بازدید 5221

جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد

کد خبر: ۱۱۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 18 May 2023

مرد جوانی که در جریان جیب‌بری در اتوبوس جان یک نفر را گرفت، به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایران، جیب‌بری در اتوبوس قصه تکراری است که انتهایش همیشه با خشم مالباخته همراه است اما این بار ماجرا از یک سرقت فراتر رفته و رنگ جنایت به خود گرفته است. اواسط خرداد ماه سال گذشته در نزدیکی خیابان خاوران درگیری مرگباری بین مرد جوان و سارق جیب‌بر صورت گرفت. رسیدگی به این پرونده در حالی آغاز شد که شاهدان عینی لحظه درگیری مرگبار را به چشم دیده بودند و بعد از اینکه مقتول با سارق درگیر شد و به کام مرگ فرو رفت بلافاصله موضوع در دستور کار محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بررسی‌ها و تحقیقات آغاز و مشخص شد که مقتول متوجه شده که فردی کیف پول او را به سرقت برده است و به تعقیب سارق دویده است اما وقتی به جیب‌بر حرفه‌ای می‌رسد، سارق با شتاب محکم او را هل داده که زمین خورد و سرش با جدول برخورد می‌کند و به کام مرگ فرو می‌رود. بدین ترتیب جیب‌بر سابقه‌دار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به اتهام قتل دستگیر شد و در تحقیقات گفت:« من قصد جیب‌بری از مقتول را نداشتم.آن روز در اتوبوس ناگهان متوجه شدم که موبایلم گم شده و به راننده گفتم.

یک مسافر موضوع را متوجه شد و به من گفت گوشی‌ات دست آن آقاست و مقتول را به من نشان داد.همان موقع به ایستگاه رسیدیم و من دنبال او دویدم. وقتی با هم درگیر شدیم نمی‌دانم چه شد که زمین خورد و به کام مرگ فرو رفت.» بعد از دستگیری متهم، کیف پول مقتول در میان وسایل او پیدا شد که در توضیح این موضوع گفت:«وقتی مقتول در حال دویدن بود کیفش از جیبش افتاد و من آن را برداشتم!» همچنین متهم در مورد سابقه سرقت خود گفت:«بار قبل هم بی‌گناه به دام افتادم.در یک کارگاه کار می‌کردم که آنجا اموال باارزش زیادی در انبار نگهداری می‌شد.

صاحبکارم به من اعتماد زیادی داشت تا اینکه برادرش دست به سرقت از انبار زد .صاحبکارم باور نمی‌کرد که برادرش چنین کاری کرده باشد و به دلیل اینکه من کلید انبار را داشتم و بیشتر از هرکسی در کارگاه می‌ماندم؛ او به من شک کرد و من را تحویل پلیس داد.بعد از آن هم نتوانستم بی‌گناهی خودم را ثابت کنم و مثل این بار، بار قبل هم بی‌گناه گرفتار شدم!»

با طی روال قانونی کیفرخواست پرونده صادر شد و سارق سابقه‌دار متهم به قتل عمد شناخته شد.در حالی که اولیای دم شکایت خود را به ثبت رسانده‌اند، متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی