بازدید 2736
۲

دستور نتانیاهو برای تداوم تشدید حملات به مقاومت غزه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 12 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش و نیروهای امنیتی این رژیم دستور داده است تا با تمام توان جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهند و به سیاست تهاجمی علیه آن ادامه دهند.

منابع عبری زبان دقایقی پیش گزارش دادند که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از دستور بنیامین نتانیاهو بر ادامه عملیات نظامی بی‌وقفه ارتش ضد فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در پی حملات توفنده موشکی امروز مقاومت به اراضی اشغالی خبر داد.

‌به گزارش رسانه‌های عبری در سرزمین‌های اشغالی، بنیامین نتانیاهو دقایقی پیش در پایان نشست اضظراری خود با وزیران امنیتی خود در پی حملات موشکی بی امان مقاومت به عمق اراضی اشغالی خواستار تداوم حملات و ترور رهبران جهاد اسلامی در نوار غزه شد.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در نشست امنیتی کابینه گفت که دستور داده است تا تمام تدابیر برای آمادگی به منظور گسترش دامنه درگیری‌ها اتخاذ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
خیلی حساب شده داره کار میکنه تفرقه انداخته داره دونه دونه رو حذف تسلیحاتی میکنه
خبری در راه است !
این خبرها رو چقدر بی اهمیت و بالاجبار منتشر می کنید ؟ این خبر مهمی هست و احتمالا نقطه پایان جهاد اسلامی خواهد بود . چرا سکوت کرده اید ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل