با تانکر تأمین خواهد شد و زیرساخت های لازم در این خصوص درجهت رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغه خانواده ها فراهم شده است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است اطلاع رسانی های لازم درخصوص محل های مربوط به استقرار تانکرهای آب شرب با استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی شهرداری تهران صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شعبانی تأکید کرد: سامانه تلفنی ۱۳۷ آماده هرگونه کمک رسانی به شهروندانی است که با محدودیت آب رسانی در مناطق خود مواجه هستند و شهرداری تهران بصورت شبانه روزی در خدمت رفع مشکلات مربوط به شهروندان تهرانی بویژه تا رفع مشکل مذکور در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
خستمون کردین
پاسخ ها
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
شما برو افغانستان اوجا آب فراونه
چرا مسئولین محترم حوزه نیرو نسبت به تبدیل استفاده از کولرهای گازی بجای میلیونها کولر آبی که حداقل مصرف آن 400 لیتر و تا 600 لیتر است آنهم آب گران تصفیه شده تا کنون اقدامی ننموده اند برق را میشود از منابع مختلف تامین کرد ولی آب هر روز کمتر از دیروز بخصوص در کشور عزیزمان ایران؟ حتی در زمستان هم مقرون بصرف تر از استفاده از بخارهای مختلف گازی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
چون مصرف برقش 4 تا 5 برابر کولر ابیه! به همین سادگی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
دو ست عزیز اگر تخصص برق داشتید، می دانستید کولر ، گازی هم اگر از نوع بدون اینورتر باشدحدود 6 تا 7 برابر کولر آبی برق مصرف می کند
احسنت..
چندين بار و چند صد بار گفته شد .رسالت شما دادن خبر نيست
پيگيري خبر معلوم قبل از وقوع است .از مبادي آن .
بديهيات و نبودن آب كه از چند وقت قبل معلوم بود ..
واقعاً تعجب آوره که اصلاً کسی به فکر مردم نیست. چند روزه تو این گرما آب نداریم. واقعاً وزارت نیرو چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! نه آب داریم نه برق. به خاطر برق مجبوریم 6 صبح سر کار باشیم. ساعت 5 میرسیم خونه آب نداریم. وزارت نیرو نباشه چه اتفاقی میفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصرف آب خانگی کشور کمتر از 20 درصده و اکثریت آب صرف کشاورزی و بقیه ان صرف صنعت میشه. مثل صنایع فولاد تو مناطق خشک.
اینکه مسئولین دم از خشک سالی میزنن و اینکه ایران جزو کشورهای خشک محسوب میشه ولی سالیان سال تلاش کردن و میکنن تو کشاورزی تو چیزهایی خودکفا شیم که بیشترین مصرف آب رو داره.
مثل برنج
تو این چند سال چقدر به کشاورزا وام دادن و ترغیبشون کردن به کشت میوه هایی که مقاوم هستند در برابر کم آبی و خشکی؟ هیچی
وقتی تو یکسال چند میلیون مهاجر اتباع وارد تهران میشود ومصرف ۳۰ درصد بالا میرود معلوم است که آب کم میاید. سد کرج فقط مقداری گل و لای دارد و آبی در کار نیست و استاندار مشغول وارد مدار کردن چاه های کشاورزی برای آب شهری هست که اون هم خطر فرونشست زمین را بیشتر میکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار