بازدید 5731
۸

ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان چه بود؟

علت فوت "منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان" از سوی ‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان تشریح شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 05 June 2023

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ‌علیمرادی؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده برای منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: در روز یکشنبه تاریخ ۱۴ خرداد ماه ‌ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

وی ‌افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌شود.

‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: ‌راس ساعت ۱۵:۱۵ عصر بیمار جوان ۱۸ ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.‌

صفری افزود: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یک ساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ‌۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۸
اینه که اعتماد از بین رفته یا دروغ میگید و یا سانسور میکنید بگید چکاره بوده و در کنار درس شغل یا همکاری داشته و تو شبکه مجازی چی نوشته
باور کردیم
مملکت به کجا رسیده که واسه فوت دانشجوی دانشگاه پیام نور واحئ آبدانان، همه مسئولین کشوری و لشکری باید توضیح بدهند!!!!!!!!!!!
بیماری زمینه ای نداشت؟
خودکشی
خب دلیل اون اتفاق چی بود؟
فوتش رو که همه فهمیدن
نمی خواین توضیح بدین چرا این خبر رو زدین ؟ هیچ مقدمه و توضیحی نداره این خبر ؟ الان شما خبرنگار یا رسانه خبری هستی یا اینکه صرفا هرچی بدن عین بیانیه چاپ می کنی؟
شغلش چی بوده خدابیامرز،؟ صفحه اینستاش یه چیزایی نوشته... خون این جوانان داره پایمال میشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی