بازدید 15014
۲

ورق در بازار رمزارز برگشت

بیت کوین روز چهارشنبه از پایین ترین سطح سه ماهه خود بازگشت، زیرا معامله گران به سمت خرید ارزنده حرکت کردند. کاهش سه شنبه زمانی رخ داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از Binance و Coinbase شکایت کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 08 June 2023

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه به بالای سطح ۲۷۰۰۰ دلار بازگشت، زیرا معامله گران به سمت خرید ارزنده آن در نتیجه افت قیمت‌ها حرکت کردند. پس از پایین ترین سطح ۲۵,۴۳۴.۸۷ دلار در روز سه شنبه، بیت‌کوین در جلسه روز چهارشنبه به بالاترین سطح روزانه ۲۷,۳۳۲.۱۸ دلار رسید. این حرکت باعث شد که بیت کوین از ضعیف ترین نقطه خود از ۱۷ مارس، زمانی که به پایین ترین سطح ۲۴۹۴۶ دلاری خود رسیده بود، فاصله بگیرد.

به طور کلی، قیمت نیز به بالای نقطه حمایت کلیدی در ۲۶۳۰۰ دلار افزایش یافته است، با شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی یک منطقه مشابه. در زمان نگارش این مقاله، قدرت قیمت در ۴۵.۶۷ است که زیر سطح مقاومت ۴۷.۰۰ است.

اتریوم (ETH) نیز در جلسه روز گذشته با نزدیک شدن به قیمت‌ها با ورود مجدد به بالاتر از سطح ۱۹۰۰ دلار، سودهای زیادی کسب کرد. اتریوم در روز چهارشنبه به اوج ۱۸۹۶.۲۲ دلار رسید که کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن قیمت به زیر ۱۸۰۰ دلار بود.

کاهش روز سه‌شنبه اتریوم را به ضعیف‌ترین نقطه خود از ۲۵ رساند، که آخرین باری بود که ارز دیجیتال به سطح ۱۷۹۰ دلار رسید.

  به نظر می رسد که جهش روز گذشته زمانی رخ داد که RSI از کف خود در ۴۴.۰۰ جهش کرد. این شاخص اکنون در ۵۱.۱۶ قرار دارد و نقطه قابل مشاهده بعدی مقاومت در نقطه ۵۳.۰۰ قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
سرمایه گذاری در رمزارز یعنی نابودی سرمایه
میخواین قلغ بارون دستتون بیاد شاید بدرد تون بخوره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر