بازدید 6024

دستگیری قاتل ۲ زن جوان در رشت توسط پلیس

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ زن در شهرستان رشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 10 June 2023


به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در جامعه، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی گفت: در پی ارجاع پرونده فقدانی زنی جوان به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک زن را در این پرونده پیدا کردند، افزود: با هماهنگی قضائی این دو نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

حدادی با اعلام اینکه ماموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه‌ قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات مواجه کردند گفت: قاتل پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک زن ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودروی یکی از آنها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از همدست متهم زن با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان کرد: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی به لزوم رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی توسط بانوان به منظور پیشگیری از سوء‌ استفاده افراد سودجو تاکید کرد و ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شهروندان در تعامل و همکاری با پلیس برای برخورد با مجرمان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار