بازدید 14028
۲

مهریه جالب یک پزشک در اصفهان

یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی جالب مهریه خود را از همسر پزشکش ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان محروم و آزادی زندانیان مطالبه کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 11 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی خیرخواهانه مهریه خود از همسر پزشکش را ۲ روز در ماه ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، تخصیص ۱۰ درصد از درآمد ماهانه به تشخیص پزشک و درمان، کمک هزینه تحصیل ۲۰ کودک بی سرپرست نیازمند تا زمان ورود به دانشگاه، آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد بدون سابقه کیفری درخواست کرد.

کل مهریه دریافتی این پزشک خانم از همسرش «یک سکه تمام بهار آزادی به نیت یگانگی خداوند و عشق» و مهر السنه حضرت فاطمه زهرا (س) و یک جام آینه و شمعدان و یک شاخه نبات دریافت کرده است.

او که متخصص پوست است و به همسری یک پزشک عمومی درآمده کی‌گوید: من می‌توانستم مهریه‌های روتین و معمولی دریافت کنم همانگونه که در بستگان و جامعه معمول است اما انجام کار خیر هدف مشترک ما بود.

وی با اذعان بر اینکه ۹۵ درصد از آشنایان پس از دیدن و شنیدن مهریه ام مرا تحسین و ۵ درصد از مخاطبین نهیب زدند، گفت: مهریه ام در واقع یک سکه بهار آزادی است و مقرر شد مابقی امور هر دو با هم انجام دهیم.

این پزشک با اظهار اینکه بیشتر افراد پس از اطلاع از مهریه ام تعجب کردند، افزود: آنقدر زندگی طولانی نیست که به خود سخت بگیریم و خود را گرفتار چشم و هم چشمی و رقابت کنیم زیرا که انسان سیری ناپذیر است و هر چه تلاش شود یک نفر بالاتر از موقعیت ما وجود دارد.

وی با اعلام اینکه دوری از اشرافی گری و ازدواج آسان باعث شد اثرات مثبت آن را در زندگی خود ببینم، ادامه داد: مهریه نمی‌تواند ضامن خوشبختی باشد و همسر را به زندگی متعهد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲
هر چند کار خوبی است ولی اولا درآمد روزانه خانم دکتر متخصص پوست در روز به اندازه حقوق ماهانه چند حقوق بگیر است چند کارمند. نوش جانشون زحمت کشیدن پس ایشون به هیچ وج نیازی به مهریه ندارن ولی نوع خبر زدن شما درست نیست از طرف دیگر همسر ایشون پزشک عمومی هستن لابد درآمد ایشون هم میدونید طبق آمار نظام پزشکی درصد زیادی از پزشکان عمومی حتی قادر به تامین زندگی نیستن و دلیل عمده مهاجرت این عزیزان که جز نخبه های ممکلت هستن همین درآمدهای ناکافی است
در پناه خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست