بازدید 3087

خارج کردن توده‌های ۱۰ کیلویی از شکم خواهران دوقلو

تیم جراحی بیمارستان امام رضا (ع) ‌ شهرستان آمل در یک عمل جراحی موفقیت آمیز توانستند توده‌های ۱۰ کیلویی از شکم خواهران دوقلوی خارج کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 30 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) ‌ شهرستان آمل اعلام کرد:‌ در جراحی بی سابقه و نادر این توده‌ ها که در بدن هر یک از این ۲ بانوی ۵۰ ساله حدود ۱۰ کیلو وزن داشت، ‌خارج شد.

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص انکولوژی و سرپرست تیم جراحی در این باره گفت که این ۲ خواهر با علائم مشابه درد شکم و بزرگ شدن آن به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) ‌ شهرستان آمل مراجعه کردند و پس از آن تحت نظر قرار گرفتند.

دکتر فرشته یزدانی افزود :‌ پس از معاینه‌های اولیه توسط پزشک اورژانس و انجام آزمایش‌های لازم و سونوگرافی توسط متخصص زنان و زایمان، وجود یک توده بزرگ در شکم این ۲ خواهر دو قلو تشخیص داده شد.

و️ی توضیح داد :‌ این توده بزرگ منشا آن در رحم بوده، با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده و بزرگ شدن شکم بیمار به صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

دکتر یزدانی گفت :‌یکی از خواهران دوقلو هفته گذشته و خواهر دیگر نیز این هفته عمل آن‌ها انجام شد، پس از عمل جراحی این ۲ خواهر توده‌های اضافی و رشد کرده که حدود ۱۰ کیلوگرم در شکم هر ۲ خواهر بوده به صورت کامل و موفقیت آمیز خارج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار