بازدید 3804
۲

استقبال رسمی «اورتگا» از رئیسی

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در میدان آزادی شهر «ماناگوآ» به صورت رسمی از رئیس جمهور کشورمان استقبال کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 14 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در صدر هیأت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی به نیکاراگوئه سفر کرده است، استقبال کرد.

در این مراسم که در میدان آزادی شهر «ماناگوآ» برگزار شد، جمعی از مردم نیکاراگوئه و همچنین رؤسای سه قوه این کشور حضور داشتند و از رئیس جمهور و هیئت عالیرتبه همراه استقبال کردند.

در ادامه این مراسم، سید ابراهیم رئیسی و دنیل اورتگا رؤسای جمهور دو کشور در جمع مردم ماناگوآ سخنرانی می‌کنند.

پس از انجام مراسم استقبال از سید ابراهیم رئیسی توسط دانیل اورتگارئیس‌جمهور نیکاراگوئه، مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور انجام خواهد شد.

رئیسی بعد از ظهر سه‌شنبه به وقت محلی، پس از پایان برنامه‌های سفر به ونزوئلا، با بدرقه وزیر خارجه این کشور، کاراکاس را به مقصد ماناگوا پایتخت نیکاراگوئه ترک کرد.

رئیس جمهور ایران در سفر به کاراکاس با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و گفت وگو کرد و هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور ۱۹ سند مهم همکاری را به امضا رساندند.

دیدار با رئیس مجلس و جمعی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا، بازدید از نمایشگاه علم و فناوری دستاوردهای ایرانی، آغاز به کار خط تولید دو شرکت خودروساز بزرگ ایران و سخنرانی در جمع جوانان و نخبگان ونزوئلایی بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه دکتر رئیسی به ونزوئلا بود.

رئیسی بامداد دوشنبه به وقت تهران در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو، عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
لطفا راجع به بدهکاری نیکاراگوئه به ایران از اول انقلاب تا به حال شفاف سازی کنید
چه استقبال باشکوهی


می رفت شهر ری شیک تر و بهتر ازش استقبال می کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار