بازدید 1760
۱

ترکیه خواستار توقف فوری عملیات نظامی صهیونیست‌ها

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه سه‌شنبه شب در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار توقف فوری عملیات نظامی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳ 10 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به نواز غزه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه خواستار توقف فوری عملیات نظامی علیه فلسطینیان شد و بر تداوم حمایت این کشور از مردم فلسطین تأکید کرد.

بامداد سه‌شنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین ساعاتی پس از آن در حمله‌ای هوایی یک خودرو را در خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرارداد و دو فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و به این ترتیب شمار شهدای حملات روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در این حمله هوایی، یک گروه از فلسطینی‌ها قصد شلیک موشک ضد زره را داشتند که در منطقه خان‌یونس (جنوب نوار غزه) هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

این درحالی است که منابع فلسطینی از شهادت دو کشاورز در این حمله خبر می‌دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با اسرائیل رابطه دارند ، با اسرائیل ایران را تهدید می کنند با اسرائیل دستشان تو یه کاسه هست ولی الان که چند روز مانده به انتخابات برای فریب افکار عمومی مردم ترکیه ژست دفاع از فلسطین گرفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی