بازدید 3201

مدیر حوزه‌های علمیه با مراجع تقلید عراق دیدار کرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سفر به نجف اشرف به آیات سیستانی و بشیر نجفی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 07 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سیدعلی سیستانی در ملاقات مدیر حوزه های علمیه، آیت الله علیرضا اعرافی با وی ضمن استماع برخی از آخرین برنامه های حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه ایران، رهنمودهای لازم را ارائه و برای توفیق و سربلندی حوزه های علمیه دعا کرد.

وی ضمن تذکر و یادآوری تاریخ معنوی و مذهبی شهر مقدس قم، توصیه هایی در خصوص حفظ و ارتقای ابعاد عبادی و معنوی قم فرمودند و بر صیانت از جایگاه و شئون روحانیت تأکید داشت.

مرجع تقلید شیعیان جهان ارتباط قوی روحانیت و مردم را بسیار مهم و توسعه و تعمیق آن را ضروری دانست.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ایران نیز در ابتدای این ملاقات صمیمانه از توجه و اهتمام معظم‌له نسبت به مسائل حوزوی و برخی از طرح‌های کلان دفتر ایشان در قم، از جمله تأسیس کتابخانه جامع تخصصی، ساخت بیمارستان فوق تخصصی و خدمات درمانی به مردم و طلاب حوزه علمیه شهر مقدس قم تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه آمارها و گزارش‌هایی از طلاب، اساتید، مراکز و موسسات حوزوی و دروس سطوح عالی ارائه کردند و به ویژه درباره دروس خارج در استان ها، کتاب ها و تحقیقات فقه معاصر و ورود در برخی از عرصه ها و رشته های جدید مورد نیاز جامعه و کشور و عرصه بین الملل توضیحاتی را تقدیم کرد.

قبل از این ملاقات، مدیر حوزه های علمیه کشور با آیت الله زاده مکرّم سید محمدرضا سیستانی، دیدار و نسبت به مسائل مرتبط با حوزه های علمیه نجف و قم گفتگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید

    نهضت ۱۵ خرداد تحولی بزرگ در ساخت سیاسی و اقتصادی جامعه رقم زد
    بررسی عناصر کنشگری امام(ره) در شصتمین سالروز قیام ۱۵ خرداد
    ذوالنوری: تفکر انقلابی و بسیجی پرچم افتخار و آبادانی را برافراشته است
    راه‌های ارتباط بین حوزه علمیه قم و نجف تقویت شود

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با آیت‌الله بشیر نجفی

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه همچنین در ادامه سفر به نجف با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرد.

آیت الله بشیر نجفی در این دیدار به مهم ترین دستاوردهای علمی و دستاوردهای حوزه های علمیه گوش فرا دادند و از زحمات و کارهایی که پس از هجمه های فجیع ظالمان و زورگویان علیه حوزه های علمیه، در حفظ میراث انجام شده، تشکر و قدردانی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها