بازدید 5145
۹

نشان سرو به رئیس دانشگاه تهران اعطا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، نشان سرو را به سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران اعطا کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 13 May 2023


به گزارش تابناک، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، نشان سرو را از سوی دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد و به عنوان رئیس برتر شناخته شد.

این انتخاب بر اساس شاخص‌های تعریف شده در دولت سیزدهم و برای عملکرد یک سال گذشته صورت گرفته است.

علاوه بر رئیس دانشگاه تهران، رؤسای دانشگاه‌های اصفهان، یزد، علم و صنعت، صنعتی بیرجند، ارومیه، تبریز، بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، اراک و حضرت معصومه علیه السلام نیز به عنوان رؤسای برتر معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
درخت کهنسال پانصدساله کیش را به بهانه هرس (اردیبهشت ماه؟) خشکاندند
میشه بفرمایید چکار کردند ؟؟
لطفا بفرمایید این روسای برتر چه پیشرفتی در علم کشور یا حداقل دانشگاه تحت مدیریت خود داشته اند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
در متن خبر نوشته "این انتخاب بر اساس شاخص‌های تعریف شده در دولت سیزدهم و برای عملکرد یک سال گذشته صورت گرفته است." البته بعید است شاخصها را هم اعلام کنند! همین که دولت سیزدهم راضی باشد، کافی است. رضایت اعضای هیات علمی و دانشجویان و کارکنان از عملکرد آنها خیلی مهم نیست.
ریس برتر در بگیر و ببند و ستاره ای کردن !!!
ایشان یکی از ضعیف‌ترین رؤسای کل دانشگاه‌های ایران در کل تاریخ دانشگاه‌های ایران هست. می‌شود لطفا بفرمایید نشان سرور بر اساس چه شاخص‌هایی در دولت سیزدم تعریف شده است؟ تعداد حرف‌های بی‌پایه؟ برخورد امنیتی با دانشجویان؟ نزول شأن اساتید؟
دقیقا چی؟؟؟
با رتبه بندی جدید علمی که ماه گذشته منتشر شد، با یک پله نزول پشت سر ترکيه قرار گرفتیم و از ترکيه هم عقب ماندیم و بهتر بود نشان تبر به ایشان داده میشد که خيلی با مسائل اخیر و برخوردها در داخل دانشگاه هم این نشان یعنی نشان تبر همخوانی داشت.
میشه بفرمایید این آقا بر اساس چه شاخصهایی رییس برتر شناخته شده؟ ایشون نزدیک 20 ماهه بعنوان نماینده وزیر علوم و عضو شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که مهم ترین نهاد تصمیم گیری در هر استان محسوب میشه بایستی در جلسات ماهیانه شورا شرکت کنه و حق رای داره اما از جمع 20 جلسه، حتی یکبار هم حضور نداشته و بخاطر اهمال و کم کاری این شخص، یک استان از ظرفیت تصمیم گیری بسیار مهمی محروم شده. حالا بگید ببینیم چه جوری برتر شده؟
قطع شدن ارتباط با دنیای علم
شکستن ساز دانشجویان هنر
فروش مدرک به روسا
قطعاااااا نشان دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار