بازدید 5982
۲
سرهنگ گودرزی خبر داد

پایان راه جیب بر نوجوان در مترو پایانه جنوب

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب‌بر در ایستگاه مترو پایانه جنوب حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 09 June 2023
پایان راه جیب بر نوجوان در مترو پایانه جنوب

 


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه‌های مترو به روش جیب بری موضوع به کلیه مأموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه مأموران مستقر در ایستگاه پایانه جنوب صبح روز هشتم خرداد به نوجوانی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک می‌شوند افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز تا اینکه مأموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می‌کنند و سریعاً وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد و متهم ۱۸ ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات پلیسی بعمل آمده به جرم خود و سرقت به روش جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
چرا تاکید میکنید از اتباع بوده؟ مگه فرقی میکنه در مقابله با دزدی؟ چرا دامن میزنید به اختلافات دو ملت همسایه؟ این آقای پلیس به تبعات امنیتی اینجور حرف زدن دقت میکنه؟
شاید هم آغاز راه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر