بازدید 24707
سه هزار و سیصد و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جبلی: فردوسی‌پور به مردم و نظام لگد زده است! / دروغ ضدانقلاب درباره «هک» اسناد دولتی لو رفت/ روایت یک نماینده مجلس از وام میلیاردی کارکنان بانک‌ها با سود ۱۰ درصد/بیانیه دفتر حداد عادل در مورد عکس او با خاتمی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امکان برداشت ۶.۷ میلیارد دلار از منابع ایران در صندوق بین‌المللی / افزایش قیمت نان ممنوع است /بذرپاش: اسناد غیررسمی مسکن باید نامعتبر شود /معاون وزیر کار: در صورت اخراج کارگران، حمایت اجتماعی داریم / پاسخ ایران به دعوت اردوغان از رئیسی برای شرکت در مراسم تحلیف و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 01 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

جبلی: فردوسی‌پور به مردم و نظام لگد زده است!
رییس سازمان صداوسیما که در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) حاضر شده بود، سرانجام موضع خود در قبال عادل فردوسی‌پور ـ مجری سابق صداوسیما و برنامه «نود» ـ و همچنین برخی دیگر از هنرمندانی که رسانه ملی در این مدت با آن‌ها قطع همکاری کرده است را بیان کرد. پیمان جبلی ـ رییس سازمان صداوسیما ـ در پاسخ به پرسشی از دانشجویان درباره‌ی موضع رییس سازمان صداوسیما در قبال عادل فردوسی‌پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، تصریح کرد: بالاخره وقتی این آدم در برنامه‌ای می‌آمده برای خودش خِیلی از مخاطبان را داشته است. اسمش می‌آمده، برنامه با خودش مخاطب می‌آورده است. اسم آن آدم روی شبکه‌ای می‌آمد، آن شبکه خودش را بالا می‌کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟! حالا ما چشممان را می‌گذاریم روی هم انگار ندیده‌ایم، اصلا شما (دانشجویان) و مردم اجازه می‌دهید ما این کار را کنیم؟ آیا ما می‌توانستیم برنامه‌هایی را بدون عز و التماس و بدون پذیرش ذلت در برابر افرادی که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاریخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامی که تا به حال از آن ارتزاق کرده بودند که با آن تا به اینجا رسیده بودند، بسازیم؟ پاسخ این است: نه می‌توانیم و نه خواهیم توانست که این کار را انجام بدهیم. رئیس صداوسیما گفت: پس کار کمی نیست که ما شب عید و نوروزمان را بدون التماس به چهره‌های این چنینی پشت سر بگذاریم تا اثبات کنیم صداوسیما وابسته به چهار سلبریتی وطن فروخته نیست.


بیانیه دفتر حداد عادل در مورد عکس او با خاتمی
دفتر غلامعلی حدادعادل به انتشار تصویری از وی با سیدمحمد خاتمی در مراسم سالگرد مرحوم سیدمحمود دعایی واکنش نشان داد. متن کامل توضیحات دفتر حداد عادل به شرح زیر است: «در مراسم اولین سالگرد مرحوم سیدمحمود دعایی که روز سه‌شنبه نهم خردادماه در محل روزنامۀ اطلاعات برگزار شد، افرادی با عقاید و سلایق سیاسی مختلف به یاد و احترام آن مرحوم شرکت کرده بودند که دکتر حدادعادل از آن جمله و یکی از سخنرانان آن جلسه بود. عکسی که در بعضی مطبوعات و فضای مجازی منتشر شده، صرفاً بیانگر منش و رفتار اخلاقی دکتر حدادعادل است که نباید آن را تفسیر سیاسی کرد و از آن بهانه‌ای برای تسویه‌حساب‌های سیاسی ساخت. پافشاری دکتر حدادعادل بر مواضع انقلابی و سیاسی مستقل و روشن بر همگان معلوم است و در عین‌ حال ایشان داشتن اختلافات سیاسی را مجوز بی‌اخلاقی نمی‌دانند.»

دروغ ضدانقلاب درباره «هک» اسناد دولتی لو رفت
به تازگی یک گروه هکری وابسته به گروهک تروریستی منافقین، مدعی هک برخی سایت‌ها و دسترسی به برخی از مدارک و اسناد شده است، در حالی که با بررسی بیشتر به دروغ بودن این ادعا پی می‌بریم. اخیرا یک گروه هکری وابسته به گروهک تروریستی منافقین مدعی هک برخی سایت‌ها و دسترسی به برخی از مدارک و اسناد شده است. برای مثال عکس زیر را به عنوان سند منتشر کرده‌اند، اما با دقت به آن متوجه می‌شوید کاملا ساختگی و جعلی است. در این نامه حجت‌الاسلام طائب به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه معرفی شده و تاریخ نامه مربوط به بهمن ماه سال گذشته است، در حالی که طائب تیرماه سال گذشته مأموریتش در سازمان اطلاعات سپاه تمام شد و از دوم تیرماه ١۴٠١ سردار محمد کاظمی عهده دار این مسئولیت است.


جنجال میرسلیم، سر فروشندگان ساعت پتک‌فیلیپ را شلوغ کرد!
یک فروشنده ساعت ادعای جالبی درباره ساعت مصطفی میرسلیم کرده است. یکی از فروشندگان ساعت پتک فیلیپ نوشته که پس از افشای قیمت ساعت مصطفی میرسلیم و جنجال‌های پس از آن، زنگ‌خورشان بالا رفته است! از مناظره جنجالی هفته قبل تلویزیون که یک‌سمت آن مصطفی میرسلیم نشسته بود، ساعت پتک فیلیپ و قیمت عجیب‌وغریب آن ورد زبان‌ها شده. قیمت ساعت پتک فیلیپ اصل با توجه به دست‌ساز بودن قطعات و اتومات بودن موتور، حتی براساس معیار‌ها و مقیاس‌های جهانی بالاست. امکان دارد یک کلکسیون‌دار، ناچار شود برای داشتن یک ساعت پتک فیلیپ بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار و حتی در مواردی نزدیک ۳۰۰ هزار دلار هزینه پرداخت کند. با احتساب دلار ۵۲ هزار تومانی این پول را باید معادل حدودی ۱۵، ۱۶ میلیارد تومان دانست. ساعت پتک فیلیپ را در چند گالری و فروشگاه اینترنتی دیگر می‌توان پیدا کرد. فروشنده در تماس تلفنی می‌گوید ماجرای ساعت میرسلیم باعث شده زنگ‌خورمان بالا برود. می‌خندد و می‌گوید تمام ساعت‌های من شرکتی هستند. 
 

توصیه علی مطهری به هنرمندان ایرانی؛ همرنگ جماعت نشوید
علی مطهری نوشت: حضور حلیمه عدن مدل آمریکایی با پوشش کامل اسلامی در جشنواره کن درسی است برای هنرمندان ما. علی مطهری در توییتی نوشت: حضور حلیمه عدن مدل آمریکایی با پوشش کامل اسلامی در جشنواره کن درسی است برای هنرمندان ما که در چنین مجامعی در مسابقه عریانی که غربی‌ها تدارک دیده اند شرکت نکنند و همرنگ جماعت نشوند، بلکه بدون خودباختگی و احساس خود کم بینی، با همان لباس سنتی و ملی و اسلامی خود، با افتخار ظاهر شوند.

خبر شرق درباره آزادی قریب الوقوع سیامک نمازی طی روز‌های آینده
صفحه رسمی روزنامه و شبکه شرق در پیامی در کانال تلگرامی اش نوشت: سیامک نمازی یکی از سه زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از آزادی قریب الوقوع خود در روز‌های آینده خبر داد. این در حالی است که کانال مطالعات عمان نیز صبح امروز اعلام کرده بود که از فردا تا سه‌شنبه آینده منتظر آزادی زندانیان آمریکایی در ایران و خبر‌های خوب بعد از آن باشید.

واکنش معاون سازمان بسیج به اظهارات عده‌ای که گفتند «به جنگ طالبان برویم»
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که کار شهید سلیمانی نیمه تمام است که باید به سرانجام برسد، تصریح کرد: امروز با دشمنی، چون آمریکا و اسرائیل مواجه هستیم و این خطایی که چند روز گذشته توسط طالبان شد، عده‌ای در فضای مجازی گفتند که به جنگ طالبان برویم در حالی که درست نیست، زیرا هیچ وقت پاکستان و افغانستان برای ما تهدید نیستند و دشمن این کار را می‌کند و ما در مقابل نظام سلطه ایستادیم.

پاسخ جان کربی به سوالی درباره آزادسازی زندانیان آمریکایی در ایران
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید درباره آزادسازی زندانیان آمریکایی در ایران گفت: ما روی این پرونده‌ها، سخت کار می‌کنیم. جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری که مشروح آن در وبگاه کاخ سفید منتشر شده است، در پاسخ به سوالی درباره آزادسازی زندانیان آمریکایی در کشور‌های خارجی، از جمله ایران گفت: ما روی تمامی این پرونده‌ها، سخت کار می‌کنیم. می‌دانم که این جواب رضایتبخشی برای شما نیست؛ اما امیدوارم درک کنید که چرا نمی‌توانیم علنی در این باره مذاکره کنیم و گفت‌وگو‌هایی را که در این زمینه داریم، علنی فاش کنیم.

حقیقت‌پور: علائم، شواهد احیای برجام مشاهده می‌شود
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با فردا درباره تأثیر موضوع تبادل زندانیان بر توافق بین ایران و آمریکا گفت: تبادل زندانی میان دو کشور را مثبت ارزیابی می‌کنم. در گذشته نیز مقدمات بعضی از بحث‌های بزرگ همین کار تبادل زندانیان بود. هفته گذشته نیز این اتفاق بین ایران و بلژیک افتاد. وی افزود: امروز موضوع تبادل آقای نمازی زندانی دوتابعیتی ایرانی- آمریکایی مطرح است و در مقابل نیز زندانیان ما آزاد می‌شوند. این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کنم، چون نشان می‌دهد، دو طرف رویکرد مثبتی برای حل مشکلات فی ما بین دارند. این تحلیلگر مسائل سیاسی گزارش اخیر مدیرکل آژانس را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: این گزارش بر فضاسازی‌های کاذب درباره فعالیت هسته‌ای ایران خط بطلان کشید و نشان داد که این موضوعات فنی با مذاکره و گفت‌وگو قابل حل است. تنها یک موضوع اختلافی کوچک دیگر بین ایران و آژانس باقی مانده که آن هم امیدواریم ظرف روز‌های آینده حل شود.

پاسخ ایران به دعوت اردوغان از رئیسی برای شرکت در مراسم تحلیف
امیرعبداللهیان و همتای ترکیه‌ای او در تماس تلفنی بر همکاری میان دو کشور بر اساس اراده و خواست رؤسای جمهور دو کشور تاکید کردند. وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود، پیروزی جناب آقای رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و همچنین پیروزی حزب عدالت و توسعه را در انتخابات پارلمانی این کشور تبریک گفت. حسین امیرعبداللهیان همچنین ابراز امیدواری کرد در دولت جدید همکاری میان دو کشور بر اساس اراده و خواست رؤسای جمهور دو کشور بیش از پیش ادامه داشته باشد. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین موفقیت آقای مولود چاووش اوغلو را در انتخابات پارلمانی ترکیه به عنوان یکی از نمایندگان حزب عدالت و توسعه تبریک گفت و بر لزوم همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف تأکید کرد. ایشان همچنین با اشاره به دعوت جناب آقای اردوغان از جناب آقای دکتر رئیسی برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترکیه، اظهار داشت، جمهوری اسلامی ایران در بهترین سطح در این مراسم حضور خواهد داشت. مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه نیز در این تماس تلفنی ضمن سپاس از تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان از پیام تبریک ایشان تشکر کرد.

معاون وزیر کار: در صورت اخراج کارگران، حمایت‌ اجتماعی داریم
علی حسین رعیتی فرد معاون وزیر کار درباره وضعیت کارخانه داروگر و دلیل تعطیلی آن در روزهای اخیر گفت: در خصوص کارخانه داروگر و مسائل کارگران جلسات مختلفی را برگزار کردیم. این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است؛ اما به دستگاه‌های زیادی بدهی دارد که پرداخت نمی‌کند. وی افزود: به دلیل عدم پرداخت مالیات،‌ کارگران به نوعی به ابزاری برای چانه زنی تبدیل شده‌اند و ما تا آنجا که توانستیم از حقوق کارگران دفاع و مسائل و مشکلاتشان را پیگیری کردیم. معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قطع بیمه واریزی کارگران و پیگیری وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: بیمه کارگران اکنون قطع شده، ولی قبلا در چند نوبت بیمه کارگران وصل شده و وزارت کار جلوی قطع بیمه کارگران را گرفته است. سازمان تامین اجتماعی باید جوابگوی جامعه بزرگ داروگر باشد و کارفرما حق و حقوق کارگران را بدهد و به حقوق بنیادین کار پایبند باشد. رعیتی فرد درباره کارگرانی که اخراج شده‌ و اجازه بازگشت به کار پیدا نکرده‌اند، گفت: در صورتی که کارگران اخراج شوند، حمایت‌های اجتماعی لازم صورت می‌گیرد و ممکن است تا مدتی تحت پوشش بیمه بیکاری قرار بگیرند. /ایسنا

بذرپاش: اسناد غیررسمی مسکن باید نامعتبر شود
مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم افتتاحیه ۵۰۰۰ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده سراسر کشور اظهار کرد: هیچ معاملاتی نباید مصون از دریافت کد رهگیری باشد. ما به عنوان دولت زمانی می‌توانیم نظام معاملات مسکن و اجاره را رصد کنیم که همه با کد رهگیری اقدام کنند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعتبار اسناد غیر رسمی در محاکم حقوقی چگونه می‌توان کد رهگیری را الزامی کرد، گفت: این موضوع باید حل شود، زیرا یکی از روش‌های اساسی و مبنایی برای حل بسیاری از مشکلات سوداگری در بازار مسکن و اجاره رسمیت یافتن اسناد رسمی و غیر قانونی شدن اسناد عادی است. اگر این مساله حل شود، بخش زیادی از مشکلات کاسته خواهد شد. وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر موضوع بی اعتبار شدن اسناد غیر رسمی را در دستور کار داریم که در مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را پیگیری می کنیم.

افزایش قیمت نان ممنوع است
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نان هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است، افزود: قیمت آرد ثابت است و تغییری نداشته و برای جبران دیگر افزایش هزینه‌های تولید نانوایان نیز وزارت اقتصاد، روزانه ۱۵ تا ۳۰ درصد قیمت نان فروخته‌شده را مستقیم به حساب نانوایان واریز می‌کند. مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های بازرسی که داریم مردم نیز می‌توانند ما را همراهی کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

روایت یک نماینده مجلس از وام میلیاردی کارکنان بانک ها با سود ۱۰درصد
علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگویی اعلام کرد: مسکن شعار اصلی دولت جناب آقای رئیسی است و آمده در میدان می‌خواهد مشکل مسکن را حل بکند. ببینید ما عددی که الآن داریم در موردش صحبت می‌کنیم به عنوان تسهیلات به کارکنان بانک‌ها برابری می‌کند، با عددی که برای تسهیلات مسکن کل مردم ایران تا حالا بانک‌ها دادند. فقط در حوزه‌ی مسکن یعنی همه‌ی مردم ایران در یک ترازو اگر ورود کردند تاکنون برای این تسهیلات مسکن دریافت کردند این عدد را ما به کارکنان خودمان آمدیم دادیم؛ یعنی این قدر این غیر عادلانه است و این در حالی است که ما عموم تکالیف بانک‌ها در حوزه‌ی پرداخت تسهیلات مسکن انجام نشده. خب این بیش از ۱۶۴ هزار میلیارد تومان تسهیلاتی است که آمدند آقایان پرداخت کردند. من می‌خواهم چند تا عددش را بگویم بعد با این بحثی که آقای قیطاسی گفتند این‌ها را با هم قیاس بکنیم. ببینید اولاً متوسط عددی که من درآوردم از این اتفاقاتی که رخ داد ۷۷۷ میلیون تومان است یعنی هر کارمند بانک حدود ۷۷۷ میلیون تومان؛  آن وقت یک بانکی مثل پست بانک می‌خواهم بگویم این تازه متوسط است، عددی که برای هر کارمند خودش بر اساس تناسب عدد کارمند و مبلغ وامی که داده یعنی ۲ هزار و ۷۳۹ کارمند دارد تسهیلات ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به کارکنان خودش داده یعنی متوسط به هر کدام از کارمند‌های خودش یک میلیارد و ۲۷ میلیون تومان هر کارمند بانک پست بانک آمده تسهیلات با سود ۱۰ درصدی دریافت کرده است.

امکان برداشت ۶.۷ میلیارد دلار از منابع ایران در صندوق بین‌المللی
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه دیدار‌های خود با مقامات صندوق بین‌المللی پول در واشنگتن گفت: در حال حاضر ایران دارای ۴.۸ میلیارد SDR حق برداشت ویژه (معادل ۶.۷ میلیارد دلار) است که از این منابع به منظور کمک به وضعیت اقتصادی موجود می‌تواند با کمترین تشریفات اداری و به سرعت استفاده کرد. وی افزود: صندوق بین المللی پول در مقاطع زمانی مختلف که اقتصاد جهانی با رکود مواجه می‌شود به منظور کمک به اعضای خود اقدام به خلق نقدینگی موسوم به (SDR Allocation) حق برداشت ویژه می‌کند تا کشور‌ها با تکیه بر آن نقدینگی مورد نیاز خود را برای برون رفت از وضعیت رکود به دست آورند. در همین راستا تا پیش از سال ۲۰۲۱ در حساب ایران ۱.۴ میلیارد SDR (حق برداشت ویژه) وجود داشت که در ماه‌های پایانی آن سال در قالب طرح صندوق برای مقابله با رکود اقتصادی ناشی از کرونا ۳.۴ میلیارد SDR به موجودی قبلی اضافه شد لذا در حال حاضر ایران دارای ۴.۸ میلیارد SDR (حق برداشت ویژه) (معادل ۶.۷میلیارد دلار) است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۶
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۱۷۵
آقایان مسول اعم از وزیر و وکیل و ...

چه گویی چو پرسند روز شمار

چه پوزش کنی پیش پروردگار
وام هایی که کارمندان خود بانک ها با عنوان های مختلف در حداقل زمان به راحتی دریافت می کنند برای مردم عادی غیر ممکن و یا با شرایط بسیار سخت و عحیب و نوبت های طولانی و ...... است در ضمن بانک ها آمار وام های پرداختی به کارمندان خود را به نام تسهیلات به مردم اعلام می کنند
پس این تعداد مردمی که اینهمه فردوسی پور رو دوست دارن. بخاطر لگدی بوده که ازش خوردن و یا اینها جزو مردم مورد پسند شما نیستند؟
پاسخ ها
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
صدتا بلکه هزار تا مثل فردوسی پور فدای تار موی یک شهید ،مثل الداغی،عجمیان،علی وردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
امیرمهدی
بهتره از خودت و عزیزای خودت و مسئولين بی کفایت مایه بذاری
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
من قبل از حوادث اخیر از طرفداران پروپاقرص عادل فردوسی پور بودم ولی در فتنه زن زندگی آزادی فردوسی پور ماهیت واقعی خودش را نشان داد و فهمیدم که حق با مدیر شبکه 3 بوده که او را مدتها قبل شناخته و با اردنگی از شبکه 3 بیرونش کرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
در جواب آقایان: فردوسی پور هرکار کرد خـــــــــــــوب کرد
فردوسی پور ساده وجو زده است لطفا اورا ببخشید
آقای جبلی حالا نه اینکه برنامهای نوروزیتان خیلی متنوع و جذاب بود که دیگر به این سلبریتی های وطن فروش نیاز نداری همان مهران رجبی برای شما کافی است امسال عید فقط یک ن خ را داشتی که نسبت به قبل افت کرده بود . بپذیر قافیه را باختی از بس برنامه ها مزخرف است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
آقای جبلی عادل نظرش رو گفته و بابت نظرش توی ایران کونده و شما پایداری های نیم درصدی او رو اذیت می کنید. اآقای جفای نظرتون در مورد دو تا برادر پناهنده شدتون به امریکا چیه!?
اینکه حداد عادل در رابطه با یک عکس با خاتمی توضیح میده جای تأسف داره. مگه با اژدها عکس انداخته؟
در ضمن عدم استفاده از آقای فردوسی پور به ضر صدا و سیما است. اینکه همه چهره ها را دفع کنی کار بیهوده و اشتباهی است
تبادل زندانیان با پول از کدام نوع دیپلماسی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
فکر کنم یه ردیف بودجه نانوشته داره این درآمد
جناب جبلی:
اول اینکه جنابعالی مثلاً رییس رسانه ی ملی!!!!! هستید و به نظر می رسد استفاده از چنین ادبیاتی رشت و ناپسند و غیر اخلاقی است.

دوم اینکه: آن مردمی که شما می گویید چه کسانی هستند ؟
کسانی که پامنبری سخنرانی ها و میتینگ های شما و شماها هستند ؟
از کدام دانشجویان و مردم میگویید ؟؟؟؟
پس کنید
جناب جبلی دکتر فردوسی پور به مردم لگد نزد ولی به مسئولان نظام انتقاد داشت که ثمره نقد ان برکناری وی تمام شد
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
فردوسی پور همون کسیه که از شاد بودن مردم در جام جهانی ناراحت بود و هراز چندگاهی در برنامه های اینترنتی بازیکنان را به محاکمه میکشه
حداد عادل دفتر هم داره !!!!
شغلش چیه این بابا ؟!!!
کار مفیدش چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
مرفهین بی درد زنبور عسل وجودشون از اینها سودمند تر ققط بلدن هر از گاهی حرف بزنن تا نگن خدای نکرده وجود ندارند
حالا دیگه کار بجایی رسیده که حداد عادل هم دفتر دار شده ودفترش بیانیه صادر می کند بقول ما کرمانیها قربون برم خدا را
علی مطهری در جایگاهی نیست که به هنرمندان توصیه کند
برخی از سلبریتیهای ما فکر میکنند هر چه بیشتر بی بند و بار و ول باشند و سگ و گربه هایشان را به نمایش بگذارند یا طلاقها و بی خانواده بودنشان را جار بزنند، با کلاس تر و متمدن ترند. در حالی که در اصل هیچی نیستند.
توصیه من به مطهری ؛
مدل آمریکایی برای تو مدل و الگو نباشد
قابل توجه جبلی،اینو باید بدونی که اکثرا یک سازمان یا شرکت یا نهاد به فردی که لیاقت داره اعتبار میده ولی گاهی هم یک فرد به یک سازمان یا شرکت و یا نهاد اعتبار میده وباعث پیشرفت و اعتبار ان موسسه میشه.حالا شما با داشتن اعتبارهای نجومی و حساب پس ندادن،اعلام اعتبار و پیشرفت میکنی اون امریست علیهده.
نظر علی مطهری راجع به خانم های مسلمون لبنانی کنار سواحل لبنان چیه ؟
وام های میلیاردی با سود ۱۰ درصد را از حلقوم مدیران و کارکنان بانک ها بیرون بکشید علی برکت الله
پاسخ ها
Anoushirvan Malek Zadeh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
سلام لطفا در مورد وامهای سایر ادارات مثل دادگستری شرکت نفت اعضای هیات علمی مخابرات گاز آموزش وپرورش کمیته امداد وغیره هم گزارش تهیه کنید ضمنا بانک مرکزی دو برابر بانک‌ها حقوق و مزایا دارد سوختی کارکنان بانک‌های دیگر را ندارد
۶ ماه است به عنوان یک شرکت دانش بنیان برای یک وام اشتغالزایی ارزیابی و به بانک مهر ایران معرفی شده ایم، هر روز یک بهانه ای میگیرند تا از دادن وام خودداری یا آن را بپیچانند. مشخص است که اعتبارات را برای خودشان نگه داشته اند. یکی باید حالیشان کند که این اعتبارات ارث پدر آنها نیست و متعلق به همه مردم ایران است
می شود به جای کلی گویی و اتهام زنی دقیقاً بفرمایید فردوسی پور چه لگدی به مردم زده است؟
من اگه جای خاتمی بودم ( خدای ناکرده ) ؛ کش لقمه دراز آویز رو تحویل نمیگرفتم توی مراسم و باهاش دست نمیدادم تا ضایع شه توی جمع و خیال نکنه خبریه
جبلی : فردوسی پور به مردم و نظام لگد زده است ....
خیلی راحت می شه ثابت کرد که جبلی در مورد لگد فردوسی پور به مردم دروغ می گه . شورای نگهبان به فردوسی پور اجازه بده تا در انتخابات شرکت کنه .
اگه فردوسی پور بیشتر از مجموع ارای کل نماینده ها از طرف مردم رای نیاورد ، پس مردم از اون لگد خورده اند .
حالا که نونواها دارن ۳۰ درصد کمک هزینه دریافت میکنن بصورت مستقیم دیگه نباید از جیب مردم هم دزدی کنند .
منکر خوبیهای فردوسی پور نیستیم ولی پخش تصاویر اهدای مدال جام جهانی روسیه که خلاف اخلاق بود کار خوبی نبود
جبلی: فردوسی‌پور به مردم و نظام لگد زده است!
تابناک که حداقل این رامی تواندنظرخواهی کند .از مردمی که این آقا می گوید بپرسید کی لگدزده است ؟
همینو کم داشتیم جبلی خوابالو راجع به استاد فردوسی پور سخن برونه
خوب چه اشکالی داره آقای حداد برای ترمیم اعتبار و آبروی خودش با رییس جمهور محبوب و نجیب و مردمی دست بدهد ؟!
لازم نیست خودتان را خسته کنید و دلیل بتراشید، جناب جبلی.

رئیس قبلی صدا و سیما در کتاب خود «روایت یک استعفا» صریحاً نوشت که برکناری فردوسی پور به دستور چه کسانی بوده و دلیل آن را هم که صرفاً محبوبیت فردوسی پور بود ذکر کرد.
بذرپاش
مرد همه عرصه ها
که هنوز موفق به گرفتن سهمش نشده
خوانده میشوید ؛

به نظر شما اگه بابای علی مطهری نبود ؛ خودش الان چی کاره بود ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
استاد دانشگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
مدیر ناسا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
مدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
جراح مغز و اعصاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
یه کارگر ساده برخوردار از لقمه حلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
قهرمان پار المپیک
صداوسیما وابسته به چهار سلبریتی وطن فروخته نیست.

به غیر سلبریتی های بی وطن چطور؟
بجای لگد بهتر بود می گفتیدمثلا ناسپاسی
چون لگد را... می زند
و به نظر من فردوسی پور... نیست
این اقای جبلی چی کار هست که از طرف مردم حرف میزنه؟
میرسلیم فقط سنش بالاست شخصیتش در ۱۷ سالگی مانده
مطهری هنوز نمیداند که نباید روی دیوار یه مدل یادگاری بنویسد ؟
تعجب میکنم !
اسم خودش هم گذاشته سیاستمدارررررر !
بابا !
این پس فردا میره یه جای دیگه و کامل برهنه میشه
اونوقت علی مطهری میخواد چی بگه ؟!!
فقط پایدازی چی ها که ۱۵ درصد مردمند شما و روسایتان را قبول دارند و شما هم برای همانها برنامه میسازید!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
15 درصد؟؟!؟
4 درصد هم نیستن
علی مطهری هم مثل حسن خمینی
ببکاران نجومی بگیر و دارای ردیف بودجه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
جامعه به متفکر هم نیاز دارد
جبلی حیا کن تلویزیون را رها کن
زندگی کارمندان بانک ها اشکال شرعی دارد.
آقای جبلی مردم عزت نفس دارند و قرار نیست بخاطر کار و شغل مدیحه گوی شما و تفکرت باشند!
یعنی طالبان دوست ماست ولی عادل فردوسی پور و خاتمی دشمن ما؟ مردم را چی فرض می کنید؟
❤❤❤❤❤ فردوسی پور ❤❤❤❤❤
فردوسی پور توی قلب مردم جا داره .
تو چی جبلی ؟؟!!!
از این هک چیزی نشنیدم ولی هک سایت خبرگزاری فارس در سال گذشته منجر به افشای اسناد و خبرنامه های مهمی شد!
صدا و سیما در حال حاضر کمترین مخاطب را در طول چنددهه گذشته تجربه میکند.
دلم میسوزه برای اون عزیزانی که در سوریه و عراق شهید شدن برای اینکه داعش به مرزهای ایران نزدیک نشه چون الان مقامات با دست خودشون پدر داعش ،طالبان رو پذیرفتن و حالا نتیجش شده لشکرکشی طالبان با سلاح های آمریکایی به مرزهای ایران و شهادت سربازان وطن.
در مورد اختلافات آژانس با ایران فضا سازی وجود ندارد. چندماهی ایران تن به بازرسیها نمیداد و الان همه بازرسیها را پذیرفته است!
صندوق بین المللی پول بدون اوکی امریکا یک دلار هم به ایران نخواهد داد و همه این را میدانند و اینکه فرزین میگوید ایران میتواند بدون تشریفات آن را برداشت کند متاسفانه حرف مفتی بیش نیست
وقتی امریکا در افغانستان بود به مراتب احساس امنیت بیشتری داشتیم نسبت به حالا.
درباره مشابهت یکی از اسناد منتشره توسط هکرها و سندی که در رسانه های داخلی منتشر شده.
من درباره این دو سند مشخص بحث می کنم:
1) سند منتشر شده در رسانه های داخلی به شماره 45140 و تاریخ 1401/11/15
2) سند منتشر شده در کانال گروه هکری به شماره 45465 و تاریخ 1401/10/03

اگر این دو سند را حتی با نرم افزارهای ساده کامپیوتری و یا صرفا در کامپیوتر ابعاد آنها را یکسان کنیم و هر دو سند را بعد از پرینت مقابل نور آفتاب روی هم قرار داده و با همدیگر تطیبق دهیم به نتایج جالبی میرسیم
-- در گوشه بالا سمت راست هر دوی این اسناد 2اثرِ میخ منگنه وجود دارد که اگر هر دو سند را بر هم منطبق کنید این دو اثر (4سوراخ که در تصویر به صورت 4 نقطه سیاه دیده می شوند) کاملا بر هم منطبق خواهند شد.
--وجود دو نقطه در سمت بالا گوشه قاب حاشیه و دو نقطه در سمت راست شماره و یک نقطه در سمت چپ شماره و همچنین سه نقطه در فضای خالی پایین نامه سمت راست، در هر دو نامه عیناً موجود در انطباق دو سند کاملا بر هم منطبق می شوند.
--امضای هر دو سند هر چند که به دلیل حجم متفاوت متن دو نامه کمی جابجایی دارد اما امضای هر دو سند و نوشت های زیر آن شامل نام و جایگاه سازمانی امضاء کننده، کاملا به هم منطبق می شوند. فاصله هر نقطه از امضا را که از نوشتار سطور بالایی یا پایینی سنجش کنید، دقیقا در دو نامه هم اندازه است و خطوط امضا حروف واژه های سطر زیرین را دقیقا در نقاط مشابه لمس یا قطع می کنند به طوری که می توان مدعی شد نوشتار و امضا، در هر دو سند جزء به جزء مشابه و یکسان هستند.
--واژه های سلام علیکم و بسمه تعالی در هر دو سند به لحاظ محل قرارگیری در صفحه کاملا بر همدیگر منطبق و به لحاظ آثار ناشی از کپی (نقطه های سیاه رنگ ایجاد شده در اطراف نوشته در فرایند پرینت) کاملا مشابهند.
--بخش پایین امضا در سند منتشر شده در رسانه های داخلی بریده شده و موجود نیست.
--در سندی که هکرها منتشر کرده اند، نام رئیس سازمان اطلاعات سپاه سردار سرتیپ پاسدار کاظمی ذکر شده است. این سند در کانال هکرها در روز 29مِی ساعت 15:25 ارسال شده و یک پیام ویرایش نشده است که بدان معناست که این سند از ابتدا مخدوش نبوده است و سند مورد ارائه شده در رسانه های داخلی احتمالاً از کانال هکرها حذف شده.

تا اینجای کار می شود گفت که این دو سند قطعاً با هم ارتباط دارند و جاعل محترم از یک نسخه مشترک برای تولید هر دو سند استفاده کرده و یا اینکه یکی از اسناد از روی سند دیگر جعل شده.
احتمال ضعیفتر این است که این دو سند با فرض محال واقعی بودن، در دنیای واقعی دو بار توسط یک کارمند بسیار منظم لبه های هر دو نامه را کاملا به هم منطبق کرده، به همدیگر منگنه شده باشند.

نکته: از این تحلیل هیچ نتیجه ای در خصوص اصالت یا جعلی بودن هیچکدام از این اسناد نمی توان گرفت و صرفاً یک پیام برای جاعل محترم است که مردم هوشیارند و فضای مجازی در خدمت افشاگری. هر کسی با هر انگیزه ای بخواهد برای فریب مردم سند جعلی منتشر کند، قطعا جعلی بودن اسنادش را افشاء می کنیم.
دروغ ضدانقلاب درباره «هک» اسناد دولتی لو رفت ..... البته بهتره کمی صبر کنیم ببینیم اسنادی منتشر می شود یا خیر. چون قبلا هم حبرگزاری فارس هک شد و اوایل تکذیب میشد ولی اندکی بعد سیل اسناد و مدارک و خبرنامه و .... منشر شد.
جبلی یه نظرسنجی بزار ببینیمچی میشه
خیلی جالبه کارمند یک بانک از سپرده های مردم.یک میلیارد وام با بهره 10 درصد میگیره بعد همان یک میلیارد را درخود بانک. یا بانک دیگری با سود 23 درصد سپرده گزاری میکنه از تفاوت این دونرخ قسط وام را میپردازه. این بدین معنی ست که بین 600 تا 700 میلیون پول مفت گیر کارمند بانک امده!!!!شگفتا!!
توصیه علی مطهری به هنرمندان ایرانی؛ همرنگ جماعت نشوید
.... برخی هنرمندان بخاطر عدم همرنگی با جماعت حاکم کلی دردسر کشیدند.
منم رفتار اقای حداد عادل را محکوم میکنم.چه معنی دارد آدم با رئیس جمهور اسبق که همه اش 23میلیون رای آورده دست بدهد.خخخخ حالا سیلی نمیزنی! دست دادنت چه معنی داره.خخخ
آقای رییس صدا و سیما! دقیقا کدام کار مجری برنامه نود مصداق وطن فروشی بود؟
احیانا اخوی‌های گرام که وطن فروش نیستند؟
ادبیات ریس صدا و سیما در خصوص فردوسی پور وبعنوان یک مدیر رسانه فراگیر، بیشتر شبیه داغ دل خالی کردن شخصی است تا نقد قانونمند ،لگد فردوسی پور به کجای ایشان خورده معلوم نیست مردم که از ایشان شکایتی ندارند.
جبلی اگر یک خورده بیشتر جوگیر بشه بدش نمیاد حکم اعدام فردوسی پور را صادر کنه این مدیران وقتی شروع به گرد وخاک میکنن حد یقف ندارند؟
خب به کارمندان بانک وام میدهند آنها را بدهکار میکنند ومجبورند ۳۰ سال قسط پرداخت کنند در حالیکه به نمایندگان مجلس شاسی بلند میدن که قیمت آن از میزان وام کارمندان به مراتب بیشتر است و هیچ قسطی هم پرداخت نمیکنند.
آقای جبلی آقای فردوسی پور جهت درست را انتخاب کرد و کنار مردم مردانه ایستاد و نام نیکی از خود به جا گذاشت که مایه افتخار ایران است .او کسی است که نان را به نرخ روز نخورد اعتبار او از صدا و سیمای میلی نیست بلکه امثال دکتر فردوسی پور اعتبار صدا و سیما بودند و مخاطب به خاطر اینها حاضر بود اخر شب چند ساعت از خواب خودش بزند تا پای برنامه او بنشیند افرادی مانند میثاقی و مهران رجبی برای مردم ارزش ندارند پس مواظب حرف زدنت باش و وقتی اسم امثال استاد فردوسی پور را میاری
نه اتفاقا اگر واقعا مرد جنگ هستن ،اگه خدایی ناکرده جنگی با طالبان رخ دهد باید این دوستان در جبهه جنگ با طالبان بایستن و نشون بدن چگونه از ناموس و وطن دفاع می‌کنند. اسرائیل و آمریکا که مرز مشترکی با ما ندارن و پیشکشتون.
فردوسی پور هم دارد فیلم بازی میکند
آقای جبلی مردم ایران چقدر بودجه میدن که این همه کانال با برنامه های چرند تهیه میکنید. در مورد فردوسی پور از مردم بپرسید که ایشان به مردم لگد زده اند یا شما.
جناب حدادی پسرت در ترکیه سرمایه گذار معروفی شده است در املاک. این ثروت را از کجا آوردا؟ پول هایی که شما درآوردید؟
آقاي جبلي لطفا خوداتن را بيش از اين چشم مردم نياندازيد
عادل خان در قلب ملت ايران جاي دارد
افسوس كه منفعت و مصلحت يك عده مديران كوتوله را به منفعت جامعه و خواسته مردم ترجيح داديد
ببنيد مي تونيد كارمندهاي بانك ها را بيش از اين بي انگيزه كنيد
نماينده هاي مجلس دنبال لاپوشوني رسوايي شاسي گيت هستند
با اين فرموني كه داريم ميريم اقتصاد بانك محور كشور را به دره سقوط خواهيم برد
چوب توي لانه زنبور بانكي ها نكنيد
حداد عادل هم دفتر داره؟؟؟؟!!!!!!!!
مطمئن باشيد تخريب غير منصفانه نظام بانكي دودش به چشم اقتصاد كشور خواهد رفت
و با اين چيزها رسوايي ماشين هاي شاسي بلند از بين نمي روند
همه خبرهاتون در اين صفحه بوي مشمئز كننده سياست مي دهد
از حرفاي صد من يه غاز جبلي بگير تا تخريب نظام بانكي براي سرپوش گذاشتن بر رسوايي نماينده ها در مقوله ماشين هاي شاسي بلند
سلام ای کاش این جناب آقای جبلی توضحیح می داد چکونه یک فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق ع یعنی جناب فروغی که نسبت فامیلی با دکترحداد عادل دارد فردوسی پور ا از شبکه سه بیرون انداخت برنامه ای حدود بیست میلیون نفرجوان بیننده داشت عملا شما وامثال جنابعالی فرودسی پورا را غیرانقلابی کردید ونه ضدانقلاب . تعد ادی النسان کم سواد وصرفا مت دین وفاقد تخصص لازم را دوروبر خودتان جمع کرد ه اید امروزه مردم ومخصوصا بسیاری ازجحوانان از صدا وسیما بر ید ه اند شما عرضه ساخت یک برنامه شاد ر ا ندارید کدام منبانی فقهی به شما اجازه داده مردم را غمگین وانوهگین نمایید ؟
زنده باد فردوسی پور
درود بر شرف فردوسی پور .
مردم؟
یاد تبلیغ یکی از بانک های خصوصی افتادم



آینده روشن است.



روشنش کن
فردوسی پور به رسانه میلی لگد زده
آقای جبلی نمیدونم شما مسوولین تو ذهنتون از صدا وسیما و سایر ارگانها چه تعریفی کردین که اینجور تعیین تکلیف میکنین شما باید در بسیاری از موارد مطابق نظر مردم رفتار کنید نه مطابق سلیقه خود (البته که سیاست‌های نظام و موارد دیگر رو هم باید در نظر بگیرین)
تابناك با اين اخبار بي ارزش و سياست زده شان و منزلت خودت رو پايين نيار
امثال جبيل و قاليباف و نمايندگان مجلس جايي در بين مردم ندارن
خوب با این کارتون این مجری خوشنام و پر مخاطب را جذب رسانه خارج از ایران میکنید و ریزش مخاطبان صدا و سیماتون بیشتر و بیشتر میشه
ظاهراً حضرات متوجه این مسئله نیستند که نظام در جهت خدمت به خلق هست و البته که ارتزاق ملت هم به واسطه کار و تلاش شبانه روزی و آنهایی که از نظام ارتزاق و لگد می زنند آقا زاده هابی هستند که از رانت برخوردار شده و آن سر دنیا بر خر مراد سوار هستند نه آنهایی که با تمام بی عدالتی ها ماندند اگرچه می توانستند بروند انگار این روزها جای طلبکار و بدهکار عوض شده
بورسی که راحت تا ۳و نیم باید بالا می‌رفت یه عده دوباره نابود کردن ، عشقی یک بیسواد به تمام معناست که می‌خواست جلوی افزایش بورس بگیره وای کار از دستش خارج شد
هرکی بیشتر میخوره بیشتر لگد میزنه نظام باید یه فکری برای تعادل در دستمزدها بکنه چون تجربه نشون داده وای به روزی گدا معتبر شود
آقای جبلی رابطه شما و مردم فقط این است که لباس هر دوی شما زیر یک آفتاب خشک می‌شوند . بیخودی خودتان را با مردم جمع نبندید . اتفاقا اگر چرخی در خیابان بزنید متوجه میشوید موی فردوسی پور را هم با کل وجود شما عوض نمی‌کنند
آقای جبلی از برادر های فراریت
چه خبر !!!؟؟ راستی غلامعلی حداد هم دفتر دارد !!!؟
جبلی جان لگد مال حیوان است نه انسان
آقای جلبی میتونی معنای مردم رو برای ملت ترجمه کنی ؟؟ مردم همون ۴درصد نیستند
جناب جبلی اگر منظور از مردم اکثریت جامعه باشند فردوسی پور به ما که لگد نزده است، خواهشا برای پیشبرد اهداف تان از مردم مایه نگدارید، بعنوان یکی از مردم راضی نیستم از قول من تفکرات غلط خود را توجیه کنید.
عنصر فاسد امنیتی کی بود ؟؟؟
جناب حداد شما اگه مجبور بشین دست به دامان موسوی میشین ، اعتراضات اخیر گسل عظیم بین مردم و مسئولان رو مشخص کرد ، شما داماد آمریکایی تبار دارید بعد شعار مرگ ب امریکایتان گوش فلک رو کرد کرده شما ملت رو چی فرض کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
دامادش از خانواده شهداي امريكايي هستند اين فرق مي كند
جبلی: فردوسی‌پور به مردم و نظام لگد زده است!

آقای فردوسی پور جز نخبگان ایران است و مسئولین جدید استعداد بسیار زیادی در منزوی کردن نخبگان دارند .
چرا که نخبگان در جامعه حضور فعال یابند ، جایی برای برخی دیگر نیست !
خبر شرق درباره آزادی قریب الوقوع سیامک نمازی طی روز‌های آینده

نتیجه سفر پادشاه عمان مشخص شد .
بیانیه دفتر حداد عادل در مورد عکس او با خاتمی

جناب حداد تلاش زیادی نکنید ، مردم از اصولگرا و اصلاح طلب عبور کرده اند !
توصیه علی مطهری به هنرمندان ایرانی؛ همرنگ جماعت نشوید

جناب مطهری با اظهار نظر های اخیر تان ، قطعا صلاحیت تان جهت انتخابات مجلس تایید می گردد ولی این را بدانید نمایندگان مجلس بعدی با پایین‌ترین مشارکت مردمی در انتخابات برگزیده می شوند .
فردوسی پور هیچ لگدی به مردم نزده
واکنش معاون سازمان بسیج به اظهارات عده‌ای که گفتند «به جنگ طالبان برویم»

آقای معاون بسیج ، بفرمایید شرح خدمات سازمان بسیج چیست ؟؟؟؟
آیا سازمانی که اقدامات موازی با سازمان‌های دیگر انجام می دهد ، موجودیتش برای مردم ایران هزینه دارد ؟؟؟؟
تابی منتشر کن لطفا
حقیقت‌پور: علائم، شواهد و قرائن احیای برجام مشاهده می‌شود

غربی ها می گویند برجام در اولویت ما نیست !!!@
اگر برجام ، خیانت روحانی است ، چرا مرتبا سیگنال ادامه مِذاکرات به غرب ارسال می کنید ؟؟؟
مردم: چرا فردوسی پور و برنامه نود به قاب تلویزیون بر نمی گردند؟
جبی رئیس صدا و سیما: چون فردوسی پور به شما مردم پشت کرده.

جناب جبلی متوجه تناقض هستید؟
فردوسی پور اعجوبه ایی مجری گری در سطح جهان بود وطن پرست واقعی و با فراست.
پیمان جبلی ظاهراً خبر ندارد که اکثریت قاطع مردم میدانند ان کسی که به خواسته های انها و عادل فردوسی پور لگد زده است

قطعا سازمان صدا و سیمای میلی تحت مدیریت ایشان است و بس
رسول خادم، عادل فرودسی پور ، وریا غفوری و .. همیشه در قلب میلیون ها ایرانی جای دارن ؟؟ ولی امثال جلبی تاریخ مصرفشان زود تمام میشه ،
واقعا به حال این ملت و این کشور باید خون گریه کرد ،
رییسی کشور رو تبدیل به زندان
خب آقای خضریان چرا باید یک بانک را بپای تمام بانکها نوشت من کارمند بانک ملی هستم و فردا سی سال خدمتم تمام میشود کل وامهای من در طول این مدت به یک میلیارد هم نمیرسد و وام مسکن هم چهار نرخ دارد یعنی فقط 50 میلیون آن 4 درصدو الباقی آنها نرخهای بالاتر که معدل آن 14 درصد میشود / البته بانکهایی هم داریم خصوصیست و حد اقل دوبرابر بانکهای دولتی وام مسکن دارند لطفا از کلمه بانکها استفاده نکنید آیا اگر یک و یا چند نماینده مجلس متخلف بود باید گفت کل مجلس ووواست ؟؟؟
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
آخی همش یه میلیارد گرفتی !!
همون بانکی گه شما کارمندش هستی بنده صد بار مراجعه کردم برا وام ،پیش شرط هایی برام وام دادن مطرح کردن که ماهی سرخ شده خندش میگرفت
وام میخوای باید شاغل رسمی باشی باید حتما فیش پرداختی حقوقت از بانک ما باشه و هزار بهانه دیگه
دوست مظلوم من که فقط یه میلیارد وام گرفتی الان همه چی ۱۰ برابر شده و اون یه میلیاردت الان دست کم ۱۰ میلیارد شده و این حق امثال منه که پول خوابوندم معدل گرفتم و با بهانه امثال شما وام نگرفتم
فردوسی پور انسان شریفی است و در سمت مردم و حق ایستاده است.
جناب مطهری زیاد به این پوشش ها امیدوار نباشید، پوشش و حرفای خانم کاترین شکدم در تلویزیون ایران رو یادتون رفته؟
بنده در طول عمر خودم در دو اداره و یک بانک کار کرده ام و مایلم بگویم برخی قسمتها در بانک وجود دارد که اگر یکسال حقوق کارکنان سایر ادارات را بعنوان یک برج حقوق به آنها بدهند باز هم کم است و البته برخی قسمتها نیز " مدیرتی کلان " هست که واقعا پول مفت میگیرند و مدام در ماموریت و سرکشی و مسافرت ایران گردی هستند با حقوق مزایای چند برابر کارکنان فرودست
پول بیار زندانی ببر!!!!!! حراجیه حراج
اینکه بانکها بکارکنان خود وام بدهند ایرادی ندارد شما میتوانید به نانوا بگوئید چرا برای منزلت نان خوب را میبری ؟ دوما یک ریال از وامهای کارکنان بانکها معوق نمیشود و این بسود بانک است سوما اگر کارکنان بانکها مثل کارکنان برخی ادارات دیگر به طرق غیر معمول پول دریافت نماید بهتر است یا اینکه وام بگیرند و اقساطش را هم بموقع پرداخت نمایند واز همه مهمتر سی سال بله قربان گو و صبور باشند ؟؟؟ ضمن آنی که در شرایط فعلی بوفور افرادی هستند که بسیار بیشتر از کارکنان بانکها وامهای مختلف دریافت کرده اند آنهم وامهای 4 درصد و نه 10و 14 و17 و21 درصد / یک بار پرسیده اید چرا تحقیقات جهانی کارمندان بانکها را افسرده ترین کارمندان جهان میدانند ؟؟؟
یه لحظه فکر کردم برادر های فردوسی پور پناهنده شدن نه آقای جبلی.. خخخخ
آقای جبلی عزیز
چرا خودی می زنی، نشانه ات را اشتباه رفتی
آقای فردوسی پور و بسیاری دیگر که طی سالهای متمادی در همین صدا و سیما فعالیت کرده اند و در مقابل بسیاری از ناملامات و خطاها و بی عدالتی ها در حوزه ورزش ایستاده اند . برچسب زدن کار درستی نیست.
اصلا شما از کجا می دانید مردم مخالفند و نمی گذارند ایشان به تلویزیون برگردد. چرا یک نظر سنجی در مورد بازگشت فردوسی پور در سیما برگزار نمی کنی؟ چرا از طرف مردم حرف می زنی؟
کدام برنامه تلویزیون سراغ دارید 5 میلیون و بیشتر بیننده داشته باشد آنهم بیشتر از قشر جوان. این گونه نگرشها، آتش بر خرمن کشور انداختن است برحذر باشید.
جناب جبلی فردوسی پور وطن فروشه یا آقا زاده هاکه اونور دارن از حق امثال من تو ناز و نعمت زندگی میکنن؟
آقای جبلی؛ ما نه تنها با بازگشت فردوسی پور موافقبم که برعکس با استعفای شما موافقیم!!! صدا و سیما را با خواست مردم اداره کنید
عادل فردوسی پور چون چاپلوسی نکرده و سخنان به حق گفته لذا در قلب اکثریت ایرانی ها جای دارد
جناب حقیقت پور بسلامتی زندانیان مهمون نزد آمریکا و اروپا یکی یکی دارن آزاد میشن خبر های خوبی هم از پول های بلوکه شدتون میرسه اما چن سوال بزرگ
من کاری به این دولت و آن دولت ندارم حرف من اینه آیا با احیای برجام خسارات مادی و معنوی که به ما ایرانیا ما مردم عادی خورد هم جبران میشه؟
آیا پراید دوباره زیر ۲۰ معامله میشه؟
آیا مسکن برمیگرده بقیمت ۷ سال پیش؟
همه چی مثل قبل میشه؟یا مثل ایران خودرو که از فرانسویا خسارت گرفت و من نفهمیدیم اون پول ها کجا رفت یچیزی مثل همون قرارداد بین از ما بهترون و دولت امریکاست؟
از فردا ورود اقا زاده به امریکا ازاد باز کردن حساب بانکی ازاد!
و از همه مهمتر این توافق محکمه؟
جناب خضری بیخود نیست که پسر جوانی که به تازگی با ما فامیل شده و کارمند بانکه ۴ تا خونه داره که همه رو با وام بانکشون زیر ۵۰۰ میلیون گرفته الان هر کدوم بالای چن میلیارد میارزه و ۳ تا خودرو داره که یکیش ال۹۰ که صفر ۴۰ تومن خریده الان بالای ۵۰۰ تومنه،اونوقت بنده با ۴۵ سال سن هنوز موفق نشدم از بانکی وام دریافت کنم و هنوز مستاجرم و با موتورسیکلت رفت و آمد می‌کنم.
من بخیل نیستم فقط با شرح این ماجرا خواستم مردم بدونن چی داره بارشون میاد
جناب فرزین اول توضیح بدین اون ۱۵۰ میلیارد دلار که اوباما آزاد کرد کجا رفتن تا بعد برسیم به این ۶ هفت میلیارد دلار
براي كاهش سهميه ارد نانوايان و شلوغي صف نان در شهرستانها كاري كنيد ، معلوم هست تو اين مملكت چه خبره ؟
تمام‌خبراتون‌دسته‌چندمند
اقاى بذرپاش مدعى است كه به دنبال تصويب بى اعتبارى اسناد عادى. است ، يعنى به دنبال بى اعتبار نمودن قول و قرار مردم با يكدىگر است ، بعلاوه ايجاد هزينه براى مردم جهت تنظيم اسناد رسمى . در مورد اجاره مسكن همين هزينه هم به اجاره بها اضافه مى كردد .
اقای جبلی فردوسی پور هیچوقت به مردمش پشت نکرد و لگد نزن.به عنوان یک مسلمان خیلی راحت دروغ میگویی.
ما كه بالاخره متوجه نشديم كه اقاى فردوسى پور چه كرده بود كه ناگاه برنامه نود پربيننده حذف شد ، و لذا گذاشتيم به حساب حسادت مدير شبكه نسبت به محبوبيت اين مجرى مردمى و وطن پرست نزد عامه مردم ايران زمين
ما كه بالاخره متوجه نشديم كه اقاى فردوسى پور چه كرده بود كه ناگاه برنامه نود پربيننده حذف شد ، و لذا گذاشتيم به حساب حسادت مدير شبكه نسبت به محبوبيت اين مجرى مردمى و وطن پرست نزد عامه مردم ايران زمين
فردوسی پور محبوب قلب ملت است مخصوصا که بر خلاف بعضی که برادرشان الان خارجه هستند ایشان در ایران هستند و دانشجویانش را هم به ماندن و خدمت کردن به ایران تشویق می کند
امیدورارم همه نخبگان ایرانی مانند ایشان باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
اینا خانوادگی قبل از انقلاب نون نداشتن بخورن حالا برادرانش خارج از کشور هستن؟
معنی بانکداری اسلامی را هم فهمیدیم
اقای جبلی شمابا چه مدرک و جراتی. در یک محفل دانشجوئی از سئوال یک دانشجو آنقدر دست پارچه شدید که اصلا نفهمیدیدگه چه میگوئید و حتی تا آنجا پیش رفتید که به یکی از وطن پرست ترین جوانان مملکت و استاد دانشگاه اتهام بی اساس بزنید
باید از ملت ایران خجالت بکشید هر چند احتمالا دانشجویان از خجالت شما در آمده اند
اقای حداد عادل شما که از عدالت و مردم سالاری صحبت می‌کنند شما که دخترتان در امریکای با یک مردامریکائی و قبول شما معتقدازدواج کرده و قطعا با ایشان و خانواده‌شان عکسهای زیادی گرفته اید
چگونه لرزه بر دفترتان از عکس شما در جوار اقای خاتمی افتاده که ناچار از …… شدید
اقای مطهری احتمالا شما مایل هستید که در دوره جدید مجلس تائید صلاحیت و منصوب ! شوید
که خود شیرینی می‌کنیم
۱- شما چطور مراسم کن را تماشا می کنید چون تمامی هنرپیشه ها خانم معمولا با لباسهای غیر اسلامی هستند
۲- تمامی هنرپیشهای ایرانی که فیلهای ایرانی آنها در کن نمایش داده شده با لباسهای کاملا پوشیده و شیک حضور داشته. اند
هر دو اینها نشان بی توجهی شما و نشان دهنده عدم توجه شما است که قطعابدلیل استفاده از ماهواره و دیدن مراسم کاملا غربی کن تائید صلاحیت نخواهید شد
معاون وزارت کارواقعیت کار مالک شرکت داروگر را لو دادن
مشخص شد که یکی از عوامل پیشتیبان ایشان شخص ایشان هستند
ضمن تکذیب برگشت کاران اخراجی خیلی راهت فرمودن با پرداخت بیمه بیکاری از کارگران اخراجی حمایت می‌کند

ضمنا مشخص شد که این مالک علاوه بر بدهی کلان مالیاتی به تامین اجتماعی بابت حق بیم کارگران هم بدهی سنگین دارد
در شرایط که کارخانجات زیادی بابت بدهی چند میلیونی توقیف شده اند چرا ایشان باد هزاران میلیارد بابت مالیات و بیم بدهکار باشند
آیا شرکت‌های معتبر که توسط دولت جمهوری اسلامی بدلتیل واهی توقیف شده و و بدون هینچ بررس و رعایت قوانی واگذاری به نزدیکان خود مسئولین واگذار شده در و جالب‌تر اینکه اکثر آنها سهامی عام شده و در بورس هم پذیرفته شده اند نظارت نمی کند؟
چگونه می شود که کسی برای اینکه خودش را بالا بکشد و یا تطهیر کند نام خوش اوازه شخصی دیگررا خراب می کند ؟! جناب جبلی می فرماید فردوسی پور عزیز پشت به ملت و نظام کرده است . تمام ملت ( چه داخل کشور و ه خارج کشور )همگی عزیز می دارنند فردوسی پور عزیز و مهربان ملت دوست و وطن پرست را . او در شبکه شما نیست اما در شبکه قلوب مردم جای دارد . او استاد تمام و دانایی متخصص مردی پاک دست و ورزشکار و ورزش دوستی به تمام معنی است نمی دانم چه لقبی دیگر اضافه نمایم تا شان و منزلت الگوی پهلوانی اش را بیان نمایم هرچند می دانیم که او شناخته شده است . او الماسی تراش خورده شده است که دارد نورافشانی می کند .............
یعنی بدهکار شدن از بانک جهانی یا همون وام چرا دروغ می گید
واقعاًشنیدن بعضی اخباربسیارپیش پاافتاده دل انسانهائی که علاوه برعشق بوطنشان غیرتمندهستندرابدردمیآورددونفرازمسئولین قدیم کشورمان وظاهراًازدو طیف مختلف فکری ولی هردو ازخدمتگذاران خوب مملکت درجائی باهم برخوردمیکنندسلام وعلیک میکنند چنان این امرمهم میشودکه دفاتر بزرگان بکارمیافتد واعلامیه صادرمیکند واقعاًدل مردم بدردمیآید که هموطنان آن ‌عزیزان درخریدنان خالی برای پرکردن شکمشان مشکل دارند وفقرونداری نیمی ازجامعه راگرفته ازدفترهیج عزیری اعلامیه صادرنشده واعلام موضع نمیشود ولی درلخطه ملاقات دونفرازبزرگواران کشورمان دنیا تکان میخورد واعلام موضع میشودکه نه دردکسی درمان میشودونه شکم گرسنه ای سیرمیشودونه داروودرمان دردمندی مهیا میشود ماکجائیم دراین بهرتفکرتوکجا!
در بانک جهانی اعتبار داریم ، حق برداشت ویژه هم داریم ،،، آیا توان برداشت هم داریم ؟! اگر یله چرا تا کنون انجام ندادیم ، اگر نه که اعلام کردنش چه مشکلی را حل میکنه
مطهری فقط کدو رو دیدی؟ اینکه این زن با اعتقاد خودش بدون مزاحمت با اون لباس رفته رو نابینا بودی ندیدی؟
جبلی: فردوسی‌پور به مردم و نظام لگد زده است!

از طرف مردم حرف نزنید!
شگفتا که در مملکت ما دست دادن با رییس جمهور سابق کشور مستلزم صدور بیانیه و تکذیبیه است.
در مورد داروگر دولت فهیمه ۵ اشتباه بزرگ کرد که پیش خدا و مردم ایران و سهامداران شرعا عرفا وقانونا باید پاسخگو‌باشد
اول اینکه بعد از انقلاب این مال حلال و‌گپارا که ناشی از زحمت مرحوم داروگر بود بدون هیچ عذر و‌بهانه ای به صرف خدمت و اون‌مرحوم در تولید صابون‌گوگرد برای رفع کجای تا صابون نخل و شامپو ،،،،،،، از ایشان گرفت و با نامردی تمام نسبت به مصادره آن اقدام کرد
دوم‌ استفاده از مدیران بیسواد که اسامی اونها موجود هست این کارخانه را به محل ارتزاق قوتی قرار داد که حتی در کارخانه حضور نداشتن مسافرتهای انجنانی مدیران نفوذ در هرید‌مواد اولیه خارجی پورسانتهای انچنانی که همه به حساب مدیران‌اون‌در کشورهای مختلف و‌باز کشور کانادا واریز شد که برهی مدیران آن اقامت کانادا را گرفتن

سوم و از همه بدتر اینکه همان‌ مدیران که اگر در فرایند سو استفاده فقط احازه میدادن این کارخانه نفس بکشه و کاری به کارش نداشتن و احازه نفوذ و شرکت‌های خصوصی راذبعنوان تاراج گر فرموله سواد علمی و ……را میگرفتم این احازه راذصادر و اطلاعات این‌مجموعه به تاراج رفت بگونه ای که مدیران را اخراج تا به شرکت‌های موازی مهاجرت کرده و‌اطلاعات خود راذبهذریگاندبفرمشت
چهارم مدیریت این مجموعه برای پاک کردن رد پای خود مجبور به واگذار کردن آن به بخش خصوصی با سابقه نظامی کری یک انسان قدرتمند شدن و ایشان چون‌نه میدانست نه میخواست و نه میتوانست شروع به واگذاری راریگان این کارخانه کابل تک و تولید دارم و‌غیره کرد. نتیجه اینکه ماشین آلاتی که باید روشن‌میبود را خاموش و‌کیلویی فروخت بهدصایعات حتی ساختمانهای آنها را نیز تخریب کرد‌هم‌ین الان کارخانه راذبه‌من‌تحویل بدن روشن و‌سالم‌تحپیل بگیرن ولی واقعا این‌امکان هست کارخانه بیان داروگر را من تحویل میگیرم و‌یک ماهه روشن و‌دررحال کار تحویل میدم که حقوق پرسنل و‌ سود هم‌نشان‌بدهد مدیران کارتمد اون‌هرچن بازنشسته هنوز زنده هستن و‌میتونن اون را احیا کنن اگر دولت بخواهد
آقای حداد عادل بهرطریقی خودشو میخواد مطرح کنه همه میدانند ایشان اصلا از اول آدم مطرحی نبوده و باقضایایی همچون مدرسه بچه اش ، خریدهای لباس لندنش، تعدد مشاغلش، سفرهای بیمورد خارجیش،خانواده شهیدپرور آمریکایی و.......آبرویی نگذاشته که امروز دفترش بیانیه میدهد
سلام
آقای جبلی چه کسی به مردمش پشت کرد کسی که انواع ناملایمات را دید و با وجود تخصص و شهرت و با وجود اینکه خیلی راحت می توانست از کشور خارج شود و در یک شبکه معتبر و با پول بالا به زندگی خود ادامه دهد، یا کسی و یا برادرانی که از بیت‌المال به همه جا رسیدند و آخر هم به بلاد به قول شما کفر مهاجرت کردند
به راستی چه کسی به مردمش پشت کرد. کسی که با کمال صداقت و شهامت حرفهای خود را زد و پای حرفهایش ایستاد یا کسی که ریاکارانه بر مسند قدرت تکیه زده و بدون هیچ پاسخگویی به مردم هر گونه دلش می خواهد حکم می راند و در نهایت هر وقت زمانش تمام شد فرار را بر قرار ترجیح می دهد از این نمونه ها چقدر در این 45 سال اتفاق افتاده است و جالب اینجاست که همه هم میلیاردی می برند ولی آب از آب تکان نمی خورد اصلا کسی به آنها کاری ندارد
براستی نظر مردم را پرسیده اید که از طرف آنها حرف می زنید
عادل خان همیشه در کنار مردمش بوده و هیچ وقت به مردمش پشت نکرد و مردم این را خوب می دانند.
شما خودت با این عملکرد افتضاح در صدا و سیما بیشترین ضربه را به روح و روان مردم زدی با عقده عمل می کنی
برای مثال عکس زیر را به عنوان سند منتشر کرده‌اند، اما با دقت به آن متوجه می‌شوید کاملا ساختگی و جعلی است. در این نامه حجت‌الاسلام طائب به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه معرفی شده و تاریخ نامه مربوط به بهمن ماه سال گذشته است، در حالی که طائب تیرماه سال گذشته مأموریتش در سازمان اطلاعات سپاه تمام شد و از دوم تیرماه ١۴٠١ سردار محمد کاظمی عهده دار این مسئولیت است.


کدوم عکس ؟
برنامه فردوسی پور از کل برنامه‌های الان صدا و سیما بیشتر مخاطب داشت آنهایی به مردم لگد زده اند که با ایجاد تورم افسار گسیخته سرمایه های مردم را نابود کردند
مشکل آن هنربندان نیست مشکل از وزارت ارشاد هست که این ها وقیح هستند
همان موقعی که دااشت برنامه 90 را منحرف می کرد باید دمش را می چیدین ولی هر سال با رافت برخورد کردید
شواهد نشان می‌دهد خیانتی دوباره در حال شکل گیری هست
و آخر سر کار به جایی رسید که حرف دشمنان را زد در مصاحبه با کاپیتان تیم ملی
، بی شرف و چرا هنوز فوتبال 120 دارد اخراجش کنید و اجازه به شبکه خانگی هم نباید داشته باشد برنامه بسازد و اگر اینقدر همراه دشمن هست از دانشگاه هم اخراج شود امنیت ملی با کسی نباید شوخی داشته باشد
چو اندر تبارش بزرگی نبود، نیارست نام بزرگان شنود
این اقای حداد عادل مگر چه ارجهیتی نسبت به اقای خاتم دارد؟ ایشان چه گلی به سر این مملکت زده؟ که ایشان را جدا از دیگران میبینید همتان به ملت ومملکت ظلم کردین
ضمن اینکه نان در قزوین گران شده پیدا کردنش هم سخت شده ساعتها باید تو صف باشی تا چندتا نان تهیه کنی بابا چه کار دارید میکنید؟ تا کی میخواهید به این بی عرضگیها ادامه دهید بابا خسته شدیم بکشید کنا بگذارید کار به دست کاردان و مدیر ودبر اداره بشه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
خوب نان نخور بجاش چلوکباب بخور
به مردم لگد نزده
وقتی عراق حاضر نیست پول انرژی که میگیره رو بده و به جاش غذا و دارو میده آقای فرزین اون پول از بانک مرکزی به شما داده نمیشه پس بهتر شکر کمتری بخوری
کفش 15 ملیون تومانی آمریکائی به پادارد و ساعت 15 ملیاردی سرمایه داری غربی به دست دارد و باصطلاح از تولید ملی دفاع میکند و ژست ضد امپریالیستی به خود میگیرد
عادل فردوسی پور در قلب ملت جای داشته و دارد و خواهند داشت .بد بدسلیقگی مدیران سابق سیما را گردن عادل و دیگران نندازید
آقای مطهری چقدر به اون خانم پول دادید؟که اون لباس را بپوشه؟
جناب دکتر حداد عادل، برای تغییر منش و روش باید انسان سن و سالش اجازه تغییر بدهد .بنظر میرسه از شما گذشته. شما البته همانی هستی که از بودنش نعمتهای فراوان از سفره انقلاب نصیبتان شد. این یعنی بنده خدا، کسی از شما انتظار رعایت انصاف را هم ندارد . حالا البته گاهی انسان مجبور میشود علیرغم میل باطنی اش حفظ ظاهر کند. ماجور باشید.
راست میگه قیمت نون زیاد نشده اما سنگک شده اندازه لواش .
آقای جبلی محکم بشین که لگد داره می یاد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی