بازدید 5495

خرید بلیط هواپیمای ارزان با چند کد مخفی از ایرلاین ها

برای اینکه بتوانید بلیط پرواز هواپیما ارزان تهیه کنید باید ترفندهایی را بلد باشید که در این مقاله یه آن‌ها پرداخته‌ایم.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 20 May 2023

شما در این مقاله متوجه می شوید که چه راه کارهایی برای تهیه بلیط هواپیما ارزان وجود دارد و این موضوع کاملا واقعی است، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیمای ارزان، آرزوی تمام مسافرانی است که هواپیما را به عنوان وسیله نقلیه خود در سفر انتخاب می کنند. به عبارتی اسم سفر که به میان می‌ آید اولین وسیله نقلیه ای که به ذهن ما می رسد هواپیما است. اما هزینه های سرسام آور آن اجازه انتخاب این وسیله نقلیه را به ما نمی دهند. پس ما اولویت های دیگر را بررسی می کنیم. اما وقتی شما با ترفند هایی آشنا باشید که به راحتی اجازه خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما می دهند، دیگر نیازی نیست به گزینه های دیگر برای سفر فکر کنید. ما در این مطلب چند راه حل اساسی را به شما ارائه می کنیم تا با کمترین هزینه، اقتصادی ترین و بهترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

پرواز ارزان، از شایعه تا واقعیت !

پرواز ارزان و تجربه خرید یک بلیط اقتصادی هواپیما به هیچ عنوان شایعه و یا یک خبر کذب نیست. اطلاعات و فاکتور هایی را که ما در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد مخصوص افرادی است که واقعاً تصمیم به خرید بلیط هواپیما ارزان دارند. البته شما برای تهیه یک بلیط هواپیمای ارزان  باید کمی زمان صرف کنید، اما در نهایت ما به شما قول می دهیم که اقتصادی ترین و بهترین بلیط هواپیما را تهیه خواهید کرد و این پرواز را هیچ گاه از یاد نمی برید. ضمن اینکه اگر در تمام سفر های خود این نکات را رعایت کنید نسبت به بقیه همسفران هزینه کمتری پرداخت کرده و در نهایت لذت بیشتری هم خواهید برد.

تغییر مقصد برای پرواز ارزان

اولین نکته مهمی که برای داشتن یک پرواز ارزان باید به آن اشاره کنیم این است که بطور کلی فرودگاه های بین المللی به دلیل گرفتن هزینه های مختلف مانند حق بیمه و هزینه هایی که صرفا برای این فرودگاه در نظر گرفته می شود بلیط های گرانتری را به شما ارائه می‌کنند. شما برای صرفه جویی کردن در هزینه خود و یک خرید کاملاً منطقی و اقتصادی بلیط هواپیما باید فرودگاه خود را از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک تغییر دهید با این کار قسمت زیادی از هزینه خرید بلیط شما ذخیره می شود

روز سفر برای یک بلیط پرواز ارزان 

برای تهیه پرواز ارزان نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که برخی از روزها در خطوط هوایی شامل تخفیفات ویژه‌ای هستند. اگر شما با کمی صبر و حوصله به جستجوی بلیط هواپیما بپردازید بدون شک در ایرلاین های مختلف خواهید دید که در روزهایی مشخص، هزینه های بلیط هواپیما تقریباً نصف یا دو سوم شده‌ است. به عبارتی ۲۰ درصد، ۳۰ درصد و حتی ۴۰ درصد تخفیف روی این بلیط ‌ها اعمال می شود. حتی برخی از پرواز ها که در شب و با تاخیر انجام می ‌شوند تخفیفات بسیار زیادی دارند. پس توصیه می کنیم که روز سفر خود را به روزهای تخفیف دار برای تهیه بلیط هواپیما منتقل کنید و سعی کنید که حتماً یک برنامه ریزی منعطف برای سفر خود داشته باشید.

کمی بیشتر بلیط را جستجو کنید

بهتر است که برای خرید یک بلیط مناسب برای سفر هوایی خود وقت بیشتری را به جستجو در اینترنت اختصاص دهید. برخی از بلیط ها شامل تخفیف های متعدد روزانه هستند و همیشه در دسته بلیط هواپیما ارزان هستند و هزینه‌های جانبی کمی به آنها تعلق می‌گیرد برخی از آژانس های هواپیمایی هم به دلایل مختلف تخفیف های متعددی را بر روی بلیط های خود ارائه می دهند پس بیشتر در اینترنت جستجو کنید و زمان بیشتری را برای تهیه یک بلیط پرواز ارزان اختصاص دهید 

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما تلفیقی

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما های تلفیقی دقیقا به شرکت ‌هایی اشاره دارد که از خطوط هواپیمایی مختلف بلیط ها را به صورت عمده و با تخفیف های بسیار زیادی تهیه کرده و سپس همان بلیط ها را با تخفیف های ۲۵ درصدی تا ۵۰ درصدی به مسافران عرضه می کنند. نکته مهمی که باید به آن اشاره شود این است که این شرکت ها یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ارزان بلیط هواپیما هستند. چون تخفیفات ویژه ‌ای دارند که اگر از آنها بهره مند شوید هزینه ‌های سفر هوایی شما به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.

بلیط های ارزان سفر های گروهی

اگر تصمیم داشتید که با دوستان و خانواده خود مسافرت کنید توصیه می‌کنیم که برای تهیه بلیط ارزان هواپیما، هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی، به دنبال بلیط باشید. گاهی اوقات تهیه بلیط به صورت گروهی هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌ کند. اما اگر همان بلیط ها را به صورت انفرادی تهیه کنید می توانید با قیمت پایین تری سفر کنید. ضمن اینکه این امکان هم برای شما فراهم است تا خطوط هواپیمایی مختلف را تجربه کرده و از پرواز متنوع خود لذت ببرید.

بلیط پرواز ارزان با کمی توقف

برای تهیه یک بلیط پرواز ارزان نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در کنار جستجو کردن میان ایرلاین های مختلف و چک کردن قیمت ها در تمامی شرکت‌ های هواپیمایی، بدانید برخی از پرواز ها در میانه پرواز خود توقف دارند. همین امر سبب می‌ شود تا با قیمت پایین تری عرضه شوند. اگر تصمیم داشتید یک پرواز کاملا اقتصادی را تجربه کنید تهیه کردن این بلیط ‌ها به شما کمک زیادی می کند. حتی پروازهایی که بین راه توقف طولانی دارند می توانند برای شما یک فرصت جذاب باشند. چون هم هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد و هم در زمان توقف هواپیما می توانید در آن شهر گشت و گذار کوتاه و جذاب داشته باشید. فقط فراموش نکنید که حتما باید کمی خوراکی هم به همراه داشته باشید.

پرواز ارزان در ایام غیر تعطیل

پرواز ارزان هیچگاه در روز های تعطیل و اتفاقات جمعی مانند عیدها و آخر هفته ها عرضه نمی شود. همه ما میدانیم که بیشتر افراد به دلیل تحصیل فرزندان و شاغل بودن والدین، آخر هفته ها و تعطیلات رسمی را برای سفر انتخاب می کنند. حالا اگر شما می خواهید تخفیف ویژه داشته باشید، بهتر است در روزها و ایام کاری عادی سفر خود را انجام دهید.

انتخاب بلیط چارتر فراموش نشود

در دسته بندی بلیط های هواپیما، بلیط ها چارتر و سیستمی هستند. اما بطور معمول بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی قیمت کمتری دارند، یعنی بلیط هواپیما ارزان بیشتر به سمت چارتری میل می کند. البته این نکته دائمی نیست و گاهی اوقات بلیط های چارتری از بلیط های سیستمی هم گران تر هستند، ولی این اتفاق خیلی به ندرت پیش می آید. در هر حال ما به شما توصیه می کنیم هم قیمت بلیط های چارتری و هم قیمت بلیط های سیستمی را برای تجربه یک سفر ارزان چک کنید.

اولویت اول خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما به جای خرید حضوری

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما مهمترین ویژگی که دارد این است که واسطه ها را از خرید شما حذف می کند. اینکه شما به آژانس ها یا شرکت‌ های مختلف هواپیمایی به صورت حضوری مراجعه کنید موجب می شود که با قیمت های گرانتری روبرو شوید. اما در فضای مجازی و اینترنت رقابت بسیار شدید است. به همین دلیل بلیط هایی که ارائه می شوند تخفیف های فوق العاده و گاها ویژه‌ای دارند که حتی نمی توان آنها را باور کرد ! پس توصیه ما این است که در زمان خرید یک بلیط هواپیمای ارزان ، شخصاً از طریق اینترنت اقدام کنید و با صرف کمی زمان بهترین خرید را تجربه کنید.

شبکه های اجتماعی، باشگاه مشتریان و خبرنامه‌ها

بدون شک ایرلاین ها و سایت های فروش بلیط پرواز،  همگی برای تبلیغات و ارائه بهتر خدمات خود خبرنامه ها و شبکه های اجتماعی دارند. شما از طریق این راه های ارتباطی از آخرین خبر ها و خدمات متنوع آن ها آگاه خواهید شد. توصیه ما این است که حتماً در خبرنامه های متعدد آژانس های هواپیمایی عضو شوید. ضمن اینکه اگر در باشگاه مشتریان عضو باشید هم می توانید از تخفیفات ویژه در سفر های بعدی خود استفاده کنید. در نهایت قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید. این شبکه‌ ها سامانه های جذابی هستند که آخرین اطلاعات، تخفیفات و خبر ها را می توانید در آن ها مطالعه کنید.

بلیط هواپیما ارزان فقط با مداومت و تکرار

برای تهیه بلیط هواپیما ارزان در طول روز و قبل از اینکه برنامه سفر خود را قطعی کنید، چند بار به سایت های مختلف اما معتبر مراجعه کنید. سایت هایی که شناخته شده هستند و شما به راحتی می توانید از آن ها بلیط های ارزان و با کیفیتی تهیه کنید. از این سایت ها می توان به eligasht.com اشاره داشت. وب سایت الی گشت در ایران مانند بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا در زمینه بلیط هواپیما و سفر مثل expedia.com یا kayak.com و یا booking.com هم برای سفرهای داخلی دارای بلیط هواپیما ازارن است و هم برای سفرهای حارجی می توان روی آن حساب باز کرد. توصیه می‌ کنیم که حتی اگر تصمیم دارید در ماه های بعد سفر کنید هم حتما از همین امروز به صورت منظم، یک بار قیمت بلیط ها را در ایرلاین ها و سایت های مختلف چک کنید. ضمن اینکه در زمان وارد کردن اطلاعات شخصی و فنی خود با دقت اینکار را انجام دهید. اگر بلیط شما چارتری باشد امکان اصلاح اطلاعات وجود ندارد و با اصلاح اطلاعات ممکن است بلیط شما سوخت شده و هزینه پرداختی شما کاملا از بین برود.

بلیط لحظه آخری، یکی از ترفندهای خرید بلیط ارزان

برای اینکه بتوان بلیط هواپیما ارزان قیمت برای هر نوع پرواز و هر نوع سفر هوایی پیدا کنیم، نباید آفرهای بلیط‌های پرواز لحظه آخری را از دست بدهیم، این نوع بلیط ها به دلیل اینکه تا پرواز آن ها چیزی نمانده و باید صندلی های هواپیما پر شود، از قیمت چشمگیری برخوردار می شوند، این نوع بلیط ها عموما دارای تخفیفات خوبی از طرف ایرلاین یا چارتر کننده هستند که می تواند در هزینه های سفر شما با هواپیما بسیار تاثیرگذار و کاهش دهنده مخارج باشند.

خرید بلیط پرواز ارزان با همین چند ترفند

حالا متوجه شدید که خرید بلیط پرواز ارزان اصلا کار سختی نیست؟ تنها به دانستن چند نکته و بکار بردن چند ترفند هوشمندانه احتیاج دارد که ما آن ها را به شما ارائه کردیم.

برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری برای خرید بلیط پرواز ارزان به دست آورید، مطالعه مقاله چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟ را از مجله گردشگری الی گشت را مطالعه کنید.

به نقل از الی گشت: بلیط هواپیما ارزان همیشه رویای هر اهل سفری است. زیرا با خرید بلیط هواپیما ارزان می توانید هزینه های سفر خود را به مقدار زیادی کاهش دهید. در سایت الی گشت، شما می توانید با استفاده از فیلتر قیمت، جستجوی بلیط ارزان هواپیما را انجام داده و قیمت ها را از کم به زیاد مشاهده کنید. اگر اهل ایرانگردی هستید، بلیط هواپیما ارزان داخلی و اگر اهل جهانگردی هستید، بلیط هواپیما ارزان برای مقاصد خارجی با کامل ترین لیست ایرلاین ها در سایت الی گشت موجود است. برای جستجوی بلیط هواپیما ارزان کافی است دنبال ایرلاین هایی باشید که به ایرلاین های ارزان یا چیپ فلایت شهرت دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی