بازدید 5740
۳

حمله با چاقو به متخصص بیهوشی

یک متخصص بیهوشی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت گیرد و پس از جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ 28 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمله به متخصص بیهوشی در مشهد،اولین اتفاق ناگوار از این دست حوادث تلخ نیست و البته آخرین آن هم نخواهد بود. زیرا، هجمه‌ها به جامعه پزشکی کشور روز به روز شدت می‌یابد.

محمود یوسف‌زاده قوچانی متخصص بیهوشی در شهر مشهد، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، شب هنگام در جلوی درب منزل با ضربات چاقو مجروح و راهی بیمارستان می‌شود.

او شب حادثه را اینگونه روایت می‌کند: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، شب بود که زنگ خانه به صدا در آمد. صدایی از آیفون زنگ گفت که بسته‌ای برای شما آورده ام و من رفتم که بسته را تحویل بگیرم.

یوسف‌زاده به این موضوع اشاره کرد که اتفاقاً منتظر دریافت بسته‌ای بوده اما نه آن شب. اما فکر کردم زودتر رسیده و رفتم بسته را بگیرم.

او روایت می‌کند یک آقا بسته را به او داد و وقتی می خواسته برگردد درب را ببندد، با ضربات چاقو مواجه می‌شود.

یوسف‌زاده ادامه می‌دهد: به من گفت بسته را از طرف آقای نوروزی آورده ام و در همان حین، با چاقو به من حمله کرد که در اثر آن، دنده سمت راست دچار شکستگی شد و...

وی افزود: بعد از فرار فرد مهاجم که صورت خودش را پوشانده بود، خانواده به اورژانس زنگ زدند و در نهایت به بیمارستان منتقل شدم و در بعد از انجام عمل جراحی، 3 روز در ICU و یک روز هم در بخش عادی بستری بودم و بعد مرخص شدم.

این متخصص بیهوشی در توضیح علت چنین حادثه‌ای برای او، گفت: اردیبهشت ۱۴۰۱، شیفت ICU بیمارستان بودم که پرستار از من خواست یک بیمار کرونایی را معاینه کنم که گفتم من پزشک معالج نیستم و پزشک داخلی باید او را ببیند و دستورهای لازم را بدهد اما، با اصرار پرستار بخش، او را دیدم اما برگه مشاوره را پُر نکردم.

یوسف‌زاده با اشاره به فوت بیمار افزود: به نظر می‌رسد که خانواده متوفی من را مقصر مرگ بیمار می‌دانند و حتی شکایت هم می‌کنند. اما چون مرگ بیمار کرونایی قابل پیگیری نیست، شورای حل اختلاف، رسیدگی به این شکایت را منتفی دانست. اما آنها این بار از طریق سازمان نظام پزشکی تهران اقدام کردند و در نهایت، دادگاه قضائی در مشهد، بنده و مسئول فنی بیمارستان را فراخوانده است و پرونده در جریان است.

وی گفت: بنده هم پیگیری شکایت خودم را از طریق وکیل دنبال می‌کنم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
کلا هرج و مرج شده، ملت جایگاه خودشون رو فراموش کردند حتی به جامعه پزشکی هم تعرض و جسارت میکنند
آن پرستار احمق هم بابد دستگیر کنند
هیچ شغلی که با ملت سروکار داشته باشد امنیت جانی ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان