بازدید 4188
۶

برسفره نظام بودن و علیه نظام قلم‌زدن جای تأسف دارد

حجت الاسلام عبداللهی گفت: افراد ابلهی، می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان، عراق و سوریه خرج می‌کنند؟ اگر ابله و نادان هستید که هیچ، اما اگر مزدورید، بایستید تا بایستیم و بدانید که بالاخره جبهه حق پیروز می‌شود ... هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 07 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری قوه قضائیه‌ (میزان)،‌ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه همواره محاسبات غلط دشمن، موجبات اضمحلال آن‌ها را فراهم کرده است، گفت: شهید سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.
 
حجت الاسلام علی عبداللهی عصر روز شنبه در همایش جهاد تبیین در مکتب شهید سلیمانی که در سالن شهدای هفتم تیر ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: ایشان حضور سه امام را درک کرده است، برکات این وجود نورانی در زمان حیات او بسیار بزرگ بوده است.
 
وی با بیان اینکه خداوند عنایت ویژه‌ای در زمان حیات شهید سلیمانی برای او قائل بود، عنوان کرد: او در دوره زندگی خود در هیچ حوزه علمیه‌ای تحصیل نکرده بود، اما چه اتفاقی افتاد که به چنین جایگاهی رسید؟ وجود ایشان در دنیا و عالم مادی برکات عجیبی داشت، اما بعد از خارج شدن از حیات مادی نیز برکاتش چندین برابر افزایش پیدا کرد.
 
عبداللهی خطاب به بسیجیان و کسانیکه مسئولیت جهاد تبیین را برعهده دارند، گفت: توجه و تمسک به خصیصه‌های اخلاقی شهید سلیمانی بسیار راهگشاست.
 
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: اوایل انقلاب و زمان جنگ، میزان تسلط زمین و هوایی ما در این حد نبود و شاید توان نظامی دشمنان اصطلاحا سر به آسمان می‌کشید و به این توان خود مباهات می‌کردند و می‌خواستند قدرت پوشالی خود را به رخ ما بکشند، اما پس از آن چه اتفاقی رخ داد؟ امروزه با تلاش بزرگمردانی همچون شهید سلیمانی جایگاه دفاعی و قدرت نظامی بازدارنده کشور زبانزد عام و خاص شده است.
 
عبداللهی با اشاره به دیگر خصلت‌های اخلاقی سردار سلیمانی گفت: پذیرش جایگاه، ولی فقیهی رهبر انقلاب برای سردار دل‌ها یک باور اعتقادی بود و از رهبر انقلاب، تبعیت قلبی داشت.
 
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به ضرورت جوانسازی در ارکان مدیریتی گفت: در بلوغ انقلاب انچه باعث موفقیت شد، تربیت افراد و نیروهایی همچون شهید سلیمانی بود که با جوانی وارد سیستم شد و چنین افتخاراتی برای کشور آفرید.
 
وی با اشاره به اینکه قدرت پوشالی دشمنان نظام و انقلاب در برابر ولایت فقیه پوچ است، توضیح داد: همواره محاسبات غلط دشمن، موجبات اضمحلال آن‌ها را فراهم کرده است. شهید سلیمانی مهندسی خوب دشمن را با محاسبات صحیح خودش از بین برد.
 
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: اینکه بگوییم آن‌ها در بحبوحه قدرت نمایی داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی و انحرفی چند هزار نفر را در اربیل و دیگر نقاط کشتند، قابل ارایه نیست و نمی‌توان تحمل کرد، ولی غصه این است که افراد ابلهی پیدا می‌شوند که می‌گویند چرا پول ایران را در لبنان و عراق و سوریه خرج می‌کنند؟ اگر ابله و نادان هستید که هیچ، اما اگر مزدورید، بایستید تا بایستیم و بدانید که بالاخره جبهه حق پیروز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه از سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، عنوان کرد: همه جای ایران حرم است، به تعبیر شهید سلیمانی همه جای کشور حرم است. چه آنجایی که ثقل ولایت فقیه است و چه آنجا که حرم امام رضا (ع) و دیگر حرم‌های مطهر است همگی مقدس هستند و حفظ این حرم، واجب است.
 
عبداللهی عنوان کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی آیه مطهر «ایاک نعبد و ایاک نستعین» را تلفیقا اجرا کرد و اقتدار را در عالم مادی و معنوی برای خیلی از افراد جا انداخت.
 
وی با بیان اینکه تاریخ نمی‌تواند وجود شهید سلیمانی را درک کند، افزود: باید زمان بگذرد تا جایگاه و منش این شهید بزرگ درک شود.
 
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: اقتدار شهید سلیمانی اقتدار همراه با رافت، عقلانیت و تدبیر بود که به عنوان الگوی نظام اسلامی در همه بلادی که حضور داشت متجلی می‌شد.
 
عبداللهی بیان کرد: شجاعت، صبر، ولایتمداری و تاسی به، ولی فقیه در همه ابعاد وجود سردار دل‌ها متبلور شده بود. امروزه بسیجیان باید به این خصایص توجه کنند.
 
وی با تاکید بر ضرورت امیدبخشی در جامعه گفت: هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
 
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: سرمنشا اصلی بسیج برای جهاد تبیین و نیز اجرای گام دوم انقلاب، تمسک به ولایت فقیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۶
با این منطق و استدلال و نحوه بیان و گفتار،

خودتون رو بیش از پیش رسوا میکنید...
منظورتون از سفره نظام سفره مردم نیست؟ بر سفره مردم نشستن و منابع ملی را هدر دادن وبخشندگی از جیب مردم درصورتی که خودشون دارن از مشکلات اقتصادی له میشن شرمندگی و تاسف دارد...
ایران برای همه ایرانیان است نه مال شخص خاص.
میگم حالا چرا اینقدر محتاج واحد پول باطل هستید!؟
نظام مگه سفره داره از خودش؟نظام بر سر سفره مردم نشسته و مردم مدعی هستند نه حضرتعالی
بر سفره ایران نشستن و بر علیه منافع ملی و میهن کار کردن چی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها