بازدید 2147

پارلمان عربی خواستار پایان اشغال فلسطین شد

پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 17 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رسانه‌های فلسطینی، پارلمان عربی در بیانیه‌ای به مناسبت ۷۵امین سالروز اشغال فلسطین بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پارلمان عربی نسبت به ادامه کوچاندن فلسطینیان و توسعه شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد که این اقدامات نقض صریح قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و در راس آن قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت است.

در این بیانیه از جامعه بین‌الملل خواسته شده به مسئولیت‌های خود در قبال اقدامات غیرقانونی و ضدبشری رژیم صهیونیستی عمل کرده و دست از سیاست‌های یک بام و دو هوا در رابطه با فلسطین بردارد و این رژیم را برای توقف تمامی تجاوزات خود علیه ملت فلسطین تحت فشار قرار دهد.

روز گذشته مصادف با ۱۵ مه ۲۰۲۳، هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه یا همان اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بود، رخدادی که با صدها قتل‌عام و آواره‌سازی و اخراج صدها هزار فلسطینی محقق شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار