بازدید 5839

جمع آوری مشاعات غیر مجاز در بازارچه اکباتان

صبح امروز و پس از اخذ رأی از مقام قضایی، عوامل شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۵ با همراهی عوامل یکان حفاظت و کلانتری ۱۳۵ آزادی نسبت به جمع آوری هشت کافه غیر مجاز در مشاعات بازارچه شهرک اکباتان اقدام کردند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 15 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۵، صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت، سازه‌های غیر مجاز واقع در مشاعات بازارچه‌ای واقع در شهرک اکباتان جمع آوری شد.

روح اله حیدرزاده شهردارناحیه۶ در این زمینه خبرداد: این اقدام بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوک‌های اطراف بازارچه و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و با هماهنگی یکان حفاظت، کلانتری۱۳۵ آزادی و ارگان‌های اجرایی و امدادی صورت پذیرفت.

حیدرزاده در همین راستا توضیح داد: این سازه ها، حدود هشت سال پیش به صورت غیر فنی و غیرمجاز، با کاربری کافه ساخته شده بود و با توجه به عدم رعایت موارد فنی و ایمنی، به سازه‌هایی نا امن با ریسک مخاطرات بالا تبدیل گشته و علاوه بر این با ایجاد آلودگی‌های صوتی و محیطی بویژه در شب، باعث سلب آسایش شهروندان و اهالی اکباتان شده بود.

بر اساس همین گزارش، حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام‌های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین، خط سیاه، گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
آره خب. یهو بعد 8 سال؟
باور کردیم... حتما به خاطر انشعاب غیر مجاز بودهههه!!!!اصلا هم به دلیل کینه مسئولین نسبت به اکباتان و دخترای اکباتان نبوده!
عجب چطوره آب و برق شهرک اکباتان را هم برای تنبیه ساکنان قطع کنید شاید دلتان بیشتر خنک بشود همینکه مجبور به این کارها شده اید خودش همه چیز را روشن میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
لازم باشد حتما انجام میشود
عجب! بنا به درخواست مردم. از کی تا حالا به حرف مردم گوش میدین؟
خیلی از این مکانها در مسیر رفت و آمد عابر پیاده ساخته شدن . خوب کاری کردین.
جنگ با مردم نتیجه اش شکست است .
چه فشاری دارید متحمل میشید! یه محله باهاتون چیکار کرده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
محله قاتل ها
فقط بخاطر اعترضات مردم اکباتان این کار را کردند
توی این ۸ سال مجاز بودن چی شد یهو غیر مجاز شدن نون بری مردم درست نیست به خدا
اقدام بسیار ارزشمندی انجام شد. این مکانها ففط محل فساد و فحشا و ترویج بی بندو باری و محل تجمع اراذل و اوباش شده بود. سلامت و امنیت خانواده خا و ساکنین واقعا به مخاطره افتاده. فاز یک وبین بازارچه های ۲ و ۳ و قلیانخانه ابدای بازارچه ۱ هم محل تجمع توزیع کنندگان موتد و اراذل واوباش شده که بایستی جمع اوری شوند.
آقای زاکانی این بود مدیریت شما ؟ بهتر نبود خیابان های شهرک اکباتان رو هم دیوار می کشیدید !!! گویا مردم ایران خصوصا ساکنین محترم شهرک اکباتان از نظر آقایان ایرانی نیستند ؟ متاسفم برای شما
انقدری که یگان ویژه بود عوامل شهرداری نبودن . پس مشکل از سازه های غیر مجاز نبوده
دروغ پشت دروغ ! مردم اکباتان اومدن گقتن کافه ها رو جمع کنید ؟ بعد چهارتا صندلی سازه خطرناکه ؟ یا اون ساختمون های لعنتی که با رانت می سازید ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار