بازدید 4350
با همکاری شرکت ایپکو و مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفت

آغاز رویداد شتاب‌دهی قوای محرکه

شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 12 June 2023

آغاز رویداد شتاب‌دهی قوای محرکه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- این رویداد در بخش‌های کاهش آلایندگی و مصرف سوخت، خودروهای خودران، خودروهای هیدروژنی، خودروهای برقی و آینده و چشم انداز قوای محرکه برگزار خواهد شد و اهداف شاخصی نظیر شناسایی ایده‌ها و طرح‌های موجود در زمینه قوای محرکه در کشور، شناسایی سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها در زمینه قوای محرکه، تیم سازی از متخصصان برای هدایت، پرورش و پشتیبانی ایده‌ها و طرح‌ها، تیم‌سازی و حمایت برای تجاری‌سازی ایده‌های برتر، راه اندازی کسب و کارهای نوپای دانش بنیان پویا (خود توسعه دهنده) در زمینه قوای محرکه را دنبال می کند. 
هم‌چنین به منظور گسترش شعاع محوریت رویداد، ضمن شناسایی و ارایه چالش‌های تامین‌کنندگان قطعات و مجموعه‌ها و صنایع مرتبط با قوای محرکه، پل ارتباطی میان علاقه‌مندان و پژوهشگران و واحدهای صنعتی به منظور رفع نیازها و چالش‌های صنایع ایجاد خواهد شد. رفع نیازمندی‌های تقاضامحور مطرح شده از طرف صنعت خودرو و قوای محرکه، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کار تیمی در جامعه برای قشر جوان، ترویج دانش بنیانی و فرهنگ تحقیق و توسعه در سازندگان و بهبود ارتباط موثر دانشگاه و صنعت، سایر اهداف برگزاری این رویداد فناورانه به شمار می رود. 
جذب تیم‌های برتر به مراکز دانش‌بنیان، شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد واحدهای صنعتی و دانشگاهی، از اصلی‌ترین دستاوردهای این رویداد برای شرکت‌کنندگان محسوب می‌شود. در این برنامه نخبگان فنی و دانشگاهی گرد هم می‌آیند تا ایده‌های خود را مطرح کرده و هر تیم در پایان، ایده را عملیاتی و در صورت امکان پذیرش، جذب شتاب دهنده‌ها، مراکز دانش‌بنیان و مراکز نوآوری شوند و با ارتباط با فعالان و تامین‌کنندگان مجموعه‌ها و قطعات قوای محرکه در رفع نیازمندی‌های این صنعت گامی موثر بردارند.
گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا بیستم تیرماه مهلت دارند تا از طریق ورود به سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به نشانی www.karafarini.sharif.ir و مراجعه به صفحه این رویداد اقدام کرده و ایده‌های خود را برای این رویداد ارسال کنند. همچنین فعالان و تامین‌کنندگان مجموعه‌ها و قطعات می‌توانند در بخش ارتباط با صنعت نیازمندی‌ها و مسایل خود را ارایه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی